![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() tis een goeie ![]() kijk mensen dit verwachtte ik nu van jullie!!!
donderdag 4 april 2002 1:48... post # 2000
|
![]() |
|
lolz
ik weet niet van jullie maar ik geloof dit verhaal niet kan ik even goed zeggen dat ik een magische condoom heb gekregen en dat die al het werk voor mij deed daarna vulde die zich met lucht en maakte ik een reis rond de wereld waar dat ik in bijna elk land een meisje pakte klinkt dat al niet wat geloofwaardiger? ![]() |
![]() |
|
Is heel grappig verhaal eigenlijk. Het was nl. niet eens voor mezelf, maar voor een vriendin die ze niet zelf durfde te kopen en die meeging, maar IK moest het dus vragen. Ik was 13 dus het ging er heel melig aan toe bij de kassa.
Toen keek dat kassamens ons heel vaag aan en vroeg, zijn jullie daar niet een beetje jong voor? Wij lagen helemaal strak bij het idee alleen al, maar goed ze gaf ons die condooms mee. Toen we de winkel uit liepen zagen we dat achter ons onze juffrouw uit groep 6 bleek te hebben gestaan en zowat een hartverzakking kreeg hierdoor... ![]()
|
![]() |
Ik was in duitsland in een
drogist.. en het was heel melig allemaal..dievent vraagt zo..grote of kleine.ikke..grote natuurlijk.. ( ik meost ze voor min neefje halen..) en toen meost ik vet lachen..en hij wer super boos..en toen ging hij dreigen dat hij de politie ging bellen..en toen belde hij op en duwde mij de winkel uit.. ![]() maar ernaast lag een schlekker, en daar hadden we 6 gekocht.. maar ze zijn niet meer door mijn nefje gebruikt..ieder kreeg er 3 en nu zijn ze foetsjie.. min moeder heeft e volgens mij gepakt.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Moet ik me nu doodschamen of wat??......... DarkMoontje | 104 | 22-09-2012 17:10 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
blind date BOEKVERSLAG wolfgang | 6 | 03-06-2003 11:57 |