Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-12-2001, 19:54
monkey
monkey is offline
en ik wil em zo graag

meer mensen met dit probleem?
Oud 10-12-2001, 20:00
perfectme
perfectme is offline
Heb geen PS2
Met citaat reageren
Oud 10-12-2001, 21:33
D@mien
D@mien is offline
Khebbet zelfde probleem...
Oud 10-12-2001, 21:56
Sephiroth
Sephiroth is offline
Kep hem al een weekje of anderhalf, best lachuh spel.

Alle zaken afgeweest? Games R Us al geprobeerd?
Oud 11-12-2001, 10:40
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
ik heb hem....... en hij is cool

zit pas missie 11 ofzo omdat ik ook veel door de stad zelf scheurt enz.

auto's, bussen, treinen, vliegtuigen, boten, knuppels, machineguns, pistolen, vechten, maffia's, politie, brandweer, ziekenwagen, ziekenhuis, winkels, bommen, race, scheuren, taxi driver, heldje spelen, rellen, geld, geheime items, daken, huizen, bomen, basketbalveld, tunnels, bruggen, oma's , LEGER, helicopters, telefoons, girls, hoeren, restaurant, benzinepomp, sportcars, trappen, rennen, lopen, (saven), stelen, bloed, afdrukken, vlammenwerper, cocktailbommen, ontploffingen, statistieken, doden, levenden, euhhhhhh ff denken , strand, bankjes, lantaarnpalen, stoplichten, wasted, zee, lucht, haven, vrachtwagens, radioZENDERS, Snoop dog??, snelheid, animaties, kapotte auto's, mitraiieurs, granaten, dozen, perron, plein, vluchten, uitstappen en instappen.
-geen gebouwen in
-geen motors
-geen dieren

Met citaat reageren
Oud 11-12-2001, 11:08
Verwijderd
Wanneer komt ie nou gvd eens uit voor de PC
Met citaat reageren
Oud 11-12-2001, 13:35
Sephiroth
Sephiroth is offline
Citaat:
henri schreef:
Wanneer komt ie nou gvd eens uit voor de PC
4 maart las ik ergens.

edit: linkje

[Dit bericht is aangepast door Sephiroth (11-12-2001).]
Oud 11-12-2001, 18:56
Rensaap
Rensaap is offline
Ga is in Tilburg kijken bij "Foregames" in de WillemIIstraat, daar zullen ze hem nog wel hebben de laatste keer dat ik er was wel teminste en dat was zaterdag(Devil MAy Cry aangeschaft). Daar hebben ze trouwens zo'n beetje alles, vooral import heel veel
Met citaat reageren
Oud 11-12-2001, 19:39
monkey
monkey is offline
uuhm jaha de willemII straat zegt me heeel veeel hoor... niet dus. ik kom uit dordt
Oud 16-12-2001, 18:54
dopehead
dopehead is offline
de bartsmit hier heeft m liggen
Met citaat reageren
Oud 17-12-2001, 10:49
duracelkonijntje
duracelkonijntje is offline
Citaat:
monkey schreef:
en ik wil em zo graag

meer mensen met dit probleem?
bij mij niet maar dan moet je PS/2 wel zijn omgebouwd
Met citaat reageren
Oud 17-12-2001, 16:33
fucking hero
fucking hero is offline
je had em ook moeten pre-orderen
Met citaat reageren
Oud 17-12-2001, 20:19
WhizzKid
WhizzKid is offline
GTA 3 Sucks

Ik heb hem, ziet er leuk uit, maar is het toch niet. Als je een tijdje rijdt, merk je dat je een beetje geen overzicht hebt, de auto te snel met open motorkap rondrijdt, en het eigenlijk achterlijk geweldadig is.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2001, 20:38
Verwijderd
Citaat:
WhizzKid schreef:
GTA 3 Sucks

Ik heb hem, ziet er leuk uit, maar is het toch niet. Als je een tijdje rijdt, merk je dat je een beetje geen overzicht hebt
Das k*t!!
Citaat:

de auto te snel met open motorkap rondrijdt
Ros dan gewoon ff iemand uit uit z'n bak en jat een nieuwe

Citaat:

en het eigenlijk achterlijk geweldadig is
Ik zie het probleem niet
Met citaat reageren
Oud 18-12-2001, 10:13
WhizzKid
WhizzKid is offline
GTA 3 SUCKS

Echt wel, als je de eerste paar missies speelt is het misschien nog leuk, maar het is eigenlijk toch helemaal niks.
Crossen in een gejatte bak, ok, maar als je dan ziet dat het eigenlijk toch niet zo leuk is als je denkt, dan heb je toch zo je twijfels of het spel wel nut heeft. Als ik 4 politie auto's achter me aan heb, hou ik dat of zo lang vol dat het saai word, of is de autio meteen kapot omdat er soms veel te veel politie rijdt.

Het spel is dus eigenlijk niks, ik heb liever THPS3.

BTW over dat geweld, ik heb op zich niks tegengeweld, maar het moet wel ergens op slaan, als ik rondloop maar wel iemand kan afmeppen maar als ik met diezelfde honkbal knuppel een auto wil bewerken gebeurd er niks.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2001, 10:14
Thunder_Kid
Thunder_Kid is offline
Ik ben het helemaal eens met WhizzKid.

