![]() |
||
![]() |
Citaat:
ow sorry ik ken de theorie niet helemaal..f00k ik ben ehm 18 ofzo ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
als hij je echt leuk vind zal hij echt niet wakker liggen over dat je een beetje te dik bent hoor. (heeft ie juist een paar kilotjes meer om van te houden
![]() en het gaat tenslotte om het innerlijk en niet om het uiterlijk, hij zal ook wel zijn minder mooie uiterlijke kanten hebben. dat neem ik tenminste aan , aangezien niemand perfect is. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
:þ pcies..als je tevreden met jezelf bent straal je dat uit..
|
![]() |
toen ik net met me vriend had was echt véél dunner dan dat ik nu ben, en t ergste was: Ik was er nog wel zwaar van overtuigd dat ik ECHT veel te dik was etc.. nou.. ik was ngeveer 1.72, en woog ongeveer 54 kilo..
terwijl ik nu inzie, dat eigenlijk (bijna) elk meisje in t begin an een relatie op jonge leeftijd zich daar druk om maken.. en mijn vriend is verliefd geworden op me innerlijk, en nu ben ik aangekomen, heel erg veranderd, en vraag me soms af hoe HIJ op me kon vallen.. omdat ik nu wel echt tevreden met mezelf ben.. dus ik denk niet dat jongens die écht om je geven of verliefd op jou worden, dara om geven. Er zijn altijd wel jongens die gewoon op dunne meisjes valle omdat ze dat mooi(er) vinden, maar dat zijn er niet eens zo heel veel in de praktijk.. Chanel
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Onzeker WeAreOne | 15 | 03-06-2014 11:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ruzie over gewicht.. JK-Royale | 55 | 22-03-2007 20:23 | |
Liefde & Relatie |
vriend vindt me te dik Tulpje6 | 182 | 20-11-2003 13:42 | |
Psychologie |
te dik? Bella_De_Koe | 21 | 17-02-2003 16:41 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoe ziet jouw ideale lichaam eruit? )Vampje( | 55 | 18-07-2002 21:58 | |
Lichaam & Gezondheid |
dik terwijl ik niet veel weeg (beetje vaag maarja) xxxemmyxxx | 13 | 18-03-2002 20:07 |