Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2002, 19:31
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
of vriend whaterer, en je krijgt via via te horen dat diegeen zichzelf heeft laten zuigzoenen door een van zijn/haar vriend-innen.. uit speelsigheid zo gezegd..
Wat zou je dáár nou van vinden.

(vraag me niet hoe ik erbij kom)
Oud 25-01-2002, 19:38
aprillia16
aprillia16 is offline
kun je beter vragen op liefde&relatie

aprillia
Oud 25-01-2002, 19:39
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
Citaat:
aprillia16 schreef:
kun je beter vragen op liefde&relatie

aprillia
hmm daar zit waarschijnlijk enige kern van waarheid in..

verplaats maar die hap en bij voorbaat mijn nederige excuzes
Oud 25-01-2002, 20:14
Verwijderd
ik zou heel kwaad zijn
Oud 25-01-2002, 20:18
Soullar
Soullar is offline
zolang het niet uit geilheid is vinnik het best en kan ik er wel om lachen, mist ik er een grotere naast mag plaatsen
Oud 25-01-2002, 20:19
Deugenietje
Deugenietje is offline
ik zou teleurgesteld zijn
Oud 25-01-2002, 20:31
christina14
christina14 is offline
BOOS en jaloers
Oud 25-01-2002, 20:38
DEChengst
DEChengst is offline
Dan kan ze lekker haar biezen pakken.

-Desecrator
Oud 25-01-2002, 20:53
sas_andrea
sas_andrea is offline
Ik zou diep beledigd zijn en heeeeeeeel erg boos... hij mag dan een manier verzinnen t weer goed te maken en zo niet, dan is t over... Ookal zou ik dat dan totaal niet leuk vinden, maar met andere rotzooien, nee... daar trek ik de grens.
Oud 25-01-2002, 21:03
Soullar
Soullar is offline
ben ik nou de enige die er geen moeite mee heeft? jees het is maar een zuigzoen, is net ziets alsof ik jou hand schud... jees.. het is niet alsof er sexuele bedoelingen achter zaten ofzow.. kan ik aannemen...
Oud 25-01-2002, 21:10
metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
Soullar schreef:
ben ik nou de enige die er geen moeite mee heeft? jees het is maar een zuigzoen, is net ziets alsof ik jou hand schud... jees.. het is niet alsof er sexuele bedoelingen achter zaten ofzow.. kan ik aannemen...
nee hoor, ik zou er ook geen moeite mee hebben! moeten er alleen geen andere gevoelens enzo bij zitten idd.
mensen, een beetje jaloezie in een relatie is wel oké, maar om nou om zoiets onschuldigs pissig/verdrietig te worden...
Oud 25-01-2002, 22:36
Verwijderd
Citaat:
sas_andrea schreef:
Ik zou diep beledigd zijn en heeeeeeeel erg boos... hij mag dan een manier verzinnen t weer goed te maken en zo niet, dan is t over... Ookal zou ik dat dan totaal niet leuk vinden, maar met andere rotzooien, nee... daar trek ik de grens.
Inderdaad. De gedachte dat iemand anders met zijn/haar lippen aan haar zit is al voldoende om de twijfel te doen toeslaan. Want als ze voor de gein een zuigzoen laat zetten, waarom zou ze dan niet voor de gein met iemand anders zoenen? En waarom zou ze dan in een aangeschoten bui, voor de gein, niet iemand anders pijpen of neuken?
Oud 25-01-2002, 23:27
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
Citaat:
nare man schreef:
Inderdaad. De gedachte dat iemand anders met zijn/haar lippen aan haar zit is al voldoende om de twijfel te doen toeslaan. Want als ze voor de gein een zuigzoen laat zetten, waarom zou ze dan niet voor de gein met iemand anders zoenen? En waarom zou ze dan in een aangeschoten bui, voor de gein, niet iemand anders pijpen of neuken?

Dat is nu net mijn punt.. het blijft in mijn ogen een sexuele handeling. En als je dat ok vind waar ligt dan die grens?
want waarom zou dan zoenen met een ander voor de lol niet kunnen?
Dan ben ik in dit geval vooral benieuwd naar mening van Soullar.. je zegt er geen moeite mee te hebben, geloof ik best maar waar houd het op? Je kan tenslotte veel wegschrijven als slechts een grapje
Oud 25-01-2002, 23:45
Unexplained
Unexplained is offline
Iemand die nog in de fase 'zuigzoen' zit, heeft bij mij sowieso niet écht veel kans.
Oud 26-01-2002, 06:59
BlackMystery
BlackMystery is offline
erm
mjah
daar vraag je me zo iets
iedreen reageert er anders op
maar ik zou het eerst aan men lief vragen wat er juist gebeurt is
als ze tegen mij liegt zou ik het waarschijnlijk uitmake
als ze zegt wat er is gebeurt
vragen of ze nog verder wil me ons
en als ze da wil
geen prob
maar zou ik wel zeggen als ze nog is een zuigzoen van iemand wil
dat ze dat dan eerst ff komt zegge dat ze er 1 gaat late zette
Oud 26-01-2002, 11:13
KL!EN!
KL!EN! is offline
gesus ik had dus echt niet verwacht dat men dit zo serieus zou nemen... een zuigzoen heeft in mijn brein tog egt geen enkel verband met neuken, zelfs niet met erotiek of seks of geilheid of whatever.. het ging hier om een minuscule zuigzoen die enkel en alleen geplaatst was als geintje in een of andere debiele semistonede bui... ik geef toe, het is wat kinderachtig misschien zelfs heel maar mét dat kinderachtige is het ook totaal onschuldig en zegt het absoluut niets.
btw dit is slechts speculatie
Oud 26-01-2002, 11:16
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
Citaat:
KL!EN! schreef:
gesus ik had dus echt niet verwacht dat men dit zo serieus zou nemen... een zuigzoen heeft in mijn brein tog egt geen enkel verband met neuken, zelfs niet met erotiek of seks of geilheid of whatever.. het ging hier om een minuscule zuigzoen die enkel en alleen geplaatst was als geintje in een of andere debiele semistonede bui... ik geef toe, het is wat kinderachtig misschien zelfs heel maar mét dat kinderachtige is het ook totaal onschuldig en zegt het absoluut niets.
btw dit is slechts speculatie

OK kinderachtig of niet.. men stapt steeds voorbij de 2e vraag.
Waar leg je dan de grens? wat is nog een grapje kinderachtigheid etc?
Oud 26-01-2002, 11:27
KL!EN!
KL!EN! is offline
die ligt bij iedereen ergens anders.. en als ik me niet vergis zou jij me de jouwe nog vertellen... want kijk, als de ander weet waar bij jou de grens ligt kun je het diegene ook kwalijk nemen als ie erover heen is gegaan en mocht je daar zin in hebben.. maar als de ander dat niet weet kun je diegene dat minder makkelijk kwalijk nemen lijkt mij...
Oud 26-01-2002, 11:44
Verwijderd
't Is voor mij heel simpel. Een zuigzoen is, zoals het woord "...zoen" ook al zegt, in ieder geval in mijn ogen een seksuele handeling. Als je die al toelaat dan is het hek bij wijze van spreken van de dam.
Oud 26-01-2002, 11:48
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
Citaat:
Unexplained schreef:
Iemand die nog in de fase 'zuigzoen' zit, heeft bij mij sowieso niet écht veel kans.
Oud 26-01-2002, 11:57
KL!EN!
KL!EN! is offline
dat zien we wel weer...
Oud 26-01-2002, 12:15
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
waar ligt de grens.
Die ligt daar bij de handelingen die je normaal alleen met vrienden/familie doet, en met je geliefde. Handje geven, knuffel kus op de wang blablabla al die dingen.
Maar als je in een relatie zit dan zijn er bepaalde handelingen die privé blijven moeten naar mijn mening.
Ook al worden ze uit speelsigheid begaan.
Ik vind dat een kwestie van wederzijds respect voor elkaar en respect voor je evt relatie; het feit dat je de uniekheid (mooi woord..) van die relatie koestert.

Dus nogmaals, het gaat niet eens om de achterliggende gedachte, maar om de handeling die verricht wordt.
Oud 26-01-2002, 13:16
Blenderhead
Blenderhead is offline
ik zou niet kwaad worden maar toch wel ff duidelijk make dat ik ut niet echt kewl vind....
Oud 26-01-2002, 13:27
Zorkman
Zorkman is offline
zou er haar wel efkes mee plagen ofzo en ewa jaloers doen om te spelen,
maar ne zuigzoen vinnek dan wel minder dan ne gewone kus op de mond en als ze der geen andere bedoelingen waren mee gemoeid..dan zienek het probleem nie

Regels voor berichten