Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Fighter/rogue en ik vecht beter dan onze twee fighters, bovendien doet ik nog eens sneak attacks ook
![]() Jammer adt onze barbarion half orc dood is... deed op eerste level 51 damage met een klap ![]() En over mn character zal ik et niet hebben, laf psychootje ![]()
|
![]() |
Lekker familiartje
![]() ![]()
|
Speelde vroeger 2nd Ed, maar nadat ik Earthdawn ontdekte kwam ik erachter dat de D&D serie tot aan AD&D qua systeem zuigt (Heb 3rd ed nog nooit gespeeld)... Het stepsysteem van ED is zo veel leuker (Je krijgt andere dice naarmate je beter wordt in dingen)... En Barsaive (de wereld waar Earthdawn zich afspeelt) is zo veel mooier dan bv. The Forgotten Realms... (ongeveer zelfde setting qua magie enzo)
Ik speel nu een Elven Archer, genaamd (hoe kan het ook anders) Sylvain Altherian... Ik heb 'm al sinds oktober... Hij's zo'n beleefd type met een heel rustig karakter. En een hele kalme gedachtengang... (Een beetje vergelijkbaar met Legolas, van LOTR) Zelfs in de meest penibele situaties blijft ie rustig... Dit mede omdat hij de leider is van The Order of The Clear Thought, een oude orde, geschapen door zijn voorouderen, die is uitgestorven in de loop der tijd, maar weer terug is nu Syl z'n magische boog, met de geest van z'n voorouderen erin, heeft teruggevonden... Zoals je waarschijnlijk wel kunt raden ligt de nadruk bij ons op het roleplayen... Voor het slachten van monsters krijg je nauwelijks Legend Points (Exp.), eerder voor het uithalen van sociale acties, voor je vriend springen als er een pijl op hem af komt, dat soort gedoe... Monsters hakken -> exp. -> level up -> meer monsters hakken is gewoon niet leuk...
||
Oh ja, by the way:
Citaat:
||
Citaat:
Nee, nooit... Heb wel voor 't eerst D&D 3rd Ed gespeeld vandaag... Maar de DM was niet ervaren... Ik had het zelf veel beter gekund, en ik ben geen goeie GM/DM!
|
![]() |
Waaaaaaaazzzzig! Wij hadden dus echt zo'n serieus avontuur, we hadden een amuletje wat als een puzzel uit elkaar kon (heeej, dat heeft mijn spelertje dus weer uitgevonden) en daar zaten wat leipos achteraan, die ons dus echt aan stukjes hakten... Wij lekker op de vlucht door een bos, hadden we ze afgeschudt...
Komen we bij dorp vol paranoide kabouters, nog geen 1 ft hoog, en die raken luitjes kwijt... Zitten daar verderop trollen met uit hour gebeitelde bessennepstruikjes en een vlindernetje kabouters te lokken... En nnnneeeeeeejjjj! Niet om op te eten, die gaan in een rad lopen in een machine die zeepbellen van kleur doet veranderen... Als enige foooooking functie, gemaakt door een imp met grootheidswaanzin... Kheb me kapot gelachen... Behalve toen die trollen nie dood gingen ![]()
|
Hm, da's wazig... Lijkt me ook niet echt leuk om te doen... Ik hou meer van de duistere sfeer, dat er om ieder hoekje een reuzachtige horror kan staan die je in 1 beurt tot z'n slaaf maakt, om je vervolgens los te laten op de wereld, of om je als voedsel te gebruiken (Horrors leven op pijn)
Morgen weer spelen... *mmmmmmmmh, lekker*
|
|