![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
precies, ze zijn daar in die andere landen veel opener. en kijk eens waar het toe geleid heeft. welke landen zijn het beschaafdst en welvarendst en minst gewelddadig?
juist, die landen die wel normen en waarden hebben. wij dus. dat soort extreme openheid over seks brengt alleen maar ellende. |
![]() |
||
Citaat:
Ze zijn daar niet opener dan hier. De voorlichting in nederland is zo'n beetje het beste van de hele wereld. Nederlanders zijn wel preuts. In bijvoorbeeld amerika wordt er hardop in de kantine over de 'fuck' van gisteravond gediscussieerd. Zul je hier niet snel zien. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en het minst geweldadig? pff, da klopt nieens en da heeft totaal niks te maken me het onderwerp 'open over sex'
|
![]() |
[miereneukmodus]
't is polygamie ![]() [/miereneukmodus] Mjah... ik weet het niet, over dat aids in Afrika zich veel sneller verspreid denk ik ook dat dat vooral ligt aan dat er minder condooms gebruikt worden. In Azie zijn er over het algemeen wel minder taboes ja. Over de Kama Sutra en Tantra e.d. [Dit bericht is aangepast door *Fallen_Tear* (08-02-2002).]
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Sorry, moest het ff kwijt.
||
Citaat:
||
Citaat:
't is mierenneukmodus ![]() ![]() [/mierenneukmodus] [Dit bericht is aangepast door 'I'he Prophet (10-02-2002).]
||
![]() |
Citaat:
Bekijk je oude hindoeistische tempels dan zijn deze werkelijk helemaal bedekt met uitbeeldingen van sex, in tegenstelling tot de islamitische gebouwen. Jammer genoeg zijn deze oude hoogstaande culturen al lang uitgestorven. Een andere factor is dat de Britse kolonisators deze tempels en ruines angstvallig verborgen hielden voor het gewone publiek omdat het 'gevaarlijk voor de eer' bla bla zou zijn ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
dus? dus wat? dus je praat nog steeds een boel onzin ja. Alstjeblieft he! En als je het niet eens racistisch bedoeld ben je eigelijk nóg dommer, sorry hoor, maar dat je dat serieus kan beweren... Voor de rest denk ik dat wel of geen taboes ook erg afhankelijk is van de omgeving waarin je opgroeid, en dat zal in meer of mindere mate voor elk land op de wereld gelden. Je kunt niet alles over een kam scheren zo van: daar zijn ze preuts, of daar zijn het toch een stelletje ranshazenen iedereen vind weer wat anders omdat iedereen weer wat anders meegemaakt heeft. Ikzelf vind Nederland geen preuts land anngezien je hier goed over sex, anticonceptie en de rest die erbij komt kijken kan praten. En dat hier op straat nou geen mensen lopen te verkondigen dat ze graag door 5 man in de kont geneukt willen worden, of dat ze een harem van 15 vrouw op willen bouwen, heeft naar mijn mening niet echt te maken met preutsheid. [Dit bericht is aangepast door GiFkOnIJn (12-02-2002).] |
![]() |
|
![]() |
Ehm maar et is zo wat ie zegt... De mens is in Afrika ontstaan, en paste zich aan aan de omgeving daar.
Nou, dan heb je zo'n groep leipos die naar het noorden trekt, en daar langzaam de vorm van de hoogblonde Viking aanneemt. Het lijkt me geheel objectief gezien dan duidelijk dat Europeanen meer genetische ontwikkeling hebben dan Afrikanen. Niet dat ik daar iets mee probeer te zeggen voor jullie PC zeikers, de ontwikkeling ligt namelijk op een vlak wat in een moderne maatschappij helemaal niks over kwaliteit zegt.
||
![]() |
Citaat:
en de tweede was in de jaren 70, maar dat de homosexuele revolutie... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Theateraudities fizzle-fluffy | 84 | 02-06-2015 17:14 | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Hey! Cyella | 4 | 06-05-2013 15:07 | |
De Kantine |
Harry Potter and the deathly saailows #1452 Trimm Trabb | 500 | 08-07-2011 17:55 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Hoe kijk je als atheïst tegen het leven aan? Verwijderd | 107 | 22-10-2007 14:01 | |
Psychologie |
Algemeen anti-depressiva (en andere medicijnen) topic #2 Storm | 500 | 13-04-2006 10:43 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
fanatieke christenen Beware | 130 | 13-07-2004 10:20 |