![]() |
|
![]() |
Het is Topsport, omdat je er meer calorien mee verbrandt, dan met voetbal.
Voetbal is wel een topsport, dus waarom sex niet? Weet je wat? Zullen wij een WK SEX organiseren? Ik bedoel, als het toch Topsport is.....
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
haha ik zeg maar niet hardop in t openbaar dat ik wel een sport heb (me vriend) want verder doe ik nix aan sport ;O
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() BOO
||
Citaat:
Gigi LoL! ![]() Ik was laatst echt moei! Niet te geloven.... helemaal uitgeput! Echt veel inspanning, maar ik voelde me wel reeeee-lax daarna!
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() *gaat vriend bellen* ![]()
|
![]() |
Goh ik dacht dat ik niet aan sport deed!!! Maar toch wel dus!!! Nee maar het is wel zo dat je caloriëen verbrandt tijden sex!!! Echt waar... man moet je kijken hoeveel je zweet!!! Als je het zo bekijkt is het inderdaad een topsport!!! En een hele leuke sport!!! Lekker!!!
|
Verwijderd
|
Ik had gelezen dat een kwartier seks gelijk staat aan een uur hardlopen qua calorieverbranding. Hallo, je hele lijf spant zich aan bij het klaarkomen, je zit voortdurend je benen in de lucht te houden, jongen zit voortdurend dat ding in en uit te douwen, tuurlijk verbrand je dan veel calorieen. Ik heb ook zooo vaak spierpijn de volgende dag.
En bij de Nationale Gezondheidstest hoorde bij de vraag of je aan sport deed regelmatig seks hebben ook bij sport.. Dus had je dat was het antwoord ja |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Leuke afkortingen Maradinus | 49 | 11-12-2013 00:38 | |
Lifestyle |
Wat heb je gedaan? Verwijderd | 500 | 05-11-2006 19:01 | |
Seksualiteit |
voorbehoedsmiddelen voor orale sex HassIckDir?! | 8 | 28-06-2006 20:33 | |
De Kantine |
Krijgen jullie ooit rare reacties door het forum? Verwijderd | 69 | 23-09-2003 02:07 | |
De Kantine |
Als jij iemand mocht zijn van het andere geslacht.. AlopiA | 101 | 22-08-2003 10:44 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |