Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2001, 14:14
cheezy!
cheezy! is offline
Eindelijk na lang w8en is het dan eindelijk zover. Squaresoft brengt een nieuw spel uit voor de PS2 met adembenemende graphics ... ik heb het over The Bouncer.
Ik vind het een zwaar tof spel maar dit spel word in de PU sterk afgezeken

wat vinden jullie nou van dit spel?
Oud 23-06-2001, 15:53
monkey
monkey is offline
Ik vind eigenlijk bijna alle square spellen meesterlijk ik ken dit spel niet maarja ik zie het nog wel een keer.
is het een rpg? net zoiets als final fantasy?

let maar niet op de PU, ik was er vroeger lid van maar ik heb mijn abo opgezegd omdat ze IEDER spel vaak onterecht afzeken. en hij werd ieder nummer dunner.
Oud 26-10-2001, 16:53
Tidus Almasy
Tidus Almasy is offline
Bouncer lijkt me best tof, hij heeft niet zulke hoge cijfers gehad vanwege de kote speelduur, ik vind dat een beetje flauw want je moet het spel vergelijken met een streets of rage spel(over straat lopen en ventjes beuken). en dat spel kon je in een uur uitspelen maar was zeker vet. Ik denk dat ik the bouncer nog wel eens koop als het goedkoper is in de winkel.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2001, 07:56
Jeroen_9
Jeroen_9 is offline
The Bouncer zuigt verschrikkelijk. Ik had hem gehuurd bij de videotheek, maar vond er echt niets aan. Binnen 55 min had ik hem uitgespeeld. Je zit meer naar filmpjes te kijken dan dat je daadwerkelijk speelt.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2001, 16:09
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Jeroen_9 schreef:
The Bouncer zuigt verschrikkelijk. Ik had hem gehuurd bij de videotheek, maar vond er echt niets aan. Binnen 55 min had ik hem uitgespeeld. Je zit meer naar filmpjes te kijken dan dat je daadwerkelijk speelt.
Die filmpies zijn idd erg lang, en na 2x hejje et wel gezien...de graphics zijn ongelofelijk mooi, en et knokken is ook erg tof, maar de vele filmpies gaan na een tijdje behoorlijk irriteren...maar toch een geinig spel...
Reageren

Regels voor berichten