Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-09-2002, 11:05
empyrian
empyrian is offline
in Oude RKZ, groningen. WIE KOMT?!
Advertentie
Oud 26-09-2002, 20:36
konflict
konflict is offline
als 't niet aan de andere kant van 't land was had ik er serieus over nagedacht, maar helaas pindakaas.
Oud 03-10-2002, 15:03
vrolijkevlinder
vrolijkevlinder is offline
Citaat:
konflict schreef:
als 't niet aan de andere kant van 't land was had ik er serieus over nagedacht, maar helaas pindakaas.
Grtvrdomme. Voor mij dus precies hetzelfde. Ze zijn een half jaar geleden ook al daar geweest. Heb ik Grtvrdomme ook al gemist. Ze maken best goeie drumm and bass. Niet echt spetterend ofzo.Maar ik heb hun CD al wel helemaal grijs gedraaid. Damn.
Oud 04-10-2002, 12:26
empyrian
empyrian is offline
Citaat:
vrolijkevlinder schreef:
Grtvrdomme. Voor mij dus precies hetzelfde. Ze zijn een half jaar geleden ook al daar geweest. Heb ik Grtvrdomme ook al gemist. Ze maken best goeie drumm and bass. Niet echt spetterend ofzo.Maar ik heb hun CD al wel helemaal grijs gedraaid. Damn.
half jaar geleden? 11 mei was dat...nja, bijna een half jaar
Oud 05-10-2002, 01:15
konflict
konflict is offline
falcon is dus echt wel een van de betere producers qua drum 'n bass, ook internationaal.
Oud 05-10-2002, 12:35
empyrian
empyrian is offline
Citaat:
konflict schreef:
falcon is dus echt wel een van de betere producers qua drum 'n bass, ook internationaal.
amen.
Oud 13-10-2002, 21:46
empyrian
empyrian is offline
ohhh wat heb ik een medelijden met jullie...jullie hebben het feest van het jaar gemist
Oud 15-10-2002, 15:03
Tha miss Cazzz
Tha miss Cazzz is offline
hahaha
ECHT NIET dus he

heheh major leage met Ed rush, John B, en Andy C wordt masterlijker!!! en anders was technical itch wel vetter gheghe of dieselboy..

ennehm Dreazz en falcon kan iedereen denk ik nog wel minsten 2 x checken want zo vaak als die wel niet overal draaien....
Oud 16-10-2002, 02:41
GRRR
GRRR is offline
ey ik ga ook naar major league. wordt fucking wicked :]
Oud 20-10-2002, 18:13
Tha miss Cazzz
Tha miss Cazzz is offline
tuurlijk

drum and bass in yo face!

hopelijk niet teveel huppelkutjes gehalte...hehe there is only room for 2 drum and bass bitches
Oud 20-10-2002, 18:27
empyrian
empyrian is offline
Citaat:
Tha miss Cazzz schreef:
hahaha
ECHT NIET dus he

heheh major leage met Ed rush, John B, en Andy C wordt masterlijker!!! en anders was technical itch wel vetter gheghe of dieselboy..

ennehm Dreazz en falcon kan iedereen denk ik nog wel minsten 2 x checken want zo vaak als die wel niet overal draaien....
nou dan wordt dat 'masterlijker', dit was anders wel supertof en t gaat er niet alleen om wie er draaien, maar ook om de sfeer. dan kunnen er nog wel top dj's draaien, maar als de sfeer kut is, vind ik het niet 'masterlijk'.
Oud 22-10-2002, 01:22
GRRR
GRRR is offline
Citaat:
Tha miss Cazzz schreef:
tuurlijk

drum and bass in yo face!

hopelijk niet teveel huppelkutjes gehalte...hehe there is only room for 2 drum and bass bitches
mja hopelijk niet nee. maar tis 15 euro dus de cheape hoertjes gaan wel naar snollywood.

de elementz feesten in off.corso zijn vaak ook vet. relaxte mensen, de reguliere d&b fanaten altijd aanwezig.
Advertentie

Regels voor berichten