![]() |
|
![]() |
ik zet altijd depressieve muziek op en dan slaat mijn depressie over in kwaadheid en ga ik 'harde' muziek opzetten (vor mij is limp bizkit en offspring en af en toe vleugje marilyn manson hard genoeg) jaja limp en manson lekkere combi i know, maar geen gezeik dit is niet het muziekforum you know
![]() ![]()
|
![]() |
Gordijnen dicht, licht uit, door op slot, een oude techno cd, heel hard..
en tegen dingen aan slaan en trappen (gecontroleert).. doe ik ook als ik boos ben...
|
het liefst loop ik uren buiten, beetje te tranen heel stil...maar dat ken nou eenmaal niet, maar het liefst ben ik dan buiten, hoe koud het ook is! maar ik ken niet sowmaar weglopen van huis savonds, dus dan ga ik maar naar mn kamer, keihard losgaan! wil ook nog wellis helpen...
|
snoepen, als het wat erger is: gewoon ff janken. en als het langer als een paar dagen duurt: winkelen, en omdat ik me de laatste paar weken niet echt lekker voelde (het gata alweer beter) heb ik nu bijna geen geld meer
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
niet meer kunnen genieten elledc | 10 | 04-08-2004 21:58 | |
Seksualiteit |
Vriendin heeft geen zin in sex... t68i | 39 | 17-07-2004 22:15 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #16!!! Snufje | 310 | 06-10-2003 20:09 | |
Psychologie |
Het leven is net als een hond met 3 poten.. Verwijderd | 22 | 22-04-2003 09:54 | |
Liefde & Relatie |
En dan vertelt ze je ineens dit.... Aéquitas | 18 | 20-12-2002 19:08 | |
Lichaam & Gezondheid |
Rood haar Roxanne01 | 53 | 22-12-2001 19:56 |