Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
heeeel vroeger speelde ik op de Atari van m'n broer
![]() ![]() Nu doe k bijna niks meer... t verveelt vrij snel. |
![]() |
|
Ok op welk platform?
Ik zeg wel effe alles wat nu ongeveer speel. Ik bedoel wat ik 5 jaar terug speelde is denk ik niet van belang, want dan krijg je echt een hele waslijst. Pc: RollerCoaster Tycoon (alle add-ons) Total Annihilation Total Annihilation Kigdoms Commandos Knights and Merchants Warcraft Worms Need for Speed The Sims Halflife GTA Ik heb ook zo'n Nes-emulator en daarop heb ik heleboel games. Daar speel ik het meeste: Megamans-serie RC Pro am Shufflepuck Tetris Dr. Mario N64 Zelda Goldeneye Mario 64 Mario kart 64 Smash Brothers Mario tennis En nu niet meer zeggen dat meisjes niet gamen ok? ![]()
|
![]() |
Ik speel vooral GTA3 op de playstation 2
Dat is echt wijs lekker mensen platrijden en stoute dingen uithalen! Ik merk dat vooral jongens het leuk vinden om zulke spellen te spelen maar ik vind het toevallig ook erg leuk en ben zelfs beter dan mijn broer, hehehe. [Dit bericht is aangepast door Demi (27-01-2002).] |
![]() |
|
Heel veel verschillende gernes, maar vooral RPG en platvorm
(Alleen wat ik op het moment speel) PC: Morrowind, sims, rollercoaster tycoon, ceasar 3, LotR FotR, NGC: Mario sunshine, Lost Kingdoms GBA: Golden Sun, Pokemon Crystal, Mario 1, Rayman
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb wel eens iemand horen zeggen dat hij met Counterstrike werd ge0wnd door z'n zusje van 9 ![]()
|
Hmmz, Ik ken genoeg dames die Diablo2 spelen.
Ken er een aantal die Quake spelen. Een shitload die rollercoaster tycoon en the sims spelen En de liefste van hen allen speelt Championship Manager...... *zucht* Jah, deze jongen is zo verliefd dat hij niet eens meer fatsoenlijk kan gamen....
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op meid op afstand. WannaBeVlieger | 7 | 24-07-2014 20:58 | |
Liefde & Relatie |
Lerarenliefde deel 2 Sander Gessel | 43 | 18-06-2005 21:36 | |
Seksualiteit |
meiden doet het ineens met meiden [beffen,zoenen etc] Een HYPE?? devilcat | 70 | 29-10-2004 12:52 | |
Lifestyle |
Meiden: afgunstige blikken van andere meiden? )Vampje( | 155 | 22-07-2003 15:24 | |
Liefde & Relatie |
Jongens, waar vallen jullie op bij meiden?? *Sneeuwmuts* | 57 | 07-03-2002 08:34 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 |