Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-02-2002, 16:39
Acorn
Acorn is offline
Heeft een van jullie jongens wel eens gefantaseerd ( of al eens gedaan) om met een andere jongen te zoenen, en/of verder te gaan dan dat? Vroeger vond ik dit echt een ranzige ged8e.. maar tegenwoordig niet meer zo.. Denk nie dat ik dit ooit in praktijk kan brengen.. maar toch..

Hoe denken jullie er over?

Acorn
Oud 05-02-2002, 16:47
Kennedy
Kennedy is offline
ik heb er wel eens over nagedacht maar nooit de behoefte gehad het in de praktijk te brengen. zeker niet nadat ik m'n 1e vriendin kreeg. volgens mij fantaseert zeker de helft van de jongens en mannen (zeker in de puberteit) wel eens over sex of zoenen met een andere man. hoeft zeker niet meteen te betekenen dat je homo of bi bent hoor, zelfs al zou je het een keer in de praktijk brengen.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 16:50
Acorn
Acorn is offline
Mja.. misschien dat ik het ooit zou doen als er nog een andere meid bij was: trio ofzo dus.. Maar denk nie dat ik het ooit zo zou kunnen. En als ik t doe, ook echt nie met iemand die ik heel goed ken.
Oud 05-02-2002, 16:50
Marc S
Marc S is offline
Ik vind het nog steeds ranzig. Wel betrap ik mezelf erop dat ik snel aan vergelijken ga wanneer ik in de een of andere kleedkamer ben. Dat is best wel stom

Maar voor de rest heb ik er geen fantasieen over. Fantasieen zijn trouwens deels zelfbedrog, je kan fantaseren over iets uit nieuwsgierigheid, maar dat hoeft nog lang niet te betekenen dat je het in realiteit overbrengt.

Toen ik vroeger vaak gepest werd, fantaseerde ik dagelijks over het vermoorden van bepaalde personen, maar ik kan nu ook niet beweren dat ik een seriemoordenaar ben

Als het goed is tenminste
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 16:55
Acorn
Acorn is offline
Ranzig vind ik t nie.. het enige wat ik ranzig vind zijn die NICHTEN ( die nephomo's die zich heel mieterig voordoen) , maar het gewone homo-gedrag vind ik niet vies..
Heb er laatste tijd al aantal keer over gefantaseerd om met een jongen te sexen. Maar zoiets als in de kont neuken da zit er voor mij nie bij!! Blijft bij het trekken en pijpen dan denk ik..
Oud 05-02-2002, 17:00
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Acorn schreef:
Ranzig vind ik t nie.. het enige wat ik ranzig vind zijn die NICHTEN ( die nephomo's die zich heel mieterig voordoen) , maar het gewone homo-gedrag vind ik niet vies..
Die relnichten zijn idd afschuwelijk.

Citaat:
Heb er laatste tijd al aantal keer over gefantaseerd om met een jongen te sexen. Maar zoiets als in de kont neuken da zit er voor mij nie bij!! Blijft bij het trekken en pijpen dan denk ik..
Ik fantaseer gelukkig steeds over meisjes

Wel vreemd soms, maar goed. Het leukste vind ik altijd te fantaseren over een situatie van gedeelde spanning. Bijvoorbeeld als er elk moment iemand binnen kan lopen, of dat je het ergens buiten doet
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 17:07
Acorn
Acorn is offline
Ikke normaal ook fantaseren over meiden hoor.. nou jah.. 1 meid in het speciaal.. Maar is me laatst keer voorgekomen dat ik over een jongen fantaseerde.. schok er zelf van. Maar meestal heb ik aan fantasieen over die ene meid wel genoeg..

Acorn
Oud 05-02-2002, 18:28
Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
Acorn schreef:
Ikke normaal ook fantaseren over meiden hoor.. nou jah.. 1 meid in het speciaal..
Wheeee, ken ik dr?

