![]() |
|
![]() |
Ikke normaal ook fantaseren over meiden hoor.. nou jah.. 1 meid in het speciaal.. Maar is me laatst keer voorgekomen dat ik over een jongen fantaseerde.. schok er zelf van. Maar meestal heb ik aan fantasieen over die ene meid wel genoeg..
![]() Acorn
||
Citaat:
![]() ![]() Lieverd, wees AUB niet zo onzeker over zoiets. De meeste of maybe zelfs wel alle mensen fantaseren wel een over sex met hetzelfde geslacht. Meestal heeft het gewoon met de pubertijd te maken maar soms is het oowk wel meer. So waht? Wat zou dr nou erg aan zijn als je eens met en jongen zou 'sexen'. Wat als je bi zou zijn? Het zou alleen maar fijn zijn als je dr achter kwam ![]() Ennuh, fantasie is geen werkelijkheid he! Kuz, Michaela.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Acorn
|
![]() |
ik heb er in het verleden wel eens overna gedacht hoe dat zou zijn, of zelfs *gefantaseerd*, maar ik denk niet dat ik seks zou willen hebben met een jongen, laat staan dat ik verliefd zou kunnen worden op een jongen...niet dat ik het vies vind ofzo, maar ik zou er niets bij voelen denk ik
ik kan het me niet voorstellen ik heb namelijk een godsgruwelijke hekel aan de meeste mannen |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb 't wel eens voor de gein met m'n beste vriend erover dat we bepaalde dingen bij elkaar zouden doen...en dan ook nog in het bijzijn van andere vrienden/mensen...dus die zullen nu vast wel een raar beeld van ons hebben
![]() Maar 'echt' fantaseren, als je alleen bent en er misschien geil van wordt...dat heb ik nog nooit over en jongen gedaan (JA, als ik het wel had gedaan zou ik het wel eerlijk zeggen ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ja, ik fantaseer regelmatig over iets met een jongen en heb dat gelukkig ook al es in de praktijk mogen brengen
![]() ![]()
|
![]() |
Ik fantaseer daar wel eens over. Maar het lijkt me nou echt niks om een relatie met een gozer te hebben. Af en toe lijkt het me wel leuk om met een goeie vriend tegelijk af te trekken, of om eens een keer iemand te pijpen. Gewoon om te kijken wat dat voor gevoel geeft. Maar nee, een relatie met een gozer bah, laat staan om met iemand ´uitgebreid´naar bed te gaan.
|
![]() |
|
Fantaseren ja, in de praktijk zou ik het niet snel doen. Ik heb al eens iets gedaan (don't get excited now, het was niks heftigs) maar dat viel tegen.
Stom vind ik trouwens dat verreweg de meesten hier bepaalde fantasien blijken te hebben, maar dat in het echte leven niemand ervoor durft uit te komen. Ik sta het ook niet van de daken te schreeuwen trouwens. Zou dit het grootste taboe van deze tijd kunnen zijn?
||
Citaat:
![]() ![]() Maar goed, nee ik kan niet zeggen dat ik er over fantaseer. Wel eens over gedacht maar ik vond het niet bepaald opwindend.
||
Citaat:
![]() Ik fantaseerde ook wel eens over meiden, toen ik nog vrijgezel was, ik wil het ooit ook nog eens in de praktijk uitbrengen. Je moet je iig niet druk maken om dit soort gevoelens of er perse een stempel op willen drukken.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Onbestemd Verwijderd | 30 | 07-11-2012 14:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Seksualiteit |
verkrachting als sexspelletje... evanescence | 77 | 07-06-2005 19:38 | |
Liefde & Relatie |
Te Vroeg Beginnen Met Seks Ivon* | 274 | 05-06-2005 19:53 | |
Liefde & Relatie |
Wat IS verliefdheid? Yab-Yum | 20 | 18-01-2005 16:38 | |
Seksualiteit |
hij denkt aan andere meisjes... saar | 57 | 31-03-2003 23:32 |