Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-11-2001, 09:25
Nenaa
Nenaa is offline
ik en mn vriend vinden dit namelijk erg lekker, maar verder hoor of lees ik er verder nooit over, dus vertel...
Met citaat reageren
Oud 10-11-2001, 09:38
nijntje-het-konijntj
nijntje-het-konijntj is offline
heel leuk en lekker maar leuk om niet elke keer te doen, dan blijft t toch wat bijzonders
Met citaat reageren
Oud 10-11-2001, 09:58
deftone
deftone is offline
Daar sluit ik me ook bij aan...
Oud 10-11-2001, 10:13
Chimera
Chimera is offline
Och, tis wel leuk. Je wordt nogal met "de neus op de feiten gedrukt" zegmaar. Maar het is nogal moeilijk om je hoofd d'r bij te houden, en het is ook niet echt comfortabel.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2001, 11:31
Saartje_16
Saartje_16 is offline
Wel es leuk voor één keer ofzo, om de afwisseling er in te houden, maar zoals Chimera al zei, comfortabel is iets anders
Oud 10-11-2001, 12:29
Sanuelya
Sanuelya is offline
Ik heb het wel eens geprobeerd maar vind het niet voor herhaling vatbaar. Weet eigenlijk niet waarom maar ik vind het gewoon een vervelende houding.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2001, 12:35
girl4you
girl4you is offline
Citaat:
Nenaa schreef:
ik en mn vriend vinden dit namelijk erg lekker, maar verder hoor of lees ik er verder nooit over, dus vertel...
heel heel erg lekker en heel leuk om te doen
Oud 10-11-2001, 12:43
Dark Angel
Dark Angel is offline
Ik kan me niet goed concentreren in die houding, en ik vind het ook tamelijk oncomfortabel.

(en hebben diegene die het zo geweldig vinden het weleens echt geprobeerd? Soms twijfel ik daaraan)

Oud 10-11-2001, 12:48
Piccola
Piccola is offline
Ik kan me dan ook niet concentreren, dus ik doe het liever niet! Mijn vriend vindt het wel fijn.. Dus we doen het heel af en toe..
Met citaat reageren
Oud 10-11-2001, 12:49
BOO
BOO is offline
ik vind t lekker alleen, t is best moeilijk om je te concentreren op wat je doet door wat de ander bij jou doet maar Ik vind t leuk om te doen en comfortabel.. voor mij wel maar voor me vriendin wee tik niet eigenlijk want zei hangt boven me... volgens mij si dat niet erg comfortabel nee.. zla t er maar eens een x vragen

BOO
Oud 10-11-2001, 13:03
My$Te®yG!®L
My$Te®yG!®L is offline
Zalig Maar ik denk niet dat er veel mensen van kunnen klaarkomen omdat je je moeilijker kan concentreren op je eigen gevoel...
Oud 10-11-2001, 13:21
Nenaa
Nenaa is offline
Citaat:
Dark Angel schreef:
Ik kan me niet goed concentreren in die houding, en ik vind het ook tamelijk oncomfortabel.

(en hebben diegene die het zo geweldig vinden het weleens echt geprobeerd? Soms twijfel ik daaraan)
Ja ik heb het echt gedaan en ik vind het echt errug lekker, gewoon omdat je het allebei op het zelfde moment ontzettend lekker vind

Met citaat reageren
Oud 10-11-2001, 14:24
BlackMystery
BlackMystery is offline
nog niet geprobeert en lijkt me niet echt zoo leuk
majah, zal het wel is proberen (als ik nog eens een lief heb)
Met citaat reageren
Oud 10-11-2001, 15:37
OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
Citaat:
My$Te®yG!®L schreef:
Zalig Maar ik denk niet dat er veel mensen van kunnen klaarkomen omdat je je moeilijker kan concentreren op je eigen gevoel...

mee eens

Oud 10-11-2001, 15:45
Missy PC
Missy PC is offline
Ik heb het NOG NIET gedaan. Mijn vriend en ik willen het binnenkort misschien wel een keertje doen. Proberen kan altijd
Ik denk zelf eigenlijk dat elkaar "om de beurt" pijpen/beffen prettiger is. Net als wat anderen al zeiden, je kunt je dan meer aan je eigen gevoel over geven. En natuurlijk als je "geeft" de ander meer laten genieten.

[Dit bericht is aangepast door Missy PC (12-11-2001).]
Met citaat reageren
Oud 10-11-2001, 15:47
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Och, tis wel leuk. Je wordt nogal met "de neus op de feiten gedrukt" zegmaar. Maar het is nogal moeilijk om je hoofd d'r bij te houden, en het is ook niet echt comfortabel.

