Advertentie | |
|
![]() |
|
Heeeeeeeeeeeeeee, kom er net achter dat Ladytron een nieuw album uit heeft: http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p...=Aq690s37wa3vg . Dat gaat me dus weer geld kosten.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
The Hacker, Adult, Anthony Rother, Dre Brown, Aaron Carl, Kit Clayton, X-Ile, dat is voor mij echte electro... |
![]() |
||
Citaat:
Felix da Housecat heb ik genoemd op basis van zijn album Kittenz and Thee Glitz, en dan met name het nummer "Silver Screen (Shower Scene)", met vocals van Miss Kittin. Een van de vetste neo-electro nummers aller tijden. |
![]() |
||
Citaat:
achja, 't boeit ook eigenlijk niet echt of wel |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik hou zelf inderdaad liever de indeling naar maatsoort aan. Eigenlijk is dat ook niet helemaal correct, want The Hacker maakt bijv. ook nummers met een 4/4 beat terwijl dat toch echt electro is... Felix da Housecat vond ik meer gewoon techno, luister maar eens naar nummers als Submarine of In the Dark. Die nieuwe van Anthony Rother zuigt overigens inderdaad |
![]() |
|
Jeeej electro !!!
Heel leuk om op uit te gaan bijvoorbeeld. Ik hou vooral van Fischerspooner, Adult., Miss Kittin vooral met The Hacker (heb ik trouwens dit weekend gezien), I-F (ook daar gezien), Dopplereffekt, FPU, Ladytron, Jeans Team, Dakar & Grinser, Bolz Bolz, Vitalic, DJ Lectroluv, Praga Khan, Lords Of Acid, Ural 13 Dictators, Royksopp, Vive La Fête,... En ook meer wavy/duistere electro zoals Out of Norm, Silke Bischoff, Echopark, And One, Dorsetshire, The Neon Judgement, New Order, Fad Gadget enzovoort enzovoort... *me likes topic* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() trouwens volgens mij best een uniek concept, die combinatie van lyrics en muziek... ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
80's rock & electro & EBM & Industrial... EpicAlastis | 24 | 24-08-2007 17:18 | |
Muziek |
Jakalope [Electro/Industrial/Pop] Carn | 16 | 24-10-2006 20:20 | |
ARTistiek |
[MP3] Electro attempt #1 Tricks' | 1 | 19-05-2004 18:13 | |
Muziek |
Amduscia (hard-electro) Verwijderd | 3 | 14-08-2003 23:24 | |
Muziek |
Electro pimomes1987 | 8 | 16-03-2003 09:33 | |
Muziek |
Electro Jesuce | 6 | 10-03-2003 22:26 |