Lieverd, wees AUB niet zo onzeker over zoiets.
De meeste of maybe zelfs wel alle mensen fantaseren wel een over sex met hetzelfde geslacht.
Meestal heeft het gewoon met de pubertijd te maken maar soms is het oowk wel meer.
So waht? Wat zou dr nou erg aan zijn als je eens met en jongen zou 'sexen'.
Wat als je bi zou zijn?
Het zou alleen maar fijn zijn als je dr achter kwam
Ennuh, fantasie is geen werkelijkheid he!

Kuz,
Michaela.
Oud 05-02-2002, 18:32
Acorn
Acorn is offline
Citaat:
somebody special schreef:
Wheeee, ken ik dr?

Het zou alleen maar fijn zijn als je dr achter kwam

Kuz,
Michaela.

Jah je kent dr gekkie.. Ik ben er ook echt nie van aan het baluh dat ik daar over fantaseerde hoor.. Vond het wel kikke.. Hoezo zou het goed uitkomen dan?

Acorn

Oud 05-02-2002, 18:35
^AmArU^
^AmArU^ is offline
ik heb er in het verleden wel eens overna gedacht hoe dat zou zijn, of zelfs *gefantaseerd*, maar ik denk niet dat ik seks zou willen hebben met een jongen, laat staan dat ik verliefd zou kunnen worden op een jongen...niet dat ik het vies vind ofzo, maar ik zou er niets bij voelen denk ik
ik kan het me niet voorstellen
ik heb namelijk een godsgruwelijke hekel aan de meeste mannen
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 21:53
Stevill
Stevill is offline
wel met meerdere jongens gezoend maar das meer voor de lol
Oud 05-02-2002, 22:46
Dikkie
Dikkie is offline
eng..
Oud 05-02-2002, 22:49
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Volgens mij denkt iedere jongen d'r wel eens aan, ik ook hoor...

Ik vind het niet raar ofzo hoor...
Oud 06-02-2002, 08:12
Verwijderd
Citaat:
Marc S schreef:
Toen ik vroeger vaak gepest werd, fantaseerde ik dagelijks over het vermoorden van bepaalde personen, maar ik kan nu ook niet beweren dat ik een seriemoordenaar ben

Als het goed is tenminste

heeeeeeej DAMN dat heb ik ook gehad
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 08:22
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
heeeeeeej DAMN dat heb ik ook gehad
Werd je dan zoveel gepest? :/
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 08:47
Verwijderd
Citaat:
Marc S schreef:
Werd je dan zoveel gepest? :/

ehhh ja
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 08:52
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
ehhh ja
Hmmz

*wil er wel meer over weten, maar het hoort niet in deze topic*

Ik spreek je nog wel op msn (kan nu nl. niet vanaf mijn werk)
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 10:07
Verwijderd
Ik heb 't wel eens voor de gein met m'n beste vriend erover dat we bepaalde dingen bij elkaar zouden doen...en dan ook nog in het bijzijn van andere vrienden/mensen...dus die zullen nu vast wel een raar beeld van ons hebben

Maar 'echt' fantaseren, als je alleen bent en er misschien geil van wordt...dat heb ik nog nooit over en jongen gedaan (JA, als ik het wel had gedaan zou ik het wel eerlijk zeggen )
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 11:59
ManInTheMirror
ManInTheMirror is offline
Ja, ik fantaseer regelmatig over iets met een jongen en heb dat gelukkig ook al es in de praktijk mogen brengen M'n ex-beste vriend daar heb ik van alles mee gedaan op seksueel gebied alleen het vervelende was dat ik verliefd op hem werd....da's een moeilijke kant hoor van biseksueel zijn
Oud 06-06-2003, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Marc S schreef op 05-02-2002 @ 18:00:
Die relnichten zijn idd afschuwelijk.
nee, jij bent pas afschuwelijk
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 13:17
poesiefox
poesiefox is offline
Ik denk dat Bart zich pas echt zorgen zou gaan maken als hij zich bij die avatar van mijn billen af zou zitten trekken...
Oud 06-06-2003, 14:14
tjeu
tjeu is offline
Ik fantaseer er wel eens over en heb het ook wel gedaan. Dat wil zeggen: elkaar aftrekken en pijpen. Ik zou niet verliefd kunnen worden op een jongen, er ook geen relatie mee willen en verder dan ik gegaan ben zou ik ook niet willen.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 04:31
mrcoco
mrcoco is offline
Ik fantaseer daar wel eens over. Maar het lijkt me nou echt niks om een relatie met een gozer te hebben. Af en toe lijkt het me wel leuk om met een goeie vriend tegelijk af te trekken, of om eens een keer iemand te pijpen. Gewoon om te kijken wat dat voor gevoel geeft. Maar nee, een relatie met een gozer bah, laat staan om met iemand ´uitgebreid´naar bed te gaan.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 11:05
Slimwizard
Slimwizard is offline
HHmmm, jah, ik heb dat wel vaker???

