Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
wel cool ![]()
|
Antoon
![]() want ik zit nu op me stage en daar kan ik niet kijken ![]() in de .nfo file van C&C die ik erbij heb ![]() ![]() dus die post ik strax of ik msg je ze wel op icq.. help me eer vanavond maar even aan herinneren ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
hij gaat vannacht om 12 uur officieel gereleased worden ..
dus al die praatjes van hij is pas gister uitgekomen of 2 dagen geleden uitgekomen zijn onzin ![]() 2 dagen geleden is de iso uitgekomen.. das heel wat anders.. geloof je me niet? beat this: http://westwood.ea.com/ [Dit bericht is aangepast door MaakUt (25-02-2002).]
||
Citaat:
||
Citaat:
heeerlijk ontopic en geweldig nnuttig.. dank je.. an zoon treply hebben we wat ![]()
||
Citaat:
128 MB Voodoo3 enne bedankt Peter ![]() zou ie et in principe dus moeten doen.. maargoed, ik kreeg telkes een error bij die demo. En kweeniet of et dan wel zin heeft om hele versie aan te schaffen
|
Single Player is wel leuk om te doen..
enne Peter.. Met MP kun je nog WEL met zn 2en in 1 tank.. We hebben het met 8 man (ja zoveel waren er toen nog) gespeeld... Alleen jammer dat met MP het enigste dat verandert de maps zijn... Units en gebouwen zijn hetzelfde als in demo Dat vind ik minder |
![]() |
||
Er komen toch heli's in Renegade!
Citaat:
|
ja, gelukkig
![]() dat filmpje ervan ziet er wel vet uit ![]() edit: dit filmpje dus: http://pcmovies.ign.com/pc/video/ren...022502_01.mpeg [Dit bericht is aangepast door UnknoWn EntiTy (26-02-2002).]
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
daarom is mp meer richting het concept RTS + FPS omdat je dan met 2en 1 tank bestuurt en dus samen moet werken en je strategien bepalen ik sp niet.. je hebt gewoon maar 1!!! weg.. ik bedoel als je de powerplant niet opblaast dan kan je niet verder want dan molt de hand of nod je .,. dus mjah
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
et wil niet draaien op mijn PIII450 met Voodoo3
![]() MAAR we hebben nog een comp en daar doet ie et wel op (PIII900 GeForce2). En ik vind et echt zeer sjiek!! Kheb pas 2 levels gespeeld maar tis echt mooi om te zien hoe er ondertussen van alles gebeurd (vliegtuigen vliegen over, schreeuwende lui). En uiteraard de stemmetjes van et 'gewone' C&C van vruuger als je iemand neerpangt ![]()
|
heb toevallig net downgeload, met ongeveer 80 kb/s dus best snelle server. mag 'k die URL hier neerzettuh voor de geintresseerde of gaat de forumbazen dan moeilijk doen ?
|||
Citaat:
|
Ik heb em ook (heey, hier zijn de winkels ook op zondag open
![]() ![]() Het was alleen nóg leuker geweest asls je (on-line) eerst je eigen basis zou kunnen bouwen en daarna pas zou mogen/kunnen aanvallen. Dus eerst de Tesla-coils en de Gun-turrets een beetje beter op hun plaats zetten. Wat ik ook mooi vind ik de multiplayer is dat je kunt switchen tussen je mannetjes... Nou, nu ga ik dat spel spelen... Want ik heb er weer helemaal zin in gekregen. |
![]() |
|
|