Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2002, 09:52
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
had jij als kind een vreemde denkwijze hierover ?

ik had bijvoorbeeld: dat iedereen als jongetje werd geboren , en dat of je uiteindelijk een vrouw of man werd werd bepaald door hoe je ouders je opvoedden en kleden en of je goed of stout was (stout was absoluut kenmerk dat je een man zou worden vond ik ) ikw weet nog dat ik eens dacht toen van ,ik doe altijd lief maar straks wordt ik dan een vrouw en dat wil ik niet
was wel LANG geleden hoor !

mn broertje heeft heel lang gedacht dat kinderen uit de mond van hun moeder kwamen .. toen mn moeder wees hoe groot ons nog kleinere broertje alwas in dr buik was ie helemaal geschrokken

(en naja mn vader wist na mij en mn broer pas dat een vrouw 2 gaatjes heeft ipv een hehe )

ookee nu jullie ?
Oud 08-02-2002, 12:04
Psychoot
Psychoot is offline
Citaat:
red_hot_chilli_pieper schreef:
had jij als kind een vreemde denkwijze hierover ?

ik had bijvoorbeeld: dat iedereen als jongetje werd geboren , en dat of je uiteindelijk een vrouw of man werd werd bepaald door hoe je ouders je opvoedden en kleden en of je goed of stout was (stout was absoluut kenmerk dat je een man zou worden vond ik ) ikw weet nog dat ik eens dacht toen van ,ik doe altijd lief maar straks wordt ik dan een vrouw en dat wil ik niet
was wel LANG geleden hoor !

mn broertje heeft heel lang gedacht dat kinderen uit de mond van hun moeder kwamen .. toen mn moeder wees hoe groot ons nog kleinere broertje alwas in dr buik was ie helemaal geschrokken

(en naja mn vader wist na mij en mn broer pas dat een vrouw 2 gaatjes heeft ipv een hehe )

ookee nu jullie ?

ppppfffff hahahaha sorry hoor.

Oud 08-02-2002, 14:03
*mystery*
*mystery* is offline
neuh, ik niet, kreeg ik niet eens de tijd voor, ik wist op me vijfde al hoe kindjes gemaakt werden, maar een vriendin van mij d8 altijd dat je zwanger kon worden door te zoenen...
-X- *mystery*
Oud 08-02-2002, 14:06
Marc S
Marc S is offline
Nope, te vroeg en te veel televisie gekeken

Met citaat reageren
Oud 08-02-2002, 14:14
Eagle86
Eagle86 is offline
Ik wist het toen ik 12 was, maar dat wil niet zeggen van ja dat gat en niet die..
maarja toen had je nog geen fatsoenlijke sexuele voorlichting weet je
Oud 08-02-2002, 14:16
Eagle86
Eagle86 is offline
Citaat:
*mystery* schreef:
neuh, ik niet, kreeg ik niet eens de tijd voor, ik wist op me vijfde al hoe kindjes gemaakt werden, maar een vriendin van mij d8 altijd dat je zwanger kon worden door te zoenen...
-X- *mystery*
En DIT bewijst het dus wel hè denken jullie ook niet?

ze zouden betere sex. voorl. moeten geven met demo's en zo
Neuhor geintjuh
Oud 08-02-2002, 14:18
Eagle86
Eagle86 is offline
Citaat:
Psychoot schreef:

ppppfffff hahahaha sorry hoor.

En dit is toch niet errug medelevend...
Oud 08-02-2002, 14:19
*mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
Eagle86 schreef:
Ik wist het toen ik 12 was, maar dat wil niet zeggen van ja dat gat en niet die..
maarja toen had je nog geen fatsoenlijke sexuele voorlichting weet je

jezus mens!! je bent 15.. "in die tijd" is nog maar 3 jaar geleden hoor.... en zelfs toen hadden ze al GOEIE sexuele voorlichting...

Oud 08-02-2002, 14:44
red_hot_chilli_pieper
hmm jullie grijpen te oude leeftijden aan..
bij dat verhaaltje van mij was ik 3 en me broertje 4 bij de zijne
Oud 08-02-2002, 15:59
Lizz14
Lizz14 is offline
toen ik in de 2e zat dacht een meisje uit m'n klas dat je zomaar ineens zwanger werd dat je zomaar een bult op je buik krijgt ze was toen 14 da's toch zielig dat d'r ouders dat haar nooit vertelt hebben?!

ff ontopic:
ik heb altijd wel geweten dat je gewoon of als jongen of als meisje geboren werd
Oud 08-02-2002, 16:27
red_hot_chilli_pieper
Citaat:
Lizz14 schreef:
toen ik in de 2e zat dacht een meisje uit m'n klas dat je zomaar ineens zwanger werd dat je zomaar een bult op je buik krijgt ze was toen 14 da's toch zielig dat d'r ouders dat haar nooit vertelt hebben?!

