Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-09-2002, 20:46
zonnetje86
zonnetje86 is offline
Ik heb een tijdje geleden kennis gemaakt met een meiske, da meiske is nu een supergoede vriendin van me geworden. Ik geef haar knuffels en veel cadeautjes. Het is echt een super lieve. Ik heb nog nooit zoiets gevoeld als gelijk dak nu heb. Ik denk dat ik haar graag zie maar dan echt wel graag zien. Ik heb alles voor haar over. Maar ik begin zo een beetje te twijfelen of ik niet lesbisch of bi ben... Wil het niet zijn, misschien om dat het nog een beetje taboe klinkt. Het is eigenlijk onbeschrijfbaar wat ik voor haar voel. Weten jullie me geen raard ? Zolang dat ik ze maar niet kwijtraak. ¨Pfff, ik weet niet wat te doen......
Help me
Oud 19-09-2002, 21:04
annelies2
annelies2 is offline
dag zonnetje,

ik begrijp helemaal u situatie, 'k heb zonet ongeveer hetzelfde meegemaakt. 'k Heb ook een superlief meisje leren kennen. Ik denk dat het beste is dat je er mee babbelt, je kan dan zien wat zij er van zegt. Maar wanneer ze je dan zou laten vallen zou het geen goede vriendin zijn, ze moet je maar accepteren hoe je bent. Veel geluk, groetjes
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 23:22
Ji Sung Dennis
Ji Sung Dennis is offline
Ik zit eigenlijk in dezelfde situatie als jou.. alleen dan hetero, maar dat maakt niets uit. Ben gewoon verliefd op een vriendin, ben er deze week een dagje samen alleen naar Frankrijk geweest en was heel gezelli maar ik durfde het haar nie te vertellen. Bang om vriendschap die we nu hebben kwijt te raken. Maar aan de andere kant zou ik niets liever willen dan het dr te vertellen ik weet namelijk nie of het wederzijds is.

Anyways, jullie knuffelen al en geven cadeautjes. Toch al een stapje verder, vraag dr een keer mee uit en praat er lichtjes over. Als je echt zeker weet dat je verliefd op dr bent, ga dr voor en maak je niet druk over wat anderen vinden over lesbisch/bi.... het is JOU leven!! Suc6
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 07:40
Gothic
Gothic is offline
Ik heb een zo'n vriendin gehad en knuffelde er ook veel mee, en wat ik voor haar voelde was heel veel en onbeschrijfbaar, maar toch, ik wist dat het vriendschap was, en heb ik nooit getwijfeld of zij of ik meer voelde...
Oud 28-09-2002, 18:05
zonnetje86
zonnetje86 is offline
Citaat:
Gothic schreef:
Ik heb een zo'n vriendin gehad en knuffelde er ook veel mee, en wat ik voor haar voelde was heel veel en onbeschrijfbaar, maar toch, ik wist dat het vriendschap was, en heb ik nooit getwijfeld of zij of ik meer voelde...

Je gebruikt de verleden tijd, dus mag ik daar dan uit afleiden dat dat nu niet meer zo is? Hoe komt dat dan? Is er iets speciaals gebeurd of zijn jullie gewoon uit elkaar gegroeid (wat ik nie zou begrijpen omdat je zoveel voor haar voelde).
Oud 28-09-2002, 18:13
Verwijderd
Zoals annelies al schreef: als ze echt een goede vriendin is, zal ze je accepteren zoals jij bent.

Daarnaast kun je het voorzichtig brengen. Je weet het zelf immers niet.

Wat anderen ervan denken maakt weinig uit. Bij dergelijke kwesties kun je als volgt denken: óf ik doe wat anderen goed vinden en voel me miserabel, óf ik doe wat ík goed vind - krijg misschien een beetje weerstand - maar voel me des te beter.

De keus is aan jou
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 19:26
Dotcom
Dotcom is offline
Citaat:
Dennisinho schreef:
Ik zit eigenlijk in dezelfde situatie als jou.. alleen dan hetero, maar dat maakt niets uit.
Oh dus je bent homoseksueel, en je komt er achter dat je misschien wel hetero kan zijn?
Oud 30-09-2002, 19:42
utopian me
utopian me is offline
weet je hoe ze denkt over bi/lesbisch zijn? dan is het misschien makkelijker praten. en zoiezo zou ik goed nadenken over wat je wilt. naar wat ik hoor heb je goed contact met haar en kun je fijn met haar knuffelen enzo. wanneer je het vertelt wil zij dat misschien niet meer. als je evt een relatie zou willen beginnen en je denkt dat zij dat misschien ook wel wil, dan zou ik het wel vertellen of wanneer je liever of een relatie hebt of nu met zoals het gaat stopt. tja, is nogal moeilijk.. ik zou eerst maar eens een beetje peilen hoe zij hierover denkt.
iig succes!
Oud 02-10-2002, 20:15
zonnetje86
zonnetje86 is offline
het is opgelost... Ik heb mijn doel bereikt en ben superblij !!! Whaaaaaaaa... *wilt het uitroepen (van blijdschap)*

Lof joe joshje!
Oud 02-10-2002, 23:11
GRRR
GRRR is offline
wat lief en shit
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 13:46
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
zonnetje86 schreef:
het is opgelost... Ik heb mijn doel bereikt en ben superblij !!! Whaaaaaaaa... *wilt het uitroepen (van blijdschap)*

Lof joe joshje!

Details! Details!
Reageren

Regels voor berichten