![]() |
|
neuh, ik niet, kreeg ik niet eens de tijd voor, ik wist op me vijfde al hoe kindjes gemaakt werden, maar een vriendin van mij d8 altijd dat je zwanger kon worden door te zoenen...
-X- *mystery* ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
ze zouden betere sex. voorl. moeten geven met demo's en zo ![]() Neuhor geintjuh
||
Citaat:
jezus mens!! je bent 15.. "in die tijd" is nog maar 3 jaar geleden hoor.... en zelfs toen hadden ze al GOEIE sexuele voorlichting... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
toen ik in de 2e zat dacht een meisje uit m'n klas dat je zomaar ineens zwanger werd dat je zomaar een bult op je buik krijgt ze was toen 14 da's toch zielig dat d'r ouders dat haar nooit vertelt hebben?!
ff ontopic: ik heb altijd wel geweten dat je gewoon of als jongen of als meisje geboren werd
||
![]() |
Citaat:
haha eigenlijk was dat eerste meer ontopic ![]() ![]()
|
![]() |
ik dacht heeeeel vroeger dat je vanaf je 6de verjaardag tot je 7de een meisje was, iedereen dus ongeacht hoe je geboren was, je werd dan een jaar een meisje en als je 8 werd werd je een jaar een jongetje
tja weet niet hoe ik toen dacht, was heel jong en wist wel hoe kindjes gemaakt werden maar ik vond 6 gewoon een vrouwelijk getal en 8 een mannelijk getal
|
![]() |
tot mijn 8ste dacht ik altijd dat kinderen door de anus geboren werden
![]() maar goed toen heeft mijn moeder dus maar even uitgelegd dat je neuken doet aan de voorkant, dat homo's neuken via de achterkant, dat kinderen geboren worden via de voorkant, en nog meer van dat soort dingen ernstig ik was pas 8! nu weten jullie wat voor een familie ik heb! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
zo is orale seks dus ontstaan! Mensen die dachten dat het via de mond MOEST! ![]() |
![]() |
|
Ik dacht heel vroeger (toen ik 4-5 jaar was) dat sommige vrouwen wel en sommige vrouwen geen tieten kregen, dat sommigen dus helemaal plat waren! En dat dat ook vrij vaak voorkwam.
Maar ik kwam er gauw genoeg achter dat dat niet echt vaak het geval is ![]() Ik wist toen ik ehm... 12 was pas geloof ik hoe homo's het deden, ik zag de anus altijd als iets waarmee alleen gepoept werd ![]() |
![]() |
|
![]() |
Vroeger wist ik nooit waarvoor maandverband werd gebruikt, maar zag dus wel alle reclame's op tv. Dacht toen dat in bh's werd gestopt als vrouwen zwanger waren, voor als er dan beetjes melk uit hun borsten lekten. Vooral door die vorm kreeg ik dat idee; slank in het midden en dan ronder op de plaats waar de tepels zouden moeten zitten.
Jaja, wat een fantasie haha. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|