![]() |
|
Hij probeert het dus wel regelmatig? Het kan zijn dat je gewoon niet zo snel klaarkomt, bij mij duurt het vaak ook behoorlijk lang. Je moet proberen je te focussen op jezelf, niet je liggen af te vragen; waarom kom ik nou niet? Echt proberen te genieten en geile dingen denken. En geduld hebben
![]()
|
![]() |
Misschien weet hij niet hoe hij het moet aanpakken (niet verkeerd opnemen) En geeft hij het al op na die 3 minuutjes... Laat hem eens op het moment zelf dat hij je beft of vingert merken dat je ook wil komen.
||
Citaat:
ow.. dat laat ik hem echt wel merken. ik praat heel veel met hem, en ik vraag hem van tevoren ook wel of ie me wil laten komen, en ik zeg ga door enzo... bla bla bla. maar na een tijdje heeftie gewoon geen zin meer
|
![]() |
laat hem u dan gewoon een beetje langer beffen of vingeren
of eerst e paar keer zonder penetratie doen klaarkomen ofzo ge zegt da het een kwartier duurt eer da ge klaar komt, dan is da toch nie zoveel moeite voor hem hé.... ik snap da idd nie...het is nu eenmaal zalig u vriendin zien genieten
||
Citaat:
|
sorry maar het komt een beetje vaag over op mij. Misschien moet jij eens hem pijpen ofzo en dan na 3 minuten stoppen , ik denk dat hij dat ook minder zal vinden ik vind het raar dat als hij weet dat je het wilt dat ie het dan toch niet doet
![]() Misschien meot je eens voorstellen dat jullie er langer over doen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
doe ik ook regelmatig. ik zeg dat als we het doen dat ik het niet om de sex wil doen, maar omdat ik van hem hou, en dat ik het dus niet kort wil doen. maar dan issie weer moe, en herinnert ie zich ineens dat ie de dag daarna een proef heeft blablabla... na de sex laten klaarkomen heeft geen zin, want dan issie te moe (zelfs als ik op hem ben gaan zitten...)
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Hier is mijn advies:
Laat hem van tevoren klaarkomen, door hem te pijpen of zo, ze zeggen dat het dan langer duurt voor hij weer komt. En als jij hem eerst klaar laat komen, heeft hij al een fijn gevoel, dan kan hij jou ook nog mooi even laten klaarkomen door te vingeren, laat hem merken wat je fijn vind of doe het voor , dat is het beste, of doe doe het eerst zlef en dan laat je het hem overnemen, dat gaat vast goed, dan weet hij het ook voor de volgende keer en als hij je echt opwindend vind zal hij er heel geil van worden( stond in de starstyle ![]() Succes ermee! XWiccaleenX
||
Citaat:
![]() ![]() Heb je het hier al wel eens met hem over gehad? Gewoon face-to-face zeggen dat er iets niet helemaal gaat zoals je het hebben wilt? En zo ja, hoe reageerde hij hier op? Zo nee: doen! Communicatie is de beste (enige?) weg naar een echt goed seksleven.
||
Citaat:
maarja... hij begrijpt het wel, en zegt dat ie het wel wil,maar dat het zo lang duurt en dat ie na een tijdje spierpijn krijgt, kan ik ook wel indenken, maar ja, je hebt 2 dingen die je kan gebruiken, duzzz... ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
al dat willen van hem is misschien wel leuk en aardig maar tot nu toe bakt ie er niks van ik zou hem idd op rantsoen zetten... of de afspraak van eerst oefenen op mij en dan pas je beloning op komen halen (sorry dat het wat cru klinkt maar hij doet niets anders dan zijn zaakie in jou legen, haal ik hier uit de tekst zonder er wat voor terug te geven)
het wordt tijd dat jij ook eens iets haalt uit sex... het kan zijn dat je omdat het telkens niet lukt en je het telkens weer probeerd het een barriëre wordt die in de weg gaat zitten tussen jij en je orgasme... en het hoort eigenlijk helemaal andersom... bijna altijd komen en een paar keer maar niet... probeer je anders helemaal te storten op je vriendje dus met een goed voorspel... jaw langer dan 3 minuten.. dat kan geen kwaad... en als ie je eerder wil bespringen... bind je hem toch vast... maak je er een spelletje van waar jij de touwtjes in handen hebt... dus als ie dan bijna komt dan stop je even en laat je hem je beffen ofzow... zolang jij maar eens goed aan je trekken komt... hij heeft nog wel wat goed te maken bij jou zo heb ik het idee... ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
[Vriendschap] Mijn 'beste vriend.' Au | 131 | 02-09-2008 18:09 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
moslima's in nederland>>>referaat voor nederlands malaika | 5 | 28-09-2005 21:36 | |
Psychologie |
Een sprankje hoop ('Verrader. Moordenaar.') Lucky Duck | 125 | 13-06-2004 08:35 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 | |
ARTistiek |
verhaal: Laat het niet voor niets zijn... Kupu | 17 | 03-08-2001 23:37 |