Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
edit: linkje [Dit bericht is aangepast door Sephiroth (11-12-2001).]
|
![]() |
GTA 3 SUCKS
Echt wel, als je de eerste paar missies speelt is het misschien nog leuk, maar het is eigenlijk toch helemaal niks. Crossen in een gejatte bak, ok, maar als je dan ziet dat het eigenlijk toch niet zo leuk is als je denkt, dan heb je toch zo je twijfels of het spel wel nut heeft. Als ik 4 politie auto's achter me aan heb, hou ik dat of zo lang vol dat het saai word, of is de autio meteen kapot omdat er soms veel te veel politie rijdt. Het spel is dus eigenlijk niks, ik heb liever THPS3. BTW over dat geweld, ik heb op zich niks tegengeweld, maar het moet wel ergens op slaan, als ik rondloop maar wel iemand kan afmeppen maar als ik met diezelfde honkbal knuppel een auto wil bewerken gebeurd er niks. |
![]() |
|
![]() |
Als je het te geweldadig vind speel het GVD dan niet !!!
Jij bent zeker zo'n Terpstra-a-like anti-geweld in spelletje mongool, ik kan me al dat gezeik rond carmageddon 1 nog herrinnerren (hoe je dat woord ook schrijft) maarreh ik heb em trouwens al, zaterdag bij freerecord gekocht kad nog 10% korting ook
|
![]() |
Jonge, wat zeik je nou over Carmageddon, die heb ik allemaal, ik vind alleen GTA3 geen bal aan, bij Carmageddon kreeg je tenminste nog iets ervoor terug, bij GTA3 feitelijk niks, omdat die paar punten niemand een schijt interesseren.
GTA3 is to easy, ik heb nog effe ligge kloten met dat spel en was er toen al helemaal niet meer van onder de indruk. So shut the fuck up, met je erica therpstra gezeik. Laten we wel wezen, wat je in GTA# doet is echt zinloos, maar moorden in Carmageddon niet, hoe wil je anders aan tijd en die gave wagens komen. Dus vergelijk die spellen niet met elkaar omdat ze niks gemeen hebben als het gaat om de reden en motivatie om mensen plat te rijden. Ik ben er gewoon overheen gegroeid, het zinloos moorden van mensen staat mij niet meer aan. Mijn killer instint word meer bevredigd als ik iemand in beivoorbeeld UT recht tussen zijn ogen knal terwijl hij rennend springt en op mij schiet. Dan van 10.000 achterlijke GTA pedestrians. |
![]() |
|
![]() |
jij speelt GTA3 volgens mij een beetje op de foute manier als je nou gewoon de missies gaat doen, dan kom je er meteen achter dat het helemaal niet zo makkelijk is
maar als je het geen leuk spel vind respecteer ik dat, ik vond alleen dat gezeik over geweld nergens op slaan, maar als je er dan niks aan vind wat doe je dan op dit topic?
|
gta3 zou zo goed kunnen zijn. Ik speelde zo graag gta 2 op de pc met wat vrienden. Dan deden we alle cheats aan(behalve godmode) en dan zoveel mogelijk mensen en cops killen. Dat was cool.
Maar in gta 3 is dat helemaal weg. Ten eerste is het gemis van achteruit kunnen lopen zeer teleurstellend. Want hierdoor kan je niet meer normaal mikken en niet goed zien wat er achter je gebeurt. Zodat je vaakt verrast wordt door een politie in je rug. Verder is het richtsysteem van sommige wapen, zoal rocketlaunchr en assault rifle zeer slecht. Het gaat daardoor allemaal veel te langzaam, voor je iemand daarmee kan killen, waardoor de actie minder leuk word en je sneller dood gaat. Ook komen de cops vaak met teveel tegelijk en te random. Als je de hoek om gaat staat er weer een en als je omdraait ie er weer 1 uit het niets. Daardoor ben je genoodzaakt om in je auto te stappen en als maar weg te rijden voor de copss, terwijl het juist leuk zo zijn om rennend en vluchtend cops te killen. ![]() |
![]() |
|
![]() |
GTA 3 is a big disappointment
Ik geef Stilo/Seek helemaal gelijk. Sinds GTA 1 speel ik al, GTA 2 was een verbetring op 1 maar GTA 3 is meer een stap terug in het creatief moorden. Achtervolgingen met auto zijn wel leuk, maar politie agenten achter je aan krijgen, om de hoek rennen en overal naartoe loodsen om ze dan bijvoorbeeld met een molotov cocktail de lucht in te knallen. Dat brengt zo veel meer plezier. Kijk grafisch is ie natuurlijk veel beter, maar het spel heeft naar mijn mening toch iets verloren. Politie zie je overal. Mensen rijd je met massa's plat. De fun neemt eigenlijk een beetje af.
|
|