Jah, je wordt best snel afgeleid...
Oud 11-11-2001, 02:59
Verwijderd
Citaat:
Dark Angel schreef:
Weet je, dat zat ik me nou net ook af te vragen...
ik heb het nog nooit gedaan, maar ik kan me heel goed voorstellen hoe oncomfertabel dat is en dat je je niet goed kan concentreren..

Met citaat reageren
Oud 11-11-2001, 11:37
angel_girl
angel_girl is offline
wat voor een standje is dat nou weer ja sorry hoor maar als het lekker is ga k het wel ff uitproberen met mijn vriend?
Oud 11-11-2001, 12:37
lonsdalebitch
lonsdalebitch is offline
vermoeiend maar zeker wel lekker
Oud 11-11-2001, 13:05
Nenaa
Nenaa is offline
ik snap niet waarom sommigen zich hier afvragen of het wel echt gebeurd, omdat het zo oncomfortabel is, ik snap het niet, ik kan het wel eeuwen vol houden, en het fijne eraan is juist dat je er niet klaar van kan komen zodat alles extra lang duurt...
Met citaat reageren
Oud 11-11-2001, 14:47
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
Citaat:
tomtommertje schreef:
Weet je, dat zat ik me nou net ook af te vragen...
ik heb het nog nooit gedaan, maar ik kan me heel goed voorstellen hoe oncomfertabel dat is en dat je je niet goed kan concentreren..

hmm is dat een reden om meteen anderen niet te vertrouwen ?
*ik vind t niet lekker dus dan kan niemand t lekker vinden en dus zullen de mensen die zeggen t lekker te vinden t wel nooit echt gedaan hebben*

kortom .. homo's bestaan niet ?? .. meeste jongens vinden sex mety een gozer alles behalve COMFORTABEL dus mag je aannemen dat degene die beweren t wel gedaan te hebben het niet echt gedaan hebben anders vonden ze t ook niet comfortable

kom op zeg ieder mens is anders respecteer elkaar en laat elkaar in zn waarde , en ga dr gewoon van uit dat als iemand iets zegt t wel waar zal zijn ok ?
dat moest ik ff kwijt

Oud 12-11-2001, 12:30
Nenaa
Nenaa is offline
Citaat:
red_hot_chilli_pieper schreef:

kom op zeg ieder mens is anders respecteer elkaar en laat elkaar in zn waarde , en ga dr gewoon van uit dat als iemand iets zegt t wel waar zal zijn ok ?
dat moest ik ff kwijt

[/B]
Helemaal mee eens tanx!

Met citaat reageren
Oud 12-11-2001, 14:24
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
onhandig
Met citaat reageren
Oud 14-11-2001, 18:14
My$Te®yG!®L
My$Te®yG!®L is offline
Citaat:
bubbeltjes schreef:
onhandig
Kweet niet hoe de meeste koppels 69 doen eigenlijk. Ik denk 1 iemand op de rug, maar wij doen het anders Gewoon allebei op je zij liggen, vind ik veel comfortabeler

Oud 15-11-2001, 12:43
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Chimera schreef:

Iid. het is dan het de handeling die ja maakt, waardor het moeilijk wordt om van het genot te genieten, en kan je der een keer van genieten, dan ben je weer afgeleid van je handeling... een viciueze cirkel van genot en ongemak
Oud 22-11-2001, 15:12
Johan Oudenaar
Johan Oudenaar is offline
69'en vindt ik wel opwindend, maar doordat jezelf druk bezig bent kan je ook minder genieten van de activiteiten van de ander.

Subtiele omschrijving niet?
Oud 22-11-2001, 17:21
Heartbeat
Heartbeat is offline
Is wel eens leuk om te doen is zo is iets anders he;p en je hebt alle 2 een bezigheid
Oud 22-11-2001, 19:17
Sweetkisss
Sweetkisss is offline
Citaat:
nijntje-het-konijntj schreef:
heel leuk en lekker maar leuk om niet elke keer te doen, dan blijft t toch wat bijzonders
Idem
Met citaat reageren
Oud 22-11-2001, 19:33
Druppel
Druppel is offline
ik kan me echt niet concentreren en het zit onhandig. Maar ik heb het pas een keer gedaan en oefening baart kunst zegt men dus ik oefen nog ff door en dan kan ik er pas weer over oordelen....
Met citaat reageren
Oud 22-11-2001, 20:08
Master b*tch
Master b*tch is offline
Het is een goed voorspel vind ik, en eigenlijk een idealen oplossing, allebei wat lekkers tegenlijk!!!! Ik vind het ook niet on-comfortable ofzow, het is ff wennen in het begin, maar verder niet hoor...
Oud 22-11-2001, 20:21
Woutz
Woutz is offline
Naja op zich is het wel super intiem

