Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-09-2002, 10:02
Eleanor
Eleanor is offline
Jij bent de enige voor mij..
Jij komt op nummer 1 bij mij..
Jij bent alles voor mij..
Jij bent aleen van mij..

Jij gaat voor alles..
Jij bent alles..
Jij zegt alles..
Jij doet alles..

Jij bent iemand..
Jij zoekt iemand..
Jij praat tegen iemand..
Jij loopt met iemand..

Jij roept mij en zegt..
Ik hou van jou!
Alleen van jou!
Jou wil ik niet meer kwijt!

commentaar????????
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-09-2002, 10:15
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
reeeedelijk afgezaagd als ik het mag zeggen.
is niet moeilijk om te bedenken,
het gaat ook niet echt ergens over ofzo..
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 10:17
Eleanor
Eleanor is offline
weet ik k was alleen eff gauw 1tje aan het typen want.. ik had een andere topic en daar vroeg ik wrom iedreen hun gedicht op ut forum zetten want ik vind het maar nix.. bij mij gaat het altijd overmijn gevoelens.. niemand mag die lezen.. zelfs ik lees ze nie meer over ze gaan in een mapje en hoppa
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 20:00
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
en dus?
waarom post je deze dan?
Met citaat reageren
Oud 23-09-2002, 09:00
tacidvs
tacidvs is offline
"kunst omdat het moet, maar moet het ook?"
Oud 23-09-2002, 12:19
OsoNke
OsoNke is offline
lees m voor de grap zelf eens een keertje door....

X
Oud 23-09-2002, 12:21
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
OsoNke schreef:
lees m voor de grap zelf eens een keertje door....

X
... maar kom op, ze is 13...
Oud 23-09-2002, 15:53
Eleanor
Eleanor is offline
Tjonge jonge.. nog meer commentaar?? Ik zei toch van dat ik het gwoon eff in elkaar het geflenst.. dus maar ja als je nog meer commentaar het dan moet je er maar niet meer naar toe kijken ik weet best dat het nix is BOEIEN!
Met citaat reageren
Oud 23-09-2002, 16:11
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Eleanor schreef:
Tjonge jonge.. nog meer commentaar?? Ik zei toch van dat ik het gwoon eff in elkaar het geflenst.. dus maar ja als je nog meer commentaar het dan moet je er maar niet meer naar toe kijken ik weet best dat het nix is BOEIEN!
Als jij geen negatief commentaar wil, moet je je gedicht niet posten. Als je het zelf al niets vind, waarom post je het dan? Dit is een dichtersforum waar elkaars werk beoordeeld wordt, wil je alleen positief commentaar, moet je dat er onder zetten, maar wat heeft het commentaar dan nog voor waarde?
Oud 23-09-2002, 16:13
Eleanor
Eleanor is offline
Ik was alleen maar wt aan ut uit proberen.. kijk dat jullie jaren gedichten schrijven kan ik nix aan doen maar dit is mijn 1e jaar dat ik op een andere school zit waar ik 3 uur in de week dichters uur heb en dat we dan dichte.. ik leer het vanzelf wel..
Met citaat reageren
Oud 23-09-2002, 16:38
vrolijkevlinder
vrolijkevlinder is offline
Citaat:
Eleanor schreef:
Ik was alleen maar wt aan ut uit proberen.. kijk dat jullie jaren gedichten schrijven kan ik nix aan doen maar dit is mijn 1e jaar dat ik op een andere school zit waar ik 3 uur in de week dichters uur heb en dat we dan dichte.. ik leer het vanzelf wel..
Precies meid, ga gewoon door. We zijn allemaal zo begonnen en sommigen van ons zijn nog maar amper verder gekomen. (Kijk maar naar mij) Ik zou het echt niet erg vinden om meer van jou gedichten op Dop te zien. Dus blijf gewoon lekker al die gevoelens op papier zetten en 't wordt vanzelf wel mooier.

En als je trouwens wat gedichten hier leest, ontdek je al snel genoeg dat er ook best veel slechte prut bijzit.
Oud 23-09-2002, 16:42
Eleanor
Eleanor is offline
Ik weet het heb pas nog iemand eff gezien die hier een gedocht op had gezet.. en die had hem uit een boek gehaald dat boek had ik toevallig gelezen dom dom dom mijn leraar zegt altijd je kan beter zelf 1 maken die niet normaal is dan iemand die um naamaakt..
Met citaat reageren
Oud 23-09-2002, 18:30
OsoNke
OsoNke is offline
Wat ik straks bedoelde te zeggen, was dit:

Jij vroeg je af waarom mensen dingen posten hier, terwijl jij dit nooit deed. Toen wilde je dat toch een keer doen, en je hebt er een speciaal gedicht voor geschreven waarvan je het niet erg zou vinden dat anderen het lazen. Vervolgens zeg je erbij dat je het eigenlijk zelf ook slecht vond.
Dat vind ik nou niet echt een logische redenering. Ik zou zeggen, dat als je iets aan anderen wilt laten zien van jezelf (een gedicht dus in dit geval), dat je er dan ook echt je best op hebt gedaan ofzo, of dat het je wel op een of andere manier raakt.

Deze 2 dingen stralen niet bepaald van dit gedicht af als ik het eerlijk mag zeggen, en daarom reageerde ik zo.
Ik snap wel dat je dat niet leuk vind als je alleen maar van die reacties krijgt, maar lees het zelf en je snapt waarom (toch??)

Ik wil je zeker niet ontmoedigen om gedichten te schrijven, natuurlijk niet hoe meer gedichten hoe beter, en oefening baart kunst. Het enige wat ik probeerde te vertellen is dat ik het een beetje krom vind om een slecht gedicht te posten om maar iets te posten...

Kuzz Yf
Oud 23-09-2002, 20:48
Eleanor
Eleanor is offline
Haii,

Ik weet het jullie hen gelijk.. maar ik heb een opdr. gehad om een gedicht te maken.. en dat heb ik gedaan hij komt hier als ik hem trug krijg op het forum dus.. k heb er mooi wel een 8.1 voor gehad xxxxxx marieke
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten