![]() |
|
Verwijderd
|
-eerlijk vertellen aan je vriendin zodat ze
je een trap in je ballen kan geven ![]() (ik ga er ff vanuit dat je vriendin je dan nooit meer wil zien) -vertellen aan degene met wie je vreemdging dat je een vriendin had al die tijd. -voor je zelf eens gaan nadenken... 1)waarom had je wat met dat meisje als je er geen donder om gaf? 2) wat verwacht jij van een relatie 3) waarom zou je nou vreemdgegaan zijn -en zoals Dark Angel al zei---> voorlopig geen vaste relatie voor jou. |
![]() |
|
meer aan je pik trekken
![]() ik vin je een echte loser als je neit weet hoe je meot stoppen met vreemdgaan naja zowiezo mensen die vreemd gaan al... maar goed.. tis een trieste wereld...
|
![]() |
Vreemdgaan is zwak, en het getuigt IMHO van weinig respect tov je vriendin en de eventuele andere meisjes die jij gebruikt. Ga vooral zo door, dan kom je jezelf vanzelf wel tegen.
|
ksnap niet dat iemand dat kan doen, weet je hoeveel pijn dat doet???! Loser!
maar keej, heb gewoon discipline! als je eg van je vriendin houdt ga je niet vreemd! je hebt eg geen respect voor dr! ze kan vas beter krijgen dan jou! VREEMDGAAN IS FOUT!!! HARTSTIKKE FOUT!!! en ik weet precies hoe het voelt als je vriend meer dan 15 keer vreemd is gegaan en je dat via anderen te weten komt! |
![]() |
|
Waarom zijn zoveel mensen zo zwaar tegen vreemdgaan?? Ik ken meerdere mensen die open relaties hebben, en dus af en toe vreemd gaan, maar die houden echt niet minder van hun vaste vriend(in) dan mensen in gesloten relaties, en ze lijken (mij althans) vaak gelukkiger te zijn met hun relatie en het langer samen uit te houden....
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Een open relatie impliceert dat jij en je partner hebben *afgesproken* dat het okay is om met een ander te gaan, en dat je daar ook afspraken over hebt, en dat je daarin dezelfde rechten hebt. Ik heb niets tegen open relaties, ik heb zeker wel wat tegen je partner bedonderen.
||
![]() |
Citaat:
|
|