Ik kan het wel waarderen, maar ik krijg altijd een stijve nek na een tijde
Staand gaat beter: leunend tegen een muur of whatever. Op je zij kan ook. Probleem bij 69 is dat als ik bijna klaarkom ik me niet echt 100% kan concentreren op wat ik bij haar aan het doen ben

Leuke afwisseling iig, for sure!
Op zich vind ik het wel opwindend als een meisje op m'n gezicht gaat zitten: hmmm
Met citaat reageren
Oud 22-11-2001, 21:05
Bonzi2oo2
Bonzi2oo2 is offline
Oud 22-11-2001, 22:08
C'est moi!
C'est moi! is offline
Wel lekker, maar toch ook apart...af en toe is vaak genoeg...
Oud 20-01-2002, 03:02
Verwijderd
Citaat:
red_hot_chilli_pieper schreef:
hmm is dat een reden om meteen anderen niet te vertrouwen ?
*ik vind t niet lekker dus dan kan niemand t lekker vinden en dus zullen de mensen die zeggen t lekker te vinden t wel nooit echt gedaan hebben*
Chill, ik zeg niet dat ik IEDEREEN die het geprobeerd heeft en het lekker vindt niet geloof, ik vraag het me van SOMMIGEN gewoon af... en ik zeg helemaal niet: omdat ik het niet lekker vind zal niemand het lekker (kunnen) vinden dus zullen ze het nooit gedaan hebben. Smaken verschillen, dat weet iedereen. (zelfs ik )
Rustig maar het was geen (persoonlijke) aanval ofzo hoor!

Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 09:23
Zorkman
Zorkman is offline
iets voor de toekomst hé
Oud 20-01-2002, 10:13
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
Wat ik altijd heb met dat standje is dat ik me altijd een beetje ongemakkelijk voel bij het idee dat hij met z'n neus exact bij m'n anus zit... Het is altijd wel goed schoon, maar hij heeft echt gewoon compleet uitzicht daarop en het is nou niet echt bepaald smakelijk ofzow..... hebben jullie dat nooit??? Voor de rest niet echt comfortabel inderdaad maar wel grappig om te doen en om de afwisseling erin te houden...
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 10:59
Missy PC
Missy PC is offline
Ik had een tijdje geleden hier al op geantwoord dat ik het wilde gaan doen...
Inmiddels hebben we het al best wel vaak gedaan.
Ik vind het heerlijk! Hij hijgt er dan een beetje bij en dat geeft een extra lekker gevoel... haha
Wat comfortabel betreft, tja ligt aan in welke houding je het doet. Wij wisselen per keer af... Dus soms liggen we beide op onze zij, meest relaxt... En een andere keer gaat hij boven of ga ik boven...
Ik boven vind ik het minst geslaagd, aangezien sommige orgasmes zo heftig zijn dat ik nog maar weinig controle over mezelf heb, en bang ben dat ik dan op zijn gezicht ga zitten...
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 12:07
Verwijderd
Nog nie geprobeert maar het lijkt me eerlijk gezegd b'tje kweenie gloof niet dat ik me dan op mn gemak zou vowlwn om het zo tezeggen...
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 10:05
noukkk
noukkk is offline
hmmmzz wij doen het niet vaak maar als we het doen... hmmmmzzz kvind t echt super
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 16:14
Verwijderd
Citaat:
sunzonsoleil schreef:
Nog nie geprobeert maar het lijkt me eerlijk gezegd b'tje kweenie gloof niet dat ik me dan op mn gemak zou vowlwn om het zo tezeggen...

Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 17:09
jelmer van hoff
jelmer van hoff is offline
ik vind het heel lekker om te doen. gelukkig m'n vriendin ook! Alleen krijgt die altijd last van het steunen op haar armen. Maar het is lekker om te doen voor ik in haar ga.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 17:26
Verwijderd
Ik hou er niet van, ik wil mijn vriend altijd goed aan kunnen kijken, dat vind ik veel spannender.

Daarnaast ligt het voor geen meter..
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 17:41
christina14
christina14 is offline
lekker en grappig als hij mij beft wordt ik altijd helemaal gek en dan ga ik als een geile hond aan zn lul lopen zuigen en likken

en dan wordt hij weer gek en dan doet hij hetzelfde bij mij lekker likken en zuigen

gewoon lekker
hahah heel verhaal
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 09:54
metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
sunzonsoleil schreef:
vind ik ook, kweenie, heb er nog zo mijn twijfels over...

en ff vraagje dan: hoe liggen jullie dan precies? eentje onder en een boven? maar dan krijgt degene die boven ligt toch vreselijk pijn in zin/haar armen van het steunen?
ofzo...?
Oud 22-01-2002, 12:40
Stevill
Stevill is offline
is idd leuk en lekker

Regels voor berichten