Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-12-2001, 22:10
smelley
smelley is offline
ik speel RA2 + yuri renvenge sinds kort over netwerk en het gaat super sloom als we samen spelen. alleen gaat het best wel snel. vooral als de AI een behoorlijk groot bases heeft.

aan mijn pc kan het niet liggen want ik heb een amd 1000 en 265mb ram en een geforce 2 mx

en de andere pc heeft pentium 500 en 265mb ram en een geforce 2 mx

ligt het gewoon aan het spel of hoe zit dat?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-12-2001, 22:35
D@mien
D@mien is offline
misschien ligt et aan je netwerk kabel...als je een 10kb/sec heb gaat et slomer dan bij een 100kb/sec....misschien is dat et... ik zou et anders ook niet weten...
Oud 08-12-2001, 09:11
Verwijderd
HOE sloom is sloom? Want ik ken het, wij spelen met z'n 4en over het netwerk (4 pc's op een hub), en ik heb het ook wel met 2 gedaan (cross-linkje). Het gaat langzamer dan normaal, je klikt iets aan, en pas na 1 sec doet hetgene wat jij wil. Ook heen en weer over het scherm gaan, is gewoon zwaar k*t.

Ik denk dat het aan de snelheid van het netwerk ligt, al vind ik dat toch echt vreemd. Ik ken het probleem, zit er zelf ook mee als ik het speel, dus ik houd dit topic in de gaten voor mezelf
Met citaat reageren
Oud 09-12-2001, 09:30
WolterB
WolterB is offline
Als je dit spel in de multiplayer modus speelt, is het altijd vertraagd, hier vlt niets aan te doen, want de verwerking van data bij dit spel duurt een tijdje. Het kan niet sneller over een netwerk, want best wel irritant is, maar dat is bij de meeste nieuwe strategiespellen over multiplayer zo, watn ik heb ook bij Emperor hetzelfde probleem ondervonden. Misschien is dit iets waar de designers van deze games aan kunnen denken bij de opvolgers van deze spellen
Oud 09-12-2001, 11:08
Erwie
Erwie is offline
Citaat:
D@mien schreef:
misschien ligt et aan je netwerk kabel...als je een 10kb/sec heb gaat et slomer dan bij een 100kb/sec....misschien is dat et... ik zou et anders ook niet weten...
Het is 10 of 100 mbit, dat is heel wat anders dan kb/s. 10mbit is dacht ik 10 mb/s ipv kb/s. Dat kan RA2 makkelijk aan. maar Westwood zijn een stelletje kneuzen eigenlijk die geen fatsoenlijke netcode kunnen maken. Hier gaat het nog wel goed als je met 3 pc's over Lan gaat, natuurlijk lang niet zo snel als skirmish (hier gaat skrimish gewoon TE snel) maar het is echt wel te doen. Je moet wel een IPX protocol hebben.

Met citaat reageren
Oud 10-12-2001, 00:07
HK66666
HK66666 is offline
10 mbit is 10 gedeeld door 8 is uhhh 1,iets mb per seconde
niet geschikt om mee te lannen iig
Reageren

Regels voor berichten