Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2002, 12:34
sumo_san
sumo_san is offline
Ik heb ps2 laten ombouwen dat ging in eerste instantie goed. Maar later bleek dat de cd-speler er niet meer uit wil als ik eject klik. Toen bleek dat de modchip op de verkeerde plek zat (liet ik me vertellen). Dat is gecorrigeerd door hem te verplaatsen. Nu doet de ejectknop het weer, maar ik krijg geen cd meer te lezen. Kan nog wel de ps2 aanzetten maar meer ook niet.
Weet iemand hier meer van?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-09-2002, 19:19
Verwijderd
Lijkt me dat er iets fout is gegaan bij het ombouwen...
breng je ps2 eens naar iemand die er echt verstand van heeft en van wie je zeker weet dat hij/zij het goed doet. Die kleine onbekende ombouwzaakjes zijn niet altijd even goed...
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 09:15
Diablos
Diablos is offline
waarschijnlijk heeft de prutser die jou ps2 heeft omgebouwd je moederbord verknalt met het verkeerd solderen. of gewoon al de flatkabeltjes gesloopt met lomp uit elkaar halen.. als je ps2 nog niet zo oud is en nog onder de gerantie valt, gewoon de chip eruit laten halen en hem bij de winkel waar je hem hebt gekocht omruilen voor een nieuwe, en ik weet dat als je hem hebt laten ombouwen je gerantie eigenlijk is vervallen maar als je hem bij de bartsmit of en van die speelgoed winkels hebt gekocht krijg je meestal zo een nieuwe. en de volgende keer gewoon laten ombouwen bij iemand die het goed kan..
Reageren

Regels voor berichten