Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-09-2002, 10:27
-Pinko-
-Pinko- is offline
Ik heb een Abit KX7-333 met een AMD XP1800+ gekocht maar hij wilt maar niet opstarten! hij ontvangt wel stroom van de Power Suply want ik zie mijn power lampje op me moederboard branden, alleen elke keer als ik het aan druk gebeurt er helemaal niets......... de power suply fan geeft ook alleen een draai tikje dus effe tik en dan zit het stil!! weet iemand iets tegen dit probleem??

ik heb me CMOS ook proberen te clearen maar daar kwam ik ook niet verder mee.

pleasee help me!
binnen een week kan ik hem terug sturen!

Bedankt.
Oud 30-09-2002, 16:42
de postbode
de postbode is offline
hmm, iets meer info, wat heb je percies gedaan.. gekocht en zelf in elkaar gezet of hebben zij dat voor je gedaan?
misschien heb je gewoon een brakkevoeding (welk merk?) of misschien is de fan in je voeding een beetje brak zodat deze te warm word? misschien de ''aan'' knop verkeerd of je mobo aan gesloten... genoeg te bedneken, maar als je'm niet zelf hebt aan gesloten zou ik'm terug sturen

-de postbode-
Oud 30-09-2002, 20:32
Verwijderd
Kan vanalles zijn. Check of je alles goed gemonteerd hebt (met name de koeler en de bijbehorende fan! -- CPUFAN1 oid *moet* bij sommige borden gebruikt zijn, anders schakelt de beveiliging in en zegt-ie bekijk 't maar). Sluit ook even IDE-devices aan (voor 't geval dát die Abit daar over struikelt) en vrot 'ns wat aan je geheugen. Videokaart niet vergeten?
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 01:53
Pr0xy
Pr0xy is offline
Of de voeding is gewoon kaduuk. Het lampje op het mobo gaat nog wel aan dan vaak.
Oud 01-10-2002, 10:14
-Pinko-
-Pinko- is offline
Bedankt voor jullie reacties!
maar mijn CPU was gefried!! ik heb hem kapot gehad! en ja ik had de computer zelfs inelkaar gezet! en ik had al alle componenten eruit gehaalt enzo!

maar bedankt! ik weet nu wat het is........
Oud 01-10-2002, 11:26
Verwijderd
Citaat:
-Pinko- schreef:
maar mijn CPU was gefried!! ik heb hem kapot gehad!
maar bedankt!
Weet je zeker dat je het niet zelf gedaan hebt?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten