![]() |
|
![]() |
ik vind t lekker alleen, t is best moeilijk om je te concentreren op wat je doet door wat de ander bij jou doet
![]() ![]() BOO
|
![]() |
Zalig
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik heb het NOG NIET gedaan. Mijn vriend en ik willen het binnenkort misschien wel een keertje doen. Proberen kan altijd
![]() Ik denk zelf eigenlijk dat elkaar "om de beurt" pijpen/beffen prettiger is. Net als wat anderen al zeiden, je kunt je dan meer aan je eigen gevoel over geven. En natuurlijk als je "geeft" de ander meer laten genieten. [Dit bericht is aangepast door Missy PC (12-11-2001).] |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb het nog nooit gedaan, maar ik kan me heel goed voorstellen hoe oncomfertabel dat is en dat je je niet goed kan concentreren.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
*ik vind t niet lekker dus dan kan niemand t lekker vinden en dus zullen de mensen die zeggen t lekker te vinden t wel nooit echt gedaan hebben* kortom .. homo's bestaan niet ?? .. meeste jongens vinden sex mety een gozer alles behalve COMFORTABEL dus mag je aannemen dat degene die beweren t wel gedaan te hebben het niet echt gedaan hebben anders vonden ze t ook niet comfortable kom op zeg ieder mens is anders respecteer elkaar en laat elkaar in zn waarde , en ga dr gewoon van uit dat als iemand iets zegt t wel waar zal zijn ok ? dat moest ik ff kwijt
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Het is een goed voorspel vind ik, en eigenlijk een idealen oplossing, allebei wat lekkers tegenlijk!!!! Ik vind het ook niet on-comfortable ofzow, het is ff wennen in het begin, maar verder niet hoor...
|
![]() |
Naja op zich is het wel super intiem
![]() Ik kan het wel waarderen, maar ik krijg altijd een stijve nek na een tijde ![]() Staand gaat beter: leunend tegen een muur of whatever. Op je zij kan ook. Probleem bij 69 is dat als ik bijna klaarkom ik me niet echt 100% kan concentreren op wat ik bij haar aan het doen ben ![]() Leuke afwisseling iig, for sure! Op zich vind ik het wel opwindend als een meisje op m'n gezicht gaat zitten: hmmm ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Rustig maar het was geen (persoonlijke) aanval ofzo hoor! |
![]() |
|
![]() |
Wat ik altijd heb met dat standje is dat ik me altijd een beetje ongemakkelijk voel bij het idee dat hij met z'n neus exact bij m'n anus zit... Het is altijd wel goed schoon, maar hij heeft echt gewoon compleet uitzicht daarop en het is nou niet echt bepaald smakelijk ofzow..... hebben jullie dat nooit??? Voor de rest niet echt comfortabel inderdaad maar wel grappig om te doen en om de afwisseling erin te houden...
|
![]() |
|
![]() |
Ik had een tijdje geleden hier al op geantwoord dat ik het wilde gaan doen...
Inmiddels hebben we het al best wel vaak gedaan. Ik vind het heerlijk! Hij hijgt er dan een beetje bij en dat geeft een extra lekker gevoel... haha Wat comfortabel betreft, tja ligt aan in welke houding je het doet. Wij wisselen per keer af... Dus soms liggen we beide op onze zij, meest relaxt... En een andere keer gaat hij boven of ga ik boven... Ik boven vind ik het minst geslaagd, aangezien sommige orgasmes zo heftig zijn dat ik nog maar weinig controle over mezelf heb, en bang ben dat ik dan op zijn gezicht ga zitten... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en ff vraagje dan: hoe liggen jullie dan precies? eentje onder en een boven? maar dan krijgt degene die boven ligt toch vreselijk pijn in zin/haar armen van het steunen? ofzo...?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
vragenlijstje:) carpediem | 66 | 03-08-2007 09:24 | |
Seksualiteit |
Voor de vrouwen!!!!!!!!!!!!!!!! PaPua | 27 | 30-11-2006 22:38 | |
Seksualiteit |
69 x-spekkie-x | 4 | 18-11-2003 11:51 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheïsme... BiL@L | 62 | 17-09-2003 04:17 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |