Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-01-2002, 09:37
*mystery*
*mystery* is offline
ik heb een hele lieve, leuke fantastische vriend, maar ik zit met een probleempje...
we gaan nu al meer dan 5 maanden met elkaar naar bed, en in al die tijd heeft hij me ongeveer 3 keer laten komen. (en dan moet je je dus wel bedenken dat we het bijna elke dag doen). ik geniet wel van de sex, maar ik wil ook wel eens komen. ik heb dit al vaker gezegd, en hij zegt dat hij het wel wil, maar dat het lijkt dat hij het niet kan (nja.. bij meissies duurt het nou eenmaal wat langer... 15 minuutjes ofzo)

ik vind het oneerlijk, want hij komt altijd en ik nooit. niet dat ik altijd wil komen, maar ik hoor altijd over die jongens die het zo lekker vinden om hun vriendin te laten komen.

wat moet ik doen?
nou niet zeggen dat ik hem moet dumpen ofzo, want sex is zeker niet het belangrijkste, en hij is wel het belangrijkste in mijn leven...

Oud 20-01-2002, 09:53
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
Citaat:
*mystery* schreef:
maar dat het lijkt dat hij het niet kan (nja.. bij meissies duurt het nou eenmaal wat langer... 15 minuutjes ofzo)

:
uhm hoe kort doen jullie t dan meestal ? neem er meer de tijd voor zou ik zeggen ?? en vraag m gewoon of ie eerst met jou wil beginnen voor *het* zelf vind ie vast niet erg .. want t is best leuk en opwindend om te doen (vind ik dan )

Oud 20-01-2002, 10:01
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Hij probeert het dus wel regelmatig? Het kan zijn dat je gewoon niet zo snel klaarkomt, bij mij duurt het vaak ook behoorlijk lang. Je moet proberen je te focussen op jezelf, niet je liggen af te vragen; waarom kom ik nou niet? Echt proberen te genieten en geile dingen denken. En geduld hebben
Oud 20-01-2002, 10:03
*mystery*
*mystery* is offline
meestal beft of vingert hij me 3 minuutjes, en dan wil ie al in me
Oud 20-01-2002, 10:16
sheba
sheba is offline
Misschien weet hij niet hoe hij het moet aanpakken (niet verkeerd opnemen) En geeft hij het al op na die 3 minuutjes... Laat hem eens op het moment zelf dat hij je beft of vingert merken dat je ook wil komen.
Oud 20-01-2002, 10:21
*mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
sheba schreef:
Misschien weet hij niet hoe hij het moet aanpakken (niet verkeerd opnemen) En geeft hij het al op na die 3 minuutjes... Laat hem eens op het moment zelf dat hij je beft of vingert merken dat je ook wil komen.

ow.. dat laat ik hem echt wel merken. ik praat heel veel met hem, en ik vraag hem van tevoren ook wel of ie me wil laten komen, en ik zeg ga door enzo... bla bla bla. maar na een tijdje heeftie gewoon geen zin meer
Oud 20-01-2002, 11:06
Zorkman
Zorkman is offline
laat hem u dan gewoon een beetje langer beffen of vingeren
of eerst e paar keer zonder penetratie doen klaarkomen ofzo
ge zegt da het een kwartier duurt eer da ge klaar komt,
dan is da toch nie zoveel moeite voor hem hé....

ik snap da idd nie...het is nu eenmaal zalig u vriendin zien genieten
Oud 20-01-2002, 12:37
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
*mystery* schreef:
Ok, maar dan kan hij als hij klaar gekomem is toch wel verder gaan?

Oud 20-01-2002, 12:41
Verwijderd
Citaat:
Sister Bliz schreef:
Ok, maar dan kan hij als hij klaar gekomem is toch wel verder gaan?

Dat lijkt mij idd ook?
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 12:44
the exploding boy
the exploding boy is offline
sorry maar het komt een beetje vaag over op mij. Misschien moet jij eens hem pijpen ofzo en dan na 3 minuten stoppen , ik denk dat hij dat ook minder zal vinden ik vind het raar dat als hij weet dat je het wilt dat ie het dan toch niet doet

Misschien meot je eens voorstellen dat jullie er langer over doen
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 13:38
*mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
the exploding boy schreef:
sorry maar het komt een beetje vaag over op mij. Misschien moet jij eens hem pijpen ofzo en dan na 3 minuten stoppen , ik denk dat hij dat ook minder zal vinden ik vind het raar dat als hij weet dat je het wilt dat ie het dan toch niet doet

Misschien meot je eens voorstellen dat jullie er langer over doen

doe ik ook regelmatig. ik zeg dat als we het doen dat ik het niet om de sex wil doen, maar omdat ik van hem hou, en dat ik het dus niet kort wil doen. maar dan issie weer moe, en herinnert ie zich ineens dat ie de dag daarna een proef heeft blablabla...

na de sex laten klaarkomen heeft geen zin, want dan issie te moe (zelfs als ik op hem ben gaan zitten...)
Oud 20-01-2002, 14:15
sanne60
sanne60 is offline
Citaat:
*mystery* schreef:

doe ik ook regelmatig. ik zeg dat als we het doen dat ik het niet om de sex wil doen, maar omdat ik van hem hou, en dat ik het dus niet kort wil doen. maar dan issie weer moe, en herinnert ie zich ineens dat ie de dag daarna een proef heeft blablabla...

na de sex laten klaarkomen heeft geen zin, want dan issie te moe (zelfs als ik op hem ben gaan zitten...)
Nja, ik ken m natuurlijk niet persoonlijk, maar hij komt best wel aso over zo eigenlijk hoor, alsof ie alleen maar aan zn eigen lolletjes denkt. Ik zou het iig niet pikken als ik jou was - voor wat hoort wat en anders niet!

Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 16:41
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
Citaat:
*mystery* schreef:
Ik vind dat nogal egoistisch. Sex is iets wat je met zijn 2en hebt en doe je om elkaar te plezieren. Dan zijn piele erinsteken voor hem kennelijk het belangrijkst is, moet je toch maar eens danig aan de kaak stellen. Want zoalng jij het niet duidelijk maakt, zal hij niet klagen. En elke gek met 2 hersencellen weet dat je een vrouw (doorgaans) niet in 3 min een orgasme kan bezorgen

Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 16:16
Wiccaleen
Wiccaleen is offline
Hier is mijn advies:

Laat hem van tevoren klaarkomen, door hem te pijpen of zo, ze zeggen dat het dan langer duurt voor hij weer komt.
En als jij hem eerst klaar laat komen, heeft hij al een fijn gevoel, dan kan hij jou ook nog mooi even laten klaarkomen door te vingeren, laat hem merken wat je fijn vind of doe het voor , dat is het beste, of doe doe het eerst zlef en dan laat je het hem overnemen, dat gaat vast goed, dan weet hij het ook voor de volgende keer en als hij je echt opwindend vind zal hij er heel geil van worden( stond in de starstyle als hij het jou bij jezelf ziet doen. Dus probeer eens en schaam je vooral niet, dat hij bij jou is betekent dat hij jouw helemaal alles vind als het goed is.Daarna kunnen jullie nog seks hebben en dan duurt het wat langer voor hem door het vorige orgasme en heb jij ook de kans om klaar te komen.

Succes ermee!

XWiccaleenX
Oud 21-01-2002, 17:17
jelmer van hoff
jelmer van hoff is offline
er zit maar 1 ding op, hij moet gewoon beter en langer zijn best doen. En als hij net zoveel van jou houd als jij zegt dat je van hem houd, dan heeft hij dat voor je over (hoop ik voor je). succes.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 08:41
FB
FB is offline
3 keer... das mijn gemiddelde 'dagscore' als ik het even zo mag noemen als ik bij mijn vriendin ben...

Hij moet gewoon niet zo ongeduldig zijn en doorgaan, anders is er voor jou toch nix aan!

Grtz,
F
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 16:18
Stevill
Stevill is offline
g-spot
Oud 30-01-2002, 09:00
*mystery*
*mystery* is offline
Thnx voor al jullie tips!!!!
Oud 30-01-2002, 13:18
Whuzz
Whuzz is offline
Citaat:
*mystery* schreef:

Daar kan ik op zich inkomen hoor. Ik wordt na een orgasme ook vaak heel erg moe en slaperig. Gaat na een half uurtje weer over, maar vlak na een orgasme ben ik tot weinig in staat. Daarom laat ik haar juist meestal komen vóór we met 'echte' seks (penetratie) beginnen. Heeft twee voordelen. Ten eerste is zij dan al aan de beurt gekomen, zodat het niet erg is als ik na mijn orgasme te moe ben, en ten tweede komt ze heel makkelijk klaar na haar eerste orgasme. Duurt soms 15 tot 20 minuten om haar voor de eerste keer te laten klaarkomen, maar als we daarna doorgaan met penetratie of iets anders kan ze gerust nog 5 keer klaarkomen.