Dat is wel voor het eerst in mn leven!
Met citaat reageren
Oud 18-12-2001, 11:13
Verwijderd
En als je het via LAN speelt? Want dat is mijn doel namelijk, als ik dat spel ga kopen wil ik het dus gebruiken met LANnen en dan lijkt het me dus wel rulen!!
Met citaat reageren
Oud 18-12-2001, 14:51
monkey
monkey is offline
Als je het te geweldadig vind speel het GVD dan niet !!!
Jij bent zeker zo'n Terpstra-a-like anti-geweld in spelletje mongool, ik kan me al dat gezeik rond carmageddon 1 nog herrinnerren (hoe je dat woord ook schrijft)

maarreh ik heb em trouwens al, zaterdag bij freerecord gekocht kad nog 10% korting ook
Oud 18-12-2001, 21:42
WhizzKid
WhizzKid is offline
Jonge, wat zeik je nou over Carmageddon, die heb ik allemaal, ik vind alleen GTA3 geen bal aan, bij Carmageddon kreeg je tenminste nog iets ervoor terug, bij GTA3 feitelijk niks, omdat die paar punten niemand een schijt interesseren.
GTA3 is to easy, ik heb nog effe ligge kloten met dat spel en was er toen al helemaal niet meer van onder de indruk.

So shut the fuck up, met je erica therpstra gezeik. Laten we wel wezen, wat je in GTA# doet is echt zinloos, maar moorden in Carmageddon niet, hoe wil je anders aan tijd en die gave wagens komen. Dus vergelijk die spellen niet met elkaar omdat ze niks gemeen hebben als het gaat om de reden en motivatie om mensen plat te rijden. Ik ben er gewoon overheen gegroeid, het zinloos moorden van mensen staat mij niet meer aan. Mijn killer instint word meer bevredigd als ik iemand in beivoorbeeld UT recht tussen zijn ogen knal terwijl hij rennend springt en op mij schiet. Dan van 10.000 achterlijke GTA pedestrians.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2001, 19:32
monkey
monkey is offline
jij speelt GTA3 volgens mij een beetje op de foute manier als je nou gewoon de missies gaat doen, dan kom je er meteen achter dat het helemaal niet zo makkelijk is

maar als je het geen leuk spel vind respecteer ik dat, ik vond alleen dat gezeik over geweld nergens op slaan, maar als je er dan niks aan vind wat doe je dan op dit topic?
Oud 19-12-2001, 20:34
Stilo/Seek
Stilo/Seek is offline
gta3 zou zo goed kunnen zijn. Ik speelde zo graag gta 2 op de pc met wat vrienden. Dan deden we alle cheats aan(behalve godmode) en dan zoveel mogelijk mensen en cops killen. Dat was cool.
Maar in gta 3 is dat helemaal weg. Ten eerste is het gemis van achteruit kunnen lopen zeer teleurstellend. Want hierdoor kan je niet meer normaal mikken en niet goed zien wat er achter je gebeurt. Zodat je vaakt verrast wordt door een politie in je rug. Verder is het richtsysteem van sommige wapen, zoal rocketlaunchr en assault rifle zeer slecht. Het gaat daardoor allemaal veel te langzaam, voor je iemand daarmee kan killen, waardoor de actie minder leuk word en je sneller dood gaat.
Ook komen de cops vaak met teveel tegelijk en te random. Als je de hoek om gaat staat er weer een en als je omdraait ie er weer 1 uit het niets. Daardoor ben je genoodzaakt om in je auto te stappen en als maar weg te rijden voor de copss, terwijl het juist leuk zo zijn om rennend en vluchtend cops te killen.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2001, 16:57
Kojiroh
Kojiroh is offline
GTA 3 is a big disappointment

Ik geef Stilo/Seek helemaal gelijk.
Sinds GTA 1 speel ik al, GTA 2 was een verbetring op 1 maar GTA 3 is meer een stap terug in het creatief moorden. Achtervolgingen met auto zijn wel leuk, maar politie agenten achter je aan krijgen, om de hoek rennen en overal naartoe loodsen om ze dan bijvoorbeeld met een molotov cocktail de lucht in te knallen. Dat brengt zo veel meer plezier.
Kijk grafisch is ie natuurlijk veel beter, maar het spel heeft naar mijn mening toch iets verloren. Politie zie je overal. Mensen rijd je met massa's plat. De fun neemt eigenlijk een beetje af.
Oud 21-12-2001, 08:12
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Citaat:
WhizzKid schreef:
hoe wil je anders aan tijd en die gave wagens komen.
Ja meneer de rechter, ik wilde zo graag die mooie Ferrari hebben, en daarom heb ik 30 mensen neergeschoten

Oud 21-12-2001, 12:48
Kojiroh
Kojiroh is offline
Citaat:
Manus J. van Alles schreef:
Ja meneer de rechter, ik wilde zo graag die mooie Ferrari hebben, en daarom heb ik 30 mensen neergeschoten

Je hebt toch wel een silencer gebruikt????

Oud 21-12-2001, 16:24
gumbajaja
gumbajaja is offline
ik vind er ook echt niks aan.
GTA2 was 10keer zo goed
Oud 21-12-2001, 20:28
Th@ Wolf
Th@ Wolf is offline
ik heb hem fijn bij replay gekocht
Reageren

Regels voor berichten