![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
nou, gewoon je grenzen testen om t zo te zeggen. mijn vriend vroeg t ook niet hoor, doet ie nog steeds niet
![]() gewoon tijdens t zoenen met je handen over dr billen en bovenbenen gaan en dan naar de binnenkant-bovenbeen en haar wat opgeilen en als je t idee hebt, dat ze wel aardig geil is geworden, met je hand/vingers een beetje met de rand van haar broek spelen. (een beetje van zijkant naar zijkant en af en toe een klein stukje dr broek in)misschien zoals eerder genoemd ook een beetje strelen daar beneden... en dan als ze dat niet erg vond, met je hand langzaam dr broek openmaken en dan langzaam met je hand in de broek. als ze t echt niet wil, zal ze t wel laten merken... ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Niet dus!!! Gewoon als jullie allebei geil zijn rustig grenzen verleggen... (alhoewel rustig ![]() niet meteen drin maar eerst met dr broek aan wat strelen enzo...
donderdag 4 april 2002 1:48... post # 2000
|
![]() |
|
Ik denk niet dat je, als je samen aan het vrijen bent en het lekker is, je hoeft te vragen of je haar mag vingeren. Als je in de stemming bent zal het vast wel vanzelf gaan.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mening gevraagd! Vamp. | 2 | 30-04-2010 14:12 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Wrevel Ieke | 0 | 13-02-2004 09:04 | |
Seksualiteit |
Vriendin laten klaarkomen AllieG | 11 | 25-09-2002 09:51 |