Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-10-2002, 12:49
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Hoe pakken jullie werkstukken aan....
Denken jullie van oohhhhh over 4 weken pas inleveren, ik wacht wel tot de laatste week of doe je elke dag of elke week er iets aan???

Vertel hoe jij te werk gaat
Heeft iemand trouwens zn werkstuk bij AK over overstromingen in oost europa?? Of met wiskunde over loterijen berekenen??

Enne profielwerkstukken, waar hebben jullie dat over gedaan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-10-2002, 12:56
Verwijderd
Ik ben NU bezig met PWS
Alleen we hebben nog niet echt veel en volgende week dinsdag moet het tweede deel al af, maar volgens onze begeleider lopen we wel op schemae, terwijl we alleen nog maar de opzet een beetje hebben. Dus nog (bijna) geen teksten.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 14:01
Kat
Avatar van Kat
Kat is offline
ik begin meestal ongeveer 2 of soms 3 weken van te voren (bij een normale po dus he, voor profielwerkstukken heb je wel wat meer tijd nodig) en dan doe ik zo af en toe als ik tijd+zin heb wat...
__________________
mjah....vast
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 14:11
Verwijderd
Over mijn PWS heb ik echt wel lang gedaan,
ben heel snel al begonnen, ik heb hem voor wiskunde A gemaakt...

Begin gewoon eerst met een opzetje, maar vervolgens een globale inhoudt en werk die steeds beter bij tot hij af is. Wanneer je vier weken hebt, begin dan al gewoon meteen, als hij af is, is hij af, dat kan een weekje duren, dat kan drie weken duren.
Begin dus meteen wanneer je de opdracht krijgt, dan is hij klaar ruim voor de deadline en hoef je niet te stressen...
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 14:17
Lyx
Avatar van Lyx
Lyx is offline
pws

wij kregen er 4maanden om het schriftelijk in te leveren
en je kreeg nog paar weken de tijd om je presentatie te maken

deadline voor schriftelijk was direct na kerstvakantie

oftwel..ik deed alles (40+blz) in 5 dagen

en ik kreeg zelfs een 9 als eindcijfer voor me pws
__________________
** Conan & Lyx Team ** ||***The Pedo Emma Watson Army*** ||==Noodleskoning met Groove-Coverage===|| *Passionele nachten in het heetst van de strijd*
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 14:23
Verwijderd
Citaat:
Lyx schreef:
pws

wij kregen er 4maanden om het schriftelijk in te leveren
en je kreeg nog paar weken de tijd om je presentatie te maken

deadline voor schriftelijk was direct na kerstvakantie

oftwel..ik deed alles (40+blz) in 5 dagen

en ik kreeg zelfs een 9 als eindcijfer voor me pws
Mja, ik deed alles goed van te voren, 56 blz, heb er zeker 2 maanden aan gewerkt en ik had een 10
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 14:26
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Citaat:
Andijvie schreef:
Mja, ik deed alles goed van te voren, 56 blz, heb er zeker 2 maanden aan gewerkt en ik had een 10
een 10 pffff

nou ook al zou je het werkstuk van de best geleerde of beste werkstuk in handen krijgen dan nog krijg je op het gemini college GEEN 10, heel misschien een 9
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 14:33
Verwijderd
Citaat:
diamondvoodoo schreef:
een 10 pffff

nou ook al zou je het werkstuk van de best geleerde of beste werkstuk in handen krijgen dan nog krijg je op het gemini college GEEN 10, heel misschien een 9
Gewoon ervoor gaan, als je een 9 krijgt, krijg je een negen... Je kan nooit meer dan je best doen...
(met M&O deed ik altijd zooo mijn best, gewoon echt hard zwoegen en ik haalde noooit boven de 5,5... wel op m'n eindexamen, heel gek, had ik ineens een 6,7 )

Maar goed, bij mij op school waren ze ook heeel streng met het pws, vooral mijn leraar wiskunde, hij was echt super streng met nakijken en gaf álleen maar commentaar. Maar ja, na mijn 'presentatie' zei hij dat hij dit noooit meer zal gaan doen, hij moest mij een tien geven vanwege mijn inzet.. Gek
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 15:00
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
meestal doe ik er lang niet zo veel aan en dan in de week voor het ingeleverd moet worden heel veel zodat het toch ruim op tijd af is (voor het geval er iets misgaat ofzo)
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 18:42
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
Citaat:
diamondvoodoo schreef:
Hoe pakken jullie werkstukken aan....
Denken jullie van oohhhhh over 4 weken pas inleveren, ik wacht wel tot de laatste week of doe je elke dag of elke week er iets aan???

Vertel hoe jij te werk gaat
Heeft iemand trouwens zn werkstuk bij AK over overstromingen in oost europa?? Of met wiskunde over loterijen berekenen??

Enne profielwerkstukken, waar hebben jullie dat over gedaan?
Ehm, dat van wiskunde met loterijen berekenen is dat een PO? Volgens mij wel, er staat als ik het goed heb eentje onder werkstukken hier op scholieren.com, kan dat ik het mis heb hoor, ik dacht het.

Goed, ik plan werkstukken, PO's en profielwerkstukken meestal in de vakantie. Ook handelingsdelen en boeken enzo. Is vele handiger, dan heb je er tijd voor en kun je gewoon elke keer wat doen in plaats van op de dag ervoor nog alles.
Maar ik vind werkstukken ook wel leuk om te maken vooral dus doe ik het graag. Ik stel dat niet echt uit. Ik begin er meestal vrij snel mee maar dan doe ik weer een tijdje niks...
__________________
I like to say what I want to say
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 16:47
MarilynManson
MarilynManson is offline
meestal laat beginnen, als je ff doorwerkt is t toch zo gedaan no big deal
mja PWS lijkt me wel een beetje moeilijk worden alleen is er niet meer een minimum waar ik me aan moet houden

maar uhm zie maar eens Freuds theorietjus toe te passen op de duitse literatuur..das best moeilijk vinnik
__________________
~BLUB = DOOD!!!!! ik ben een meizjuh hoow !!!..TSJOEK TSJOEK!! ~
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 16:52
utopian me
utopian me is offline
meestal begin ik ruim van tevoren een keer. maar daarna voel ik me meestal zo goed erover dat ik het idee heb dat ik het al bijna afheb wat tot de conclusie leidt dat ik er de dag van tevoren achter kom hoeveel ik nog moet doen en tot het tussenuurtje voor de inleverles bezig ben. (argh, leer plannen! )
maar ach.. t kwam altijd goed
__________________
Dus daar liep ik als in een sprookje, toen ik een man met konijn tegenkwam. Het konijn liep weg. 'Ach, dat doet ie wel vaker' zei de man.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 17:01
Dwarfie
Dwarfie is offline
Euhm, ik begon er meestal een paar dagen van te voren mee. Ik zorgde in elk geval wel dat ik de informatie al vast had, want het zoeken van (goede) informatie is soms meer werk dan je in eerste instantie verwacht.

Bij het profielwerkstuk had ik de informatie al wel een paar weken van te voren, maar het uiteindelijke werkstuk werd in 1 weekend geschreven (van begin af aan)... Gewoon in je logboek zetten dat je er al heel erg lang heel erg druk mee bent geweest
__________________
ok
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 18:21
the tourist
the tourist is offline
Ik begin er meestal wel een paar weken van te voren mee, maar dan ben ik er de dag voordat het moet worden ingeleverd meestal nog wel mee bezig... Wij hebben periodisering, en dat komt er meestal op neer dat je het aan het begin van de periode heel rustig hebt, en op het eind ineens nog heel veel moet doen. (eigenlijk komt dat doordat ik niet goed plan, maarja.. ). Dit wil ik dus veranderen, en ik begin dus vroeg met alles, maar na een tijdje heb ik er geen zin meer in, en ik werk er dan een paar weken niet meer aan...
Wij beginnen pas in de 5e periode aan een profielwerkstuk (5 vwo), dus daar hoef ik gelukkig nog ff niet over na te denken
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 17:56
Denise84
Avatar van Denise84
Denise84 is offline
die van die loterijen heb ik wel misschien beneden op de computer. Had ik toen wel goed gemaakt, 7,8 dacht ik. Ik stel het ook altijd uit, werkstukken maken. Ik werkte vaak de dag van te voren 's nachts laat door. Maar ik had het altijd wel goed en haalde mijn punt er altijd mee op!
__________________
(geen signature)
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 18:01
Denise84
Avatar van Denise84
Denise84 is offline
je hebt geluk, ik heb 2 uitgewerkte loterijen kunen vinden: de postcodeloterij en bankgiroloterij. Ik mail ze wel, misschien kun je er iets mee.

Geen dank
__________________
(geen signature)
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 16:00
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Citaat:
Denise84 schreef:
je hebt geluk, ik heb 2 uitgewerkte loterijen kunen vinden: de postcodeloterij en bankgiroloterij. Ik mail ze wel, misschien kun je er iets mee.

Geen dank
Heyyy, alleen dit zijn gewone opdrachten ik heb echt spciale opdrachten en grotere voor een heel werkstuk.
Maar ik heb er misschien wel wat aan!!
Bedankt!!
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 10:35
seann
seann is offline
Mijn mamma zegt het altijd en ik typ!

Mijn laagste cijver voor een werkstuk ooit gehaald was een 7 (maar die gast gaf niet hoger dan een 7,5 dus)
voor de rest 8en 9,5, 9 en een 10
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-10-2002, 19:13
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Ik neem me altijd voor heel vroeg van te voren te beginnen. En dan komt het meestal toch op de laatste dagen/uren (midden in de nacht met boze mama) aan.
Maar ik heb wel altijd hele mooie en goeie werkstukken
__________________
That'll be our little secret
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Een plekje van vertrouwen in mijn hart...
tropical_breeze
15 24-08-2006 12:21
Verhalen & Gedichten niet zelf geschreven, maar
Verwijderd
13 25-03-2004 22:08
Levensbeschouwing & Filosofie kerstofobie: IK HAAT KERST!
frankzinnig
71 30-03-2003 07:46
ARTistiek [verhaal] Spiegelbeeld Tegenbeeld.
Verwijderd
8 11-09-2002 19:19
Levensbeschouwing & Filosofie Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille
Mirage2000
137 18-02-2002 08:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:45.