Advertentie | |
|
![]() |
|
Het is onzin dat optisch zuigt met spellen, want optisch is toch zo'n 10 × zo nauwkeurig.
Ik heb de Q-Ware Optische Muis: Het is een USB-muis, maar ik heb hem toch aangesloten (met een bijgesloten plug) op de gewone muispoort, omdat ik een verlengkabel nodig had en USB-verlengkabels reteduur zijn (i.v.m. de gewone muiskabel). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
(ook als je niet zo snel beweegt) ![]() dus idd ik vind optisch heeeeeeel goed om te windowsen maar niet echt voor spelletjes
||
![]() |
Citaat:
Daar heb je helemaal gelijk in. Als je snel beweegt met de optische muizen, zullen ze overspringen. Misschien dat de Dual Optical van Logitech daar wat verandering in heeft gebracht, maar zie het somder in. Koop een Mouseman van Logitech, of een andere handgevormde muis. In elk geval succes met de aankoop... |
![]() |
||
Citaat:
Het verschil is zeker het uiterlijk. Zo'n rood lampje, ziet er gewoon strak uit ![]() |
![]() |
|
hm
ik denk dat ik gewoon mn simpele gar muisje houd goed genoeg, mits ik m schoonhoud natuurlijk maar dat is niet zo'n probleem ik vind het snel genoeg en omdat ik m schoon houd is ook precies genoeg voor af en toe eens een frag te pakken naja, dan vraag ik wel wat anders voor mn verjaardag ![]() quake 3 ofzo of misschien black and white of half life, wil eigenlijk wel eens counterstriken moet je toch wel gedaan hebben als fan van fps online vind ik
||
Citaat:
die heeft m'n pa ook dat ding is zo gevormt dat je geen goede grip hebt, alles is van reteglad plastic en die 2 buitenste knoppen zitten precies waar ze niet zouden moeten zitten... die boomslang is idd vet.. een vriend van me heeft die.. ik heb een Logitech Wireless Optical Mouseman ofzo ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Muis] Nieuwe muis, welke? Wawl | 33 | 10-10-2005 08:44 | |
Software & Hardware |
[Muis] Als ik op control duw.. Greenfly | 19 | 07-12-2003 18:05 | |
Software & Hardware |