Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
FinalFantasy8, dat spel is gewoon zo schitterend, prachtig meeslepend verhaal, supergavegameplay en grafisch overweldigend. (vooral de tussenfilmpjes). Dit was het eerste finalfantasy deel dat ik speelde dus liet het zoieso een grotere indruk op me achter. Totaal nieuwe ervaring was het voor me. Dat spel is een ervaring op zich omdat je je echt in een aparte wereld bevindt waar van alles al aan de gang is.
|
![]() |
|
finalfantasy8
(vanacht weer niet geslapen vanwege dat kutspel) na finalfantasy7 gewend te zijn een totaal nuwe ontdekking roleplaying is verslavend
||
Citaat:
Ten eerste is het niet verplicht om een topic te openen waarin je eigen mening staat voordat je naar andere meningen gaat vragen en ten 2e is het altijd wel een leuke vraag om over na te denken ( als je daar zin in hebt ) + we hebben het over games en niet over hem als je er zo op tegen bent dat hij zulke topics opent dan moet je hem maar ICQen/MSNnen/Mailen/Biref sturen/Postduif of wat dan ook |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Deze topic is alweer 7 maanden oud dus de dingen die erin staan berusten weer op oude feiten die in de loop der tijd aangepast zijn. Waar't bij om gaat (ging) is dat je mensen om een mening vraagt dat je zelf ook met wat inbreng komt.
||
![]() |
Citaat:
|
denkt dat dit eigenlijk moeilijk te zeggen is want iedereen heeft een andere smaak in spellen.
maar voor mij persoonlijk zijn de beste psx games(ja ik heb er meerdere) de final fantasies. hoewel ik 9 wat minder vond. chrono gross xenogears tekken 3 japans versie castlevania metal gear gran turismo vagrant story mag zeker niet ontbreken resident evil mag ook niet ontbreken denk ik
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door Rensaap (18-11-2001).] |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Game-verslaving Angelos | 28 | 16-04-2007 16:56 | |
Games |
De strijd van de twee giganten Gammaray | 34 | 07-10-2004 12:13 | |
Games |
enquete spelcomputers; wie is lief? Chill | 40 | 07-12-2003 16:57 | |
Software & Hardware |
[MOD Chip PS2] Welke? D@mien | 15 | 14-02-2003 18:27 | |
Games |
wat is eht meest verkochte spel op de pc allertijden king112 | 47 | 26-09-2002 16:51 | |
Games |
top 10 n64 games Robecop | 9 | 24-12-2001 14:35 |