Advertentie | |
|
![]() |
|
ik vond het een irritant jaar; ferrari dominant, de eerste 6 races ofzo (op melbourne na) finishte raikkonen steeds niet.
Daarna heeft mclaren gelukkig weer veel vooruitgang geboekt, ![]() hopen dat kimi volgend jaar wereldkampioen wordt! ![]() ![]() ![]() In Japan zal ferarri ook wel winnen. BMW haalt vast wel weer een stomme aktie uit en ik ga voor de mclarens duimen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Kwalificatie: 1. M.Schumi 2. Rubinho 3. R.Schumi 4. DC 5. JPM 6. Kimi Race: 1. M.Schumi (bekend ![]() 2. Rubinho (bekend ![]() 3. R.Schumi (de zoveelste saaie race voor hem ![]() 4. Button (ook weer een paar puntjes) 5. Salo (Toyota staat al lang op die 2 puntjes) 6. Sato (Kom op dan, voor eigen land, en de laatste races ook beter aant worden)
||
![]() |
Citaat:
De prijs die ik ervoor heb betaald was € 375,-- Ik gebruik hem heel vaak op de kart. Als je wat foto's wilt, geef dan ff door, dan zal ik er morgen een paar maken van de helm en mij verdere raceuitrusting... |
![]() |
|
![]() |
Mijn voorspelling voor de kwalificatie:
1. M. Schumacher (zal ook eens niet, de gladjakker) 2. J.P. Montoya 3. Coulthard 4. Raikkonen 5. R. Schumacher 6. Barichello En nu voor de race: 1. Coulthard (ik voel dat hij de laatste race winnend afsluit) 2. Montoya 3. Raikkonen 4. Barichello 5. Trulli 6. Sato M. Schumacher valt toch nog een keer uit dit seizoen. En dan net met deze laatste race. Een soort gelijke crash als Raikkonen en Alesi vorig jaar in Japan hadden. Nu heeft M. Schumacher hem met Irvine. Dat zijn 2 gladiolen in 1 klap !!! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() dit allemaal is meer de wens vaan de gedachte denk ik, maar de wonderen zijn de wereld niet uit. ![]()
|
Verwijderd
|
M Schumacher wint Japan want dit is ook een van zijn favoriete circuits
![]() ![]() ![]() Voor de rest Daarna Raikonen, en Williams daarachter.McLaren die terug komt ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
wil je mijn email? of zet je de foto's op de forum?
|
Vette helm en shirt!!!
Ik denk kwali: 1. m. Schumacher 2. JPM 3. Raikonen 4. DC 5. Barichello 6. R. Schumacher Race: 1. Raikonen (moet hij wel superstart hebben ![]() ![]() 2. m. Schumacher 3. DC 4. Barichello 5. Button (het moet toch wel weer een keer goed gaan?) 6. R. Schumacher De wens is vader van de gedachten ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Deze helm heb ik via de broer van een goede vriend van mij.
Die broer die werkt bij een winkel in Belgie waar die helmen worden gemaakt. Ik kan altijd een keer voor je vragen uiteraard. Hij heeft vrijwel elke helm of hij kan er wel aankomen. Maar reken dus ergens tussen de 300 en 400 euro in... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Hoe laat begint nou die GP? 6 uur? Hmz... mijn zussie is jarig en geeft een feessie... tot half 2... hmz... dan overweeg ik toch om na half 2 nog de stad in te gaan en dan rond half 6 naar hius ga
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() maar ach, wel mooi de kans om een wintertest te gaan opzoeken... ![]() En wie weet, blijven ze ooit nog eens in de winter ook doorracen... lekker over een met ijs bedekte baan... banden met spikes... ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Ik vind het best een enge crash om te zien. Degene die McNish gemaakt heeft met zijn toyota.
Donders, heb je die toyota gezien na afloop??? Kijk zelf: http://f1.racing-live.com/en/photos/...iapo_264.shtml |
![]() |
|
Verwijderd
|
En ik moest meeer moeite doen om op te blijven
![]() ![]() http://home.arcor.de/f1onboard/mcnish.avi Filmpje vanuit een iets andere standpunt Edit: WOW, zie ik net dit: ![]() Laatst gewijzigd op 12-10-2002 om 17:37. |
![]() |
|
De 4 grootste teams proberen Minardi (+ Formule1) kapot te maken door de 2 miljoen Euro die begin dit jaar aan Minardi is uitgeschreven terug te eisen d.m.v. een rechtzaak.
![]() ![]() ![]() Paul Stoddart heeft al gemeld dat hij stopt met het runnen van het Minardi F1-team wanneer deze actie daadwerkelijk gaat plaatsvinden... ![]() ![]() (zie o.a. op formula1.nl voor verdere info over dit onderwerp) Weer een van de vele trieste verhalen van dit jaar in de F1... Wordt dit jaar de nekslag voor de F1? ![]() ![]() ![]() Zo! dat zat me even dwars... ![]()
|
Ik vond het wel een relatief leuke race... (zegt niet zoveel)
Ik zat vanaf het begin te wachten op het moment dat ralf uitviel, duurde wat langer dan verwacht... RAIKKONEN DERDE! ![]() Ook leuk voor takuma, dat ie voor het eerst iets goed doet tijdens zijn thuis grand prix. misschien zie ik die Stilo nog wel een keer cruisen in Veendam |
![]() |
|
![]() |
@@#%$@@# van een moeder van mij
![]() ![]() ![]() ![]() nu hoef k t niet meer te zien ook ![]() |
![]() |
|
|