![]() |
|
![]() |
nou euhhh... in onze keuken (bij mij thuis) zal het wel niet lukken, want we hebben daar alleen het fornuis en koelkasten enzo staan.
Maar je weet toch wel zo'n eilandje wat je in amerikaanse films wel es ziet? Daarop neuken lijkt me echt lekker!!!! Whatever... ![]() nou dit was mijn onzinnige lulverhaal! lh [Dit bericht is aangepast door leeg hersencelletje (10-01-2002).] |
![]() |
||
Citaat:
(aargh te melig ![]()
|
![]() |
*heeft heel wat kamers afgewerkt* hehe
![]() maar in de keuken 'het' niet gedaan, wel elkaar gek gemaakt, en zijn toen in de slaapkamer verder gedaan ![]() Chanel
|
![]() |
De keuken...
![]() ![]() Nja, douches roelen natuurlijk pas echt... warme stomige ruimte met stromend water en twee natte naakte mensen ![]() Welke gedeeltes van het huis heb ik nog meer gehad.. huiskamervloer.. dat had ook wel wat.. met allemaal kaarsjes.. Hmmz... dr zijn geen plekken in het huis diek nogges zou willen proberen.. dus ik sluit me aan bij george michael's "let's go outside" ![]() Cat
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Harry Potter and the Deathly Saais #1220 Verwijderd | 500 | 23-11-2010 00:30 | |
De Kantine |
Vrouwen horen in de keuken niceman1984 | 170 | 11-04-2004 22:15 | |
Lifestyle |
Gabbertijd is weer helemaal terug Snat$bat$ | 205 | 07-12-2003 15:31 | |
De Kantine |
welk nederlands woord zou jij... dj-tiesto | 78 | 09-11-2003 17:18 | |
Verhalen & Gedichten |
Respect voor de hoer Dying Bride | 16 | 14-01-2002 16:01 |