Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ZELDA RULEZ ja. En Ocarina of Time zeker beter dan Majoras Mask dat wel. Echt goed was het. WOW.
Heeft niet voor niets een award voor beste game gewonnen en best adventure game. Ik ben een site aan het maken erover met iemand. Duurt nogf wel lang maar ja, van zo'n topgame moet je een site maken haha. |
![]() |
|
Is dat niet een beetje laat om nu nog een site over Zelda64 te maken? Of wordt het een site met info over alle Zelda games? Ik was ook van plan om zo'n site te maken, maar ik ben maar van het idee afgestapt. Ik heb nu net een eigen site gemaakt met al mijn tekeningen (vooral Zelda tekeningen
![]()
||
Citaat:
anders, zelda1 was uit 1987 en FF I was uit 1990. Maar hat vechten in FF is altijd anders geweest... eerst 'groep' tegen monsters van opzij... later 'groep' tegen monsters 'van achter' en daarna 3D... en altijd turn-based... Zelda is altijd 1 character geweest (npc buiten gelaten) en het vechten is nooit turn-based... en Link is altijd totaal vrij in zijn bewegingen tijdens het vechten... Het enige wat deze 'verwarring' zou kunnen veroorzaken is de game 'Mystic Quest' ook van Square... deze is naar mij weten ook onder de naam FF I uitgebracht op de gameboy en deze toonde wel weer overeenkomsten met Zelda...
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Btw, Final Fantasy heeft wel veel meer storyline dan Zelda... Het is maar net waar je van houdt... Voor mij staan ze gelijk [Dit bericht is aangepast door SébKober (24-07-2001).]
|
ik ben toch meer voor Final Fantasy...
in elke Final Fantasy zit weer een andere wereld, andere characters, een ander verhaal... dat fascineerd me bij elke Final Fantasy!! en dat alles mis ik steeds bij Zelda...
||
Citaat:
net als die eerste Zelda..
|
Final Fantasy 9 (de enige die ik heb gespeeld)
is veel beter man. binnen 1 vakantieweek uitgespeeld, maar ik zat dan ook elke dag van de vakantie de hele dag door te spelen. verslavend gewoon, je weet nooit wat er gaat gebueren, terwijl je bij zelda het verhaal toch al in feite kent. van deze kerker naar de volgende kerker etc. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb Zelda 1&2 en ik moet toch zeggen dat FF stukken beter is. Alleen is het appels met peren vergelijken, want het zijn gewoon totaal verschillende spellen.
<offtopic> Ik zit nu bij FF8 bij disc 3 in Esthar ![]() </offtopic>
||
![]() |
Citaat:
Yup.. Ben ik met je eens. Een hele tijd geleden (paar jaartjes ofzo) speelde ik voor het eerst FF 7 bij een vriend van me... It blew my fucking head away... Dat verhaal, de sfeer, de characters... in 1 woord: GE-WEL-DIG. Zelda vind ik ook goed hoor, maar minder dan FF. Het verveelt ook veel sneller vind ik.
|
![]() |
Wel, Zelda: Ocarina of Time is een fenomenaal spel, geweldig in zijn graphics, aantallen wapens, goed geanimeerde monsters, oogverblindende locaties.
Maar: is niet het allerbeste spel aller tijden, voor mij dan. Het komt op de tweede plaats, voorafgegaan door Breath of Fire II. Maar dat is slechts persoonlijk ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Bovendien is de muziek in Final Fantasy altijd weer een lust voor het oor ![]() nou, elke Final Fantasy is wel een lust voor het oog/oor ![]()
||
Citaat:
Ook een topper. ![]() BoFII gaat over een ventje met blauw haar die de wereld moet redden. (origineel?)
|
Verwijderd
|
ik vind zelda het mooiste spel aller tijden het is een mooie spel
( ook een bettje Dramatisch... maar vind ik wel mooi. ) en die beelden... och snik snik snik. 't lijkt of je er zelf in zit... das pas mooi.. en wat betreft chrono trigger... dat spel heb ik nog nooit gespeeld maar 't lijkt me wel een mooi spel... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
de grote game quiz Eye of Sauron | 40 | 27-10-2005 20:42 |