Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar goed, Helpmeplease, als je er echt vanaf wilt komen, lijkt het me toch slim om weer hulp te zoeken.. Probeer het nog een keer, als je het niet probeert kom je ook niet verder.. sterkte meis..
Laatst gewijzigd op 21-09-2002 om 21:00. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
dank je............ik ga denk ik maar weer hulp zoeken. het moet wel. want zo schiet het niet op.....
|
![]() |
God meisje, dit komt me zo bekend voor.. alleen dan van jaren en jaren terug. Als kind kon ik soms opeens met dingen lopen gooien, mensen opzij duwen, uitschelden en vervolgens heel hard wegrennen.
En daarvoor werd ik dan ook gestraft, terwijl ik eigenlijk alleen maar gewoon heel erg verdrietig was. Niemand die dan meer kwam als ik op de gang werd gezet en stil zat te huilen. Ik weet niet precies waar mij agressie vandaan kwam. Ik verscheurde mijn eigen tekeningen, gooide op een gegeven moment al mijn speelgoed weg. Jouw reaktie die je hierboven schreef herken ik van toen ik 12 was. Daarna hield het namelijk op. Ik kan alleen nog agressief reageren als ik dronken ben of in logische situaties. Vreemd hoe jouw stukje herinneringen bij mij omhoog haalt die ik serieus al een jaartje of 7 'vergeten' was. Cat (nadenkend, verdrietig)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #167 kroot | 499 | 09-02-2012 20:38 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal over een 22 jarig meisje Kira | 41 | 13-11-2003 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De ondraaglijke lichtheid clubje | 124 | 27-09-2003 11:07 | |
Psychologie |
MIJN SPREEKBEURT WILLEN JULLIE PLEASE ChEcKEN kleinedraak | 13 | 25-08-2002 20:43 |