Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Zoals annelies al schreef: als ze echt een goede vriendin is, zal ze je accepteren zoals jij bent.
Daarnaast kun je het voorzichtig brengen. Je weet het zelf immers niet. Wat anderen ervan denken maakt weinig uit. Bij dergelijke kwesties kun je als volgt denken: óf ik doe wat anderen goed vinden en voel me miserabel, óf ik doe wat ík goed vind - krijg misschien een beetje weerstand - maar voel me des te beter. De keus is aan jou ![]() |
![]() |
|
![]() |
weet je hoe ze denkt over bi/lesbisch zijn? dan is het misschien makkelijker praten. en zoiezo zou ik goed nadenken over wat je wilt. naar wat ik hoor heb je goed contact met haar en kun je fijn met haar knuffelen enzo. wanneer je het vertelt wil zij dat misschien niet meer. als je evt een relatie zou willen beginnen en je denkt dat zij dat misschien ook wel wil, dan zou ik het wel vertellen
![]() iig succes!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ruzie met een vriendin Verwijderd | 7 | 21-11-2012 17:58 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht Je Hart Topic nummero 125 Verwijderd | 494 | 03-04-2008 21:08 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #40 Roosje | 492 | 21-10-2005 12:59 | |
Verhalen & Gedichten |
Alles kwijt Saarah | 4 | 30-03-2005 16:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal: Afscheid tiram | 71 | 20-12-2003 13:30 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 |