Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-01-2002, 13:06
Deniece
Deniece is offline
Uhm ja misgien n btje een raar onderwerp, maar ik vroeg me af; heeft mijn vriend alleen last van die stank of elke jongen?.. Ennum het ligt er tog ook aan wat je eet of drinkt..Zoals wat?.. Elke dag bier heeft ook niet zon geweldig effect daarop tog?..
Want hij wil graag dat ik m pijp, maar ik wil t alleen als we onder de douche staan, zodat ik t uit kan spuugen... Maar ja hij vindt dat wel jammer.. Maar als hij nou eens n week van het bier afgaat veranderd dat de geur van de piemel?
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 13:09
J
J is offline
wassen helpt
Oud 20-01-2002, 13:11
Deniece
Deniece is offline
maar bier heeft tog ook een of ander effect erop.. want het is t sperma/voorvocht wat zo stinkt, niet de piemel zelf..
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 13:15
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Ik heb er helemaal geen last van, de piemel van mijn vriend stinkt helemaal niet, ja, als ie net geplast heeft dan Dan smaakt het alleen vies, maar stinkt niet.
Oud 20-01-2002, 14:04
Drizzt
Drizzt is offline
Kan me niet voorstellen dat de geur van het sperma en/of voorvocht zo sterk is. Zou hem toch eens goed laten wassen!
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 14:13
sanne60
sanne60 is offline
Heb ik ook nog nooit last van gehad hoor
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 14:30
BlackMystery
BlackMystery is offline
het heeft zo zijn eigen (onaangenaam) geurtje daar niet van
maar denk dat je een overgevoelig reukorgaan hebt
want zo hard ruik je dat niet
dus niet echt last van
dus zou niet weten aan wat het bij hem zou kunne liggen
natuurlijk kan ik dat zelf niet zo goe ruiken want zo lenig ben ik niet
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 14:35
Verwijderd
niemand zun geslachtsdelen ruiken lekker hoor, ik neem aan die van jouw ook niet.
stinken is iets anders.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 16:15
Deniece
Deniece is offline
Nee ik heb nooit gzegd dat mijn geslachtsdeel lekker zal ruiken, maar hmnzz wel vreemd dus dat niemand daar last van heeft ...
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 16:51
Winner
Winner is offline
Is het eigenlijk wel normaal dat het ERGENS naar ruikt, volgens mij is het daar net zoals het grootste deel van je lichaam geurloos... Of ligt dat nou aan mij?
Oud 20-01-2002, 17:22
Deniece
Deniece is offline
maar het kan tog ook door bier komen?!.. want hij drinkt elke dag wel 3 biertjes ofzo...
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 18:05
Heartbeat
Heartbeat is offline
Heartbeat go's strike ____________________________________________

LOL

[Dit bericht is aangepast door chanel (20-01-2002).]
Oud 21-01-2002, 04:56
Verwijderd
Ik weet alleen dat het een vieze smaak kan krijgen van vlees (als hij dat dus veel eet duh) en lekkerder kan smaken als hij veel fruit eet, van dat bier weet ik niks...
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 09:16
noukkk
noukkk is offline
tsja ik vind het zelf een beetje vreemd als ik mijn vriend zou moeten vragen of hij een week van het bier af wil gaan en dat ik em da n zou pijpen.
Als je hem liever niet wilt pijpen moet je dat gewoon niet doen, het moet voor jou ook leuk zijn.
En anders doe je het eerst gewoon een x-tje maar vraag je hem of hij niet in je mond wil klaarkomen ofzo...

xxxies
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 14:20
Deniece
Deniece is offline
Nee kijk dat sperma van m weet ik eigenlijk niet zoveel van. Of ik bedoel hij is nog nooit in mn mond klaargekomen.. dus ik heb geen id of DAT vies is/ruikt whatever.. Misgien in het begin een btje verkeerd gezegd.. maar het is het voorvocht wat zo stinkt..
Maar kijk.. ik zal t uitleggen..
Eerst ruikt het heel sterk.. --> dan gaat ie IN me--> komt ie klaar..--> haalt ie m er weer uit..
En DAN ruikt ie niet meer zo en wil ik hem wel pijpen.. T klinkt misgien een beetje vaag, maar ja goed..

Maar hij zeg zelf ook dat ik m niet HOEF te pijpen als ik dat niet wil.. maar ja ik wil het ZELF gewoon graag...
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 17:13
sas_andrea
sas_andrea is offline
nou die van mn vriend vind ik anders wel een lekker geurtje hebben hoor, ik word er altijd helemaal geil van... maar hij wast m ook idd zeer goed... nogal een hygienisch manneke opzich.. like it...
Oud 21-01-2002, 17:35
Dark Enchantress
Dark Enchantress is offline
Bier maakt wel uit volgens mij..
Je kan t gewoon vragen oftie een keertje geen bier wil drinken en hem dan pijpen.
Dan merk je vanzelf of het aan het bier ligt of niet..

Oud 21-01-2002, 21:11
The Bachelor
The Bachelor is offline
bier kan inderdaad de smaak van sperma aanpassen(word bitter) maar dat doet al het drank. ik denk dat de vieze geur komt van het niet goed schoonhouden van zijn penis. lijkt mij. want ik drink ook wel eens bier en daarna stinkt hij echt niet
Oud 21-01-2002, 22:09
1337
1337 is offline
wassen die handel
Oud 21-01-2002, 22:46
Verwijderd
Citaat:
Deniece schreef:
maar het kan tog ook door bier komen?!.. want hij drinkt elke dag wel 3 biertjes ofzo...
'WEL' 3 biertjes per dag?
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 23:00
soulless
soulless is offline
Zo heeee! DRIE wel? ROFL MUAHAHAHAHAHAHAHAHAA
LMAO OHOHOHOHOH.

Sorry, nou eh, wassen dan maar of doe tijdens het pijpen een gasmasker op, lekker kinky!
Oud 22-01-2002, 14:00
Deniece
Deniece is offline
ik snap sommige mensen egt niet hoor.. tis tog een gewone vraag, die kan je tog serieus beantwoorden?..
maar kewl maakt niet uit.. hmnzz nou ja kzal m dan weleens helpen met wassen, doet hij t blijkbaar niet goed.. .. thnz iig...
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 14:04
caine
caine is offline
stank? huh? opzich ben ik vreemd dan...
Oud 22-01-2002, 14:54
mixer
mixer is offline
Ehm, nouw.... mijn vriend heeft ook vaak last van `geurend´ voorvocht. Of nouw.. ikke heb er eiglijk last van! Mijn zin om ´em te pijpen is dan wel een beutje minder... Hij heeft het niet altijd hoor, maar toch, tis voor mij niet erg opwindend ofzow.. :0
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 17:19
baz mania
baz mania is offline
deniece
ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Als een jongen heeft gemastrubeert en daar na nog niet na de wc is geweest dan kun je dat goed ruiken.
Ik weet niet of het zo bij jouw vriend is of dat ik het niet goed heb begrepen.
maar ik heb het geprobeerd.

bas
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 13:10
Deniece
Deniece is offline
Citaat:
mixer schreef:
Ehm, nouw.... mijn vriend heeft ook vaak last van `geurend´ voorvocht. Of nouw.. ikke heb er eiglijk last van! Mijn zin om ´em te pijpen is dan wel een beutje minder... Hij heeft het niet altijd hoor, maar toch, tis voor mij niet erg opwindend ofzow.. :0
ZIE JE, er zijn nog meer jongens die er last van hebben.. Egt vaag he.. Nou maar goed ik heb mn vriend voorgesteld om elke avond te gaan douchen en dan na n week weer ff verder kijken(ruiken ) maar goed, aangezien hij geen tijd hefet om zich elke avond te wassen, douchen.. hmnzz ,, maar kewll.. we zient wel, en nou ja anders maar niet, of even een bezoekje aan de dokter lijkt mij.. thnx all!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten