Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-01-2002, 17:04
girl4you
girl4you is offline
hayhay

als ik me vriend pijp .. krijgt niet echt een "knallend" orgasme lama ff zo zegge ( vind ik dan ) ... hij kreunt ook nie echt .. ja heel af en toe .. terwijl ik hem toch wel anders heb gehoord . hij komt wel klaar ... maar echt spuiten doet het nie komt eerder met een "slap straaltje" naar buiten .
ik denk dat het komt omdat ie bang is dat me ma opeens binnenkomt . heeft ie ook wel is gezegd dat ie bang is dat me ma binnenkomt maar ik weet nie of dat de oorzaak is of dat ik het niet goed genoeg doe lama zegge . zelf zegt hij dat ik het wel goed doe .. dat zei die al zo'n meer dan een maand terug .

kan dat de oorzaak zijn ?
en als da niet zo is hoe kan ik hem dan een "beter" orgasme geven ??

xxxxgirly
Oud 09-01-2002, 17:18
XBobbyX
XBobbyX is offline
Nou ik denk dat je het vast wel goed doet.... maar misschien is ie daar inderdaad bang voor zorg er duszz voor dat er ff niemand thuis is en doe het dan...en als je zelf er ook geil bij praat enz enz warm hem een beetje op....dan ben ik ervan overtuigd dat dat wel goed gaat ....
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 17:26
sas_andrea
sas_andrea is offline
nou, om eerlijk te zijn denk ik niet echt dat dat de oorzaak is, maar dat je t misschien toch wel niet op zijn manier doet om t zo te zeggen...
mijn vriend is ook bang dat ze ma ff de kamer binnenkomt, maar dat weerhoudt m eht niet van lekker klaarkomen.
probeer er s een lekker lang voorspel bij te doen. gewoon opgeilen, hoeft niet persee naakt dus als ma binnenkomt no prob.
en m dan te teasen als je m gaat pijpen. Eerst zn buikie zoenen enzo en er omheen enzo en tijdens het pijpen ook afwisselen. niet alleen pijpen ... ook tussendoor ff stoppen en zn buik zoenen en de schacht etc.

na ja.... zou ook best kunnen dat het daar wel door komt hoor, maar dit vind ik ook wel een goede reden.
Oud 09-01-2002, 18:55
Witch Lover
Witch Lover is offline
spuiten gebeurt zowieso niet echt..dat is meer een fabeltje..het stralltje is gewoon..en genieten in stilte kan ook heel goed..
Oud 09-01-2002, 19:44
~ Iris ~
~ Iris ~ is offline
Zeg gewoon tegen je ma, dat je je privacy echt wel op prijs stelt
ze zal wel begrijpen wat je bedoeld
Oud 09-01-2002, 20:32
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Citaat:
Witch Lover schreef:
spuiten gebeurt zowieso niet echt..dat is meer een fabeltje..het stralltje is gewoon..en genieten in stilte kan ook heel goed..
Hmmm, ik heb juist het idee dat de 'zondvloed' een fabeltje is, weinig sperma dus. Maar volgens mij is het toch echt spuiten, en best hard. Ik spreek uit ervaring, niet om op te scheppen, maar denk wel dat het zo is.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 22:00
Energy!
Energy! is offline
Wat heeft een lama hier mee te maken?!
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 20:19
Vraag
Vraag is offline
Citaat:
Witch Lover schreef:
Spuiten geen fabeltje. Hangt ook af van hoe opgewonden je bent. Persoonlijk geniet ik ook meer van normale sex dan van pijpen...het voelt gewoon anders. En daarbij, zo lollig is het voor vriendin ook niet dus dat maakt t al minder...
Oud 10-01-2002, 20:39
Witch Lover
Witch Lover is offline
hmm naja..dan heb je geluk..ofzo..naja spuiten kan idd als je heel lang niet hebt gemasturbeerd/anderwise bent klaargekomen..ja ok..ik ijl..doeg
Oud 10-01-2002, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Vraag schreef:
Spuiten geen fabeltje. Hangt ook af van hoe opgewonden je bent. Persoonlijk geniet ik ook meer van normale sex dan van pijpen...het voelt gewoon anders. En daarbij, zo lollig is het voor vriendin ook niet dus dat maakt t al minder...
nee t is echt geen fabertje ,jongens kunnen echt spuiten,en niet zo'n beetje ook niet

Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 21:06
@pie
@pie is offline
Citaat:
girl4you schreef:
hayhay

als ik me vriend pijp .. krijgt niet echt een "knallend" orgasme lama ff zo zegge ( vind ik dan ) ... hij kreunt ook nie echt .. ja heel af en toe .. terwijl ik hem toch wel anders heb gehoord . hij komt wel klaar ... maar echt spuiten doet het nie komt eerder met een "slap straaltje" naar buiten .
ik denk dat het komt omdat ie bang is dat me ma opeens binnenkomt . heeft ie ook wel is gezegd dat ie bang is dat me ma binnenkomt maar ik weet nie of dat de oorzaak is of dat ik het niet goed genoeg doe lama zegge . zelf zegt hij dat ik het wel goed doe .. dat zei die al zo'n meer dan een maand terug .

kan dat de oorzaak zijn ?
en als da niet zo is hoe kan ik hem dan een "beter" orgasme geven ??

xxxxgirly
voor zover ik weet kun je nix doen aan de kracht van een straal sperma :-P

ik bedoel: met plassen heb je een blaas die je door je buikspieren kunt indouwen (en dus onder druk kunt zetten), maar de kracht van een orgasme.. tja.. misschien dat er meer druk achter zit als je et een tijdje hebt opgespaard, maar daar kun jij nix aan doen..

Regels voor berichten