oh my goddddd , I think I'm gay!!!!!!!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 12:19
Thomas
Thomas is offline
Ik heb daar niet zo´n last van.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 12:30
Winner
Winner is offline
Fantaseren ja, in de praktijk zou ik het niet snel doen. Ik heb al eens iets gedaan (don't get excited now, het was niks heftigs) maar dat viel tegen.

Stom vind ik trouwens dat verreweg de meesten hier bepaalde fantasien blijken te hebben, maar dat in het echte leven niemand ervoor durft uit te komen. Ik sta het ook niet van de daken te schreeuwen trouwens.

Zou dit het grootste taboe van deze tijd kunnen zijn?
Oud 09-06-2003, 11:53
Verwijderd
Ongeveer 5 tot 10 % van alle heterosexuele mannen kan sexueel opgewonden raken van andere mannen. 't Is dus niet vreemd
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 12:05
heropsychodream
heropsychodream is offline
Door je verbeelding opgewonden raken van de gedachte eraan? Ja. Zoenen niet, maar 'de rest' wel. Ik denk dat ik het ook wel een keer in het echt wil proberen, zonder dat ik meteen biseksueel word.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 10:52
Verwijderd
Ik moet zeggen dat het HEEL cool is om dit topic terug te lezen.. vooral mijn contact met Marc S, van een jaar geleden dus

Edit: een jaar geleden? Meer dan een jaar geleden! Ik zei toch dat we elkaar al langer kenden
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 10:54
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 11-06-2003 @ 11:52:
Ik moet zeggen dat het HEEL cool is om dit topic terug te lezen.. vooral mijn contact met Marc S, van een jaar geleden dus

Edit: een jaar geleden? Meer dan een jaar geleden! Ik zei toch dat we elkaar al langer kenden
Maar wat moeten we met deze up dan?

Maar goed, nee ik kan niet zeggen dat ik er over fantaseer. Wel eens over gedacht maar ik vond het niet bepaald opwindend.
Oud 11-06-2003, 11:06
Verwijderd
Citaat:
MazeMouse schreef op 11-06-2003 @ 11:54:
Maar wat moeten we met deze up dan?
Ja weet ik niet? Ik heb 'm oorspronkelijk niet ge-upt ofzo, dat soort dingen doe ik niet

Overigens vind ik het geen storende up, want zo'n topic stond er toch nog niet.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 11:10
Verwijderd
hmmmmmmz, fantaseren en voorstellen zijn andere dingen.

Tuurlijk hebn ik me geprobeerd 'Voor te stellen' hoe het zou zijn om in me kong geracht te worden en dergelijk, maar........

no thanks, gatverdamme :/
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 12:07
Verwijderd
Ik heb ook wel gefantaseerd over meisjes, maar dat maakt me nog niet bi... of was dat de vraag niet *nog niet wakker*
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 13:24
metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
Morgan schreef op 11-06-2003 @ 13:07:
Ik heb ook wel gefantaseerd over meisjes, maar dat maakt me nog niet bi... of was dat de vraag niet *nog niet wakker*
Was inderdaad de vraag niet Maar dat maakt niet uit.

Ik fantaseerde ook wel eens over meiden, toen ik nog vrijgezel was, ik wil het ooit ook nog eens in de praktijk uitbrengen. Je moet je iig niet druk maken om dit soort gevoelens of er perse een stempel op willen drukken.

Regels voor berichten