ff ontopic:
ik heb altijd wel geweten dat je gewoon of als jongen of als meisje geboren werd

haha eigenlijk was dat eerste meer ontopic maar okeej ik was een gek kind met vreemde logica (mensen die me kennen zullen nu denken WAS!? he olg ?) en ik vond mn theorietje toen dr tijd vrij logisch daarom onstonden borsten en andere typische vrouwlijke vormen later pas... en daarom had je nog geen schaamhaar als kind t geslacht kon zo veranderen (ik wist wel dat meisjes en hjongens verschillende geslachtsdelen hadden) naja t was vaag iid geval
Oud 08-02-2002, 20:48
Ninnoc
Ninnoc is offline
ik dacht heeeeel vroeger dat je vanaf je 6de verjaardag tot je 7de een meisje was, iedereen dus ongeacht hoe je geboren was, je werd dan een jaar een meisje en als je 8 werd werd je een jaar een jongetje

tja weet niet hoe ik toen dacht, was heel jong en wist wel hoe kindjes gemaakt werden maar ik vond 6 gewoon een vrouwelijk getal en 8 een mannelijk getal
Oud 08-02-2002, 20:53
^AmArU^
^AmArU^ is offline
tot mijn 8ste dacht ik altijd dat kinderen door de anus geboren werden
maar goed
toen heeft mijn moeder dus maar even uitgelegd dat je neuken doet aan de voorkant, dat homo's neuken via de achterkant, dat kinderen geboren worden via de voorkant, en nog meer van dat soort dingen
ernstig
ik was pas 8!
nu weten jullie wat voor een familie ik heb!
Met citaat reageren
Oud 08-02-2002, 22:25
!KiTTiE!
!KiTTiE! is offline
ik wst het ook al op mijn 5e ossow..
maar toen wist ik niet dat homo's ook konden neuken trouwens.
Oud 10-02-2002, 23:47
soulless
soulless is offline
Kwiz op mn 5de alles over 'eitje', 'zaadje' maar dacht toch echt dat dat via de mond zou gaan, een kind werd dan geboren door de navel.. Allemaal veel logischer dan de totaal banale 'echte' manier toch?
Oud 11-02-2002, 09:04
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
soulless schreef:
Kwiz op mn 5de alles over 'eitje', 'zaadje' maar dacht toch echt dat dat via de mond zou gaan, een kind werd dan geboren door de navel.. Allemaal veel logischer dan de totaal banale 'echte' manier toch?

whaha lol
zo is orale seks dus ontstaan! Mensen die dachten dat het via de mond MOEST!
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 11:06
MilieuGaatVoor
MilieuGaatVoor is offline
Ik dacht heel vroeger (toen ik 4-5 jaar was) dat sommige vrouwen wel en sommige vrouwen geen tieten kregen, dat sommigen dus helemaal plat waren! En dat dat ook vrij vaak voorkwam.
Maar ik kwam er gauw genoeg achter dat dat niet echt vaak het geval is
Ik wist toen ik ehm... 12 was pas geloof ik hoe homo's het deden, ik zag de anus altijd als iets waarmee alleen gepoept werd
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 15:09
laydee
laydee is offline
Vroeger wist ik nooit waarvoor maandverband werd gebruikt, maar zag dus wel alle reclame's op tv. Dacht toen dat in bh's werd gestopt als vrouwen zwanger waren, voor als er dan beetjes melk uit hun borsten lekten. Vooral door die vorm kreeg ik dat idee; slank in het midden en dan ronder op de plaats waar de tepels zouden moeten zitten.
Jaja, wat een fantasie haha.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 15:46
Roosa
Roosa is offline
Ik dacht vroeger dat je maandverband op de traptreden moest plakken zodat het zachter was als je liep, toen ik ze allemaal een keer op de trap geplakt had ging mn moeder toch uitleggen dat het daar niet voor bedoelt was. (toen was ik 4 ofzo, 3, nog erg klein iig)
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 15:48
Roosa
Roosa is offline
ojah, en ik dacht ook dat er meisjes met piemeltjes waren, ik dacht dat mn broertje dat was
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 16:10
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
Roosa schreef:
Ik dacht vroeger dat je maandverband op de traptreden moest plakken zodat het zachter was als je liep, toen ik ze allemaal een keer op de trap geplakt had ging mn moeder toch uitleggen dat het daar niet voor bedoelt was. (toen was ik 4 ofzo, 3, nog erg klein iig)
LOL!!!! whaha
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 16:10
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
Roosa schreef:
ojah, en ik dacht ook dat er meisjes met piemeltjes waren, ik dacht dat mn broertje dat was
whahahaha
LMAO!

Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten