Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-11-2001, 19:34
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Hebben jullie dat ook? Op momenten dat je chagrijnig bent/problemen hebt/stress hebt, kortom, als de boel niet echt lekker loopt, dat je ernstige behoefte krijgt aan gigantisch veel en vet eten, of/en dat je gigantische behoefte hebt aan een sigaret?? Weet iemand hoe dit komt, want eigenlijk is het best wel apart toch...

Liefs, Kronkel
Oud 22-11-2001, 19:54
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
1. Ik rook niet...

2. Nee... als ik me erg slecht voel eet ik juist niets meer.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2001, 21:18
stefanietje
stefanietje is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:
1. Ik rook niet...

2. Nee... als ik me erg slecht voel eet ik juist niets meer.

heb ik ook, lijkt het net of me maag op slot zit...

Oud 22-11-2001, 22:34
Roken & niet eten... de ideale combinatie als ik stress heb. Gevoelloos van de honger en stijf van de nicotine
Met citaat reageren
Oud 23-11-2001, 14:55
Roxanne01
Roxanne01 is offline
Citaat:
Darkcat schreef:
Roken & niet eten... de ideale combinatie als ik stress heb. Gevoelloos van de honger en stijf van de nicotine

Precies..

Met citaat reageren
Oud 23-11-2001, 19:10
Gera
Gera is offline
Ik rook niet...maarrr...bij milde stress wil ik het liefst een dikke reep pure chocola, of een buis Pringels, of een zak winegums...soms. Bij zware stress...hmmmz. Krijg niets anders door m'n keel dan melk.:/
Met citaat reageren
Oud 23-11-2001, 19:35
angel_undercover
angel_undercover is offline
ik doe de laatste tijd aan emotie eten volgens mijn psycholoog.. Dus ik eet gewoon hele dagen.. noiujah, dat doe ik niet, maar ik kan het wel! erg hoor..

grxxtz
Oud 24-11-2001, 15:07
vosje16
vosje16 is offline
Citaat:
Kronkeltje schreef:
Hebben jullie dat ook? Op momenten dat je chagrijnig bent/problemen hebt/stress hebt, kortom, als de boel niet echt lekker loopt, dat je ernstige behoefte krijgt aan gigantisch veel en vet eten, of/en dat je gigantische behoefte hebt aan een sigaret?? Weet iemand hoe dit komt, want eigenlijk is het best wel apart toch...

Liefs, Kronkel
Als ik gestresseerd ben dan eet ik ofwel tonnen Chocotoff (mmmmmmm) ofwel begin ik als een zot aan mijn nagels te bijten

Met citaat reageren
Oud 28-11-2001, 10:03
tessiebessie
tessiebessie is offline
Hey Dientje, helemaal mee eens
Met citaat reageren
Oud 28-11-2001, 15:50
lovely girl
lovely girl is offline
Ik heb dat ook echt enorm, als ik in de stress zit, maar ook als ik me klote voel, als ik niet lekker in mijn vel zit. Al die rotmomenten en dan kan ik echt heel veel achter elkaar eten.

-xxx-jes Sabine
Met citaat reageren
Oud 28-11-2001, 21:32
*~*DutchGirl*~*
Citaat:
Kronkeltje schreef:

Liefs, Kronkel
heet jij Irene ofsow? ik wilde er namelijk NET een topic over maken want ik heb precies hetzelfde.

op school gaat het niet al te best en met de situatie van mijn tante ben ik ook niet al te vrolijk. ik ben vaak stressig en eet verschrikkelijk veel de laatste tijd.

ook rook ik veel op school en na school onder het fietsen en voor school, omdat ik gestrest ben, stress, stressssssss!
ik heb ook niet echt een behoefte aan om te gaan stoppen met roken, maar dat eten vind ik wel heel erg

p.s ik zou ook niet weten hoe het komt..

Met citaat reageren
Oud 29-11-2001, 17:24
*meissie*
*meissie* is offline
heb ik ook hor.....dan het meest met een sigaret, dan word ik ontspannen....
Oud 29-11-2001, 17:38
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Citaat:
*~*DutchGirl*~* schreef:
heet jij Irene ofsow?
ook rook ik veel op school en na school onder het fietsen en voor school, omdat ik gestrest ben, stress, stressssssss!
ik heb ook niet echt een behoefte aan om te gaan stoppen met roken, maar dat eten vind ik wel heel erg
Ik heb ook niet de behoefte om te stoppen... ik denk dat ik me ook nog niet echt realiseer hoe ontzettend het voor je lichaam is maar goed...

En neei ik heet geen Irene

Liefs, Kronkel
Oud 29-11-2001, 17:43
AnonymousGirl
AnonymousGirl is offline
eten, roken en nagels bijten als ik bijv. in de les zit en ik kan geen sigaret opsteken... dan ga ik nagels bijten... heel vervelend allemaal
Met citaat reageren
Oud 01-12-2001, 17:14
watervrouw
watervrouw is offline
Ik ben het helemaal met je eens
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten