Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En als je trouwens wat gedichten hier leest, ontdek je al snel genoeg dat er ook best veel slechte prut bijzit.
|
Wat ik straks bedoelde te zeggen, was dit:
Jij vroeg je af waarom mensen dingen posten hier, terwijl jij dit nooit deed. Toen wilde je dat toch een keer doen, en je hebt er een speciaal gedicht voor geschreven waarvan je het niet erg zou vinden dat anderen het lazen. Vervolgens zeg je erbij dat je het eigenlijk zelf ook slecht vond. Dat vind ik nou niet echt een logische redenering. Ik zou zeggen, dat als je iets aan anderen wilt laten zien van jezelf (een gedicht dus in dit geval), dat je er dan ook echt je best op hebt gedaan ofzo, of dat het je wel op een of andere manier raakt. Deze 2 dingen stralen niet bepaald van dit gedicht af als ik het eerlijk mag zeggen, en daarom reageerde ik zo. Ik snap wel dat je dat niet leuk vind als je alleen maar van die reacties krijgt, maar lees het zelf en je snapt waarom (toch??) Ik wil je zeker niet ontmoedigen om gedichten te schrijven, natuurlijk niet hoe meer gedichten hoe beter, en oefening baart kunst. Het enige wat ik probeerde te vertellen is dat ik het een beetje krom vind om een slecht gedicht te posten om maar iets te posten... Kuzz Yf
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Waarom nou jij... Rossantha | 6 | 03-06-2004 21:01 | |
Liefde & Relatie |
STELLING voor de jongens.. --> *EERST JIJ DAN HIJ* Rio | 18 | 09-06-2002 11:49 | |
Verhalen & Gedichten |
jij bent waar ik niet ben en ik ben waar jij niet bent silketje | 4 | 02-02-2002 09:56 | |
Verhalen & Gedichten |
...en jij bent in mij *charm girl* | 4 | 25-12-2001 15:37 | |
Verhalen & Gedichten |
jij St.pje | 1 | 03-12-2001 17:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Als jij me pijn doet Da Girl | 1 | 22-08-2001 06:06 |