![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Iemand heeft het hier al eerder genoemd, maar dobbelsteentjes zijn echt aan te raden!! Echt heel erg leuk! Je bent toch even bezig. Na een tijdje kan het alleen wel erg frustrerend zijn als je steeds maar tickle-neck gooit inplaats van lick-?
Maargoed, erg leuk!
|
![]() |
ik had een tijdje geleden lichtgevende dobbelsteentjes gekocht.. maar die opdrachten zijn niet echt 'een uitdaging' als je al een lange tijd met elkaar hebt (zoen oor, zuig tepel.. weet ik wat er nog meer op staat) dus na een half uur hadden we elke opdracht al veranderd voor onszelf.. toen werd t al een stuk leuker
![]() enne.. met drank en die dingen lijkt me echt leuk, alleen wonen we allebei nog thuis.. en vooral bij hem is alles hartstikke schoon/mooi/wit, en elk vlekje zie je, dat is wel minder soms.. maar jah.. ik hoef ook geen vlekken op me bed. Chanel
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Weet iemand waar je die dobbelsteentjes nog kunt kopen? Ik wil ze ook
![]() Ik heb een of ander spel van internet af gehaald en daar staan allerlei leuke opdrachten tussen. Je moet gewoon zorgen dat je tot vakje 69 (goh ![]() ![]()
|
ja waar kan je die dobbelstenen hale ?? ... en euh black sugar .. op welke site was dat spel ?? lijkt me wel leuk ... en handboeie natuurlijk
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
de dobbelstenen(met standjes,om te strippen ect. zijn te koop bij christine le duc ( www.christineleduc.nl als ik t goed heb)
en de lichtgevende dobbelstenen bij de expo voor ongeveer 15 gulden dacht ik. [Dit bericht is aangepast door spacegirl (18-01-2002).] |
![]() |
|
keertje me vriend gehandboeit en dan met slagroom aan de gang
![]() en ooit s midden op t fietspad (t was wel zomer hoor dus niej koud ofzo) ![]() ojaaaa ![]() ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is aangepast door Black Reina (18-01-2002).] |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Wij maken een computer spel en hebben je hulp hard nodig! HKU_Smee | 26 | 13-04-2010 10:46 | |
Games |
>> nieuw spel : fallen sword << Dionvd | 10 | 03-04-2007 11:32 | |
Games |
Diablo-esque spellen? Verwijderd | 47 | 05-02-2006 16:28 | |
Software & Hardware |
[Software] Probleem met installeren spel Verwijderd | 7 | 07-04-2005 16:18 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
frans - spelletje Verwijderd | 4 | 02-10-2003 19:13 | |
Games |
wie kent het spel bid for power giresun27 | 30 | 19-02-2002 21:40 |