Heb je het hier al wel eens met hem over gehad? Gewoon face-to-face zeggen dat er iets niet helemaal gaat zoals je het hebben wilt? En zo ja, hoe reageerde hij hier op?
Zo nee: doen! Communicatie is de beste (enige?) weg naar een echt goed seksleven.

Oud 30-01-2002, 14:08
*mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
Whuzz schreef:
Daar kan ik op zich inkomen hoor. Ik wordt na een orgasme ook vaak heel erg moe en slaperig. Gaat na een half uurtje weer over, maar vlak na een orgasme ben ik tot weinig in staat. Daarom laat ik haar juist meestal komen vóór we met 'echte' seks (penetratie) beginnen. Heeft twee voordelen. Ten eerste is zij dan al aan de beurt gekomen, zodat het niet erg is als ik na mijn orgasme te moe ben, en ten tweede komt ze heel makkelijk klaar na haar eerste orgasme. Duurt soms 15 tot 20 minuten om haar voor de eerste keer te laten klaarkomen, maar als we daarna doorgaan met penetratie of iets anders kan ze gerust nog 5 keer klaarkomen.

Heb je het hier al wel eens met hem over gehad? Gewoon face-to-face zeggen dat er iets niet helemaal gaat zoals je het hebben wilt? En zo ja, hoe reageerde hij hier op?
Zo nee: doen! Communicatie is de beste (enige?) weg naar een echt goed seksleven.

tuurlijk heb ik er met hem over gepraat, ik heb het eerst een paar keer aardig tegen hem gezegd, dat ik ook graag een keer wil komen, en dat ik 'm best wil helpen om dat te bereiken, maar later heb ik tegen hem gezegd dat ik het egoistisch van hem vind dat ie in bed alleen aan zichzelf denkt. laatst praatte ik er weer met hem over, en hij zit er wel erg mee, hij zegt dat ie het wel wil, maar dat als we aan het flikflooien zijn, hij zo geil wordt dat ie gelijk in me wil.
maarja... hij begrijpt het wel, en zegt dat ie het wel wil,maar dat het zo lang duurt en dat ie na een tijdje spierpijn krijgt, kan ik ook wel indenken, maar ja, je hebt 2 dingen die je kan gebruiken, duzzz...
Oud 30-01-2002, 15:27
moedergans
moedergans is offline
Zo lang hij jou niet laat komen zou ik verlopig ook nix meer bij hem doen!
Oud 30-01-2002, 15:27
Verwijderd
Dan heb je een probleem...
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 23:13
Soullar
Soullar is offline
al dat willen van hem is misschien wel leuk en aardig maar tot nu toe bakt ie er niks van ik zou hem idd op rantsoen zetten... of de afspraak van eerst oefenen op mij en dan pas je beloning op komen halen (sorry dat het wat cru klinkt maar hij doet niets anders dan zijn zaakie in jou legen, haal ik hier uit de tekst zonder er wat voor terug te geven)

het wordt tijd dat jij ook eens iets haalt uit sex... het kan zijn dat je omdat het telkens niet lukt en je het telkens weer probeerd het een barriëre wordt die in de weg gaat zitten tussen jij en je orgasme...

en het hoort eigenlijk helemaal andersom... bijna altijd komen en een paar keer maar niet... probeer je anders helemaal te storten op je vriendje dus met een goed voorspel... jaw langer dan 3 minuten.. dat kan geen kwaad... en als ie je eerder wil bespringen... bind je hem toch vast... maak je er een spelletje van waar jij de touwtjes in handen hebt... dus als ie dan bijna komt dan stop je even en laat je hem je beffen ofzow... zolang jij maar eens goed aan je trekken komt... hij heeft nog wel wat goed te maken bij jou zo heb ik het idee...

meid succes en maak er wat van he

Regels voor berichten