Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-02-2002, 14:11
ingrid15xxx
ingrid15xxx is offline
Ik heb ff een vraagje want ik heb nu 7 weken een vriend en we gaan met elkaar naar bed met een condoom. Bij mijn vorige vriend deden we dat ook zo en er is nooit iets gebeurd. Nu begon mijn moeder te zeiken van: en ? ben je al naar bed geweest met die jongen? ja. Hoe dan? ja gewoon met condoom. Ja en dan ga maar eens snel naar de dokter voor de pil bla bla bla. Het komt er in ieder geval op neer dat ik volgens haar dom bezig ben want dat alleen een condoom helemaal niet veilig is. Maar dat is toch wel zo? Ze is gewoon een doos!!
Met citaat reageren
Oud 19-02-2002, 14:14
@pie
@pie is offline
Citaat:
ingrid15xxx schreef:
Ik heb ff een vraagje want ik heb nu 7 weken een vriend en we gaan met elkaar naar bed met een condoom. Bij mijn vorige vriend deden we dat ook zo en er is nooit iets gebeurd. Nu begon mijn moeder te zeiken van: en ? ben je al naar bed geweest met die jongen? ja. Hoe dan? ja gewoon met condoom. Ja en dan ga maar eens snel naar de dokter voor de pil bla bla bla. Het komt er in ieder geval op neer dat ik volgens haar dom bezig ben want dat alleen een condoom helemaal niet veilig is. Maar dat is toch wel zo? Ze is gewoon een doos!!
ik vind jou een behoorlijke doos als je niet aan de pil bent terwijl je moeder dat zelfs voorstelt. condoom werkt goed, tot het een keer barst, en dan zou de pil handig zijn he, anders ben je n week ZIEK door de morning-after-pil.. double-dutch (condoom+pil) lijkt me nog altijd het beste
Oud 19-02-2002, 14:16
Koen
Koen is offline
Citaat:
@pie schreef:
anders ben je n week ZIEK door de morning-after-pil..
Dat schijnt tegenwoordig nog wel mee te vallen. Je wordt er niet echt ziek meer van, maar helemaal gezond is 't natuurlijk ook niet.

Condoom is zoals algemeen bekend vrij veilig, tot ie knapt oid. Aan de pil gaan lijkt me dan dus, zeker als je moeder het je aanraad, wel zo verstandig.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2002, 14:16
Tom
Tom is offline
Als je gewoon goed oplet dat er niet per ongeluk iets eh verkeerd gaat, en geen kermiscondooms gebruikt (gewoon Durex dus) dan is het gewoon veilig.. maar waarom ga jeniet aan de pil anders?

Citaat:
ik heb nu 7 weken een vriend en we gaan met elkaar naar bed met een condoom.
Vind jullie condoom zeker wel gezellig, tussen jullie inliggen
Oud 19-02-2002, 14:19
@pie
@pie is offline
Citaat:
Koen schreef:
[B] Dat schijnt tegenwoordig nog wel mee te vallen. Je wordt er niet echt ziek meer van, maar helemaal gezond is 't natuurlijk ook niet.[B]
mag ik r een beetje laten schrikken ja >:-P

edit: heb effe een goeie vriendin gebeld: bij haar viel het toch behoorlijk tegen.. ze was een keer vergeten te slikken toen condoom knapte, dus voor de zekerheid is ze morning-afterpil gaan halen..

[Dit bericht is aangepast door @pie (19-02-2002).]
Oud 19-02-2002, 16:47
Misspopcorn
Misspopcorn is offline
bij mij tijdens de sex is het condoom 2 keer gescheurd in een hele snelle tijd
en van de morning after pil was ik dus echt WEL goed ziek!!!!!!
Oud 19-02-2002, 16:50
WordWardWizzard
WordWardWizzard is offline
Condoom is zeker niet 100% veilig.
Ik kan het weten.
Heb het meegemaakt.
Gelukkig niet zwanger, maar wel gescheurd.
Gelukkig slikte ze de pil, maar het was wel even schrikken hoor.
Trouwens, een condoom hoeft niet eens 100% veilig te zijn als het niet scheurt.
Er kan altijd wat over de rand gaan als je klaarkomt en niet gelijk stopt.
Oud 19-02-2002, 16:56
ConnX
ConnX is offline
Citaat:
WordWardWizzard schreef:
Condoom is zeker niet 100% veilig.
Ik kan het weten.
Heb het meegemaakt.
Gelukkig niet zwanger, maar wel gescheurd.
Gelukkig slikte ze de pil, maar het was wel even schrikken hoor.
Trouwens, een condoom hoeft niet eens 100% veilig te zijn als het niet scheurt.
Er kan altijd wat over de rand gaan als je klaarkomt en niet gelijk stopt.
KLOPT!!

Daarnaast is het zo, dat de mogelijkheid altijd bestaat dat de man (ja, wij mannen zijn klunzig) aan zijn eikel komt en er voorvocht of sperma onopgemerkt aan de hand blijft kleven. Rolt hij daarna het condoom om, plakt dit op de buitenkant vast. Vingeren levert ook een probleem op in zon geval.

Condoom is missch een van de makkelijkste voorbehoedsmiddelen, maar zeker niet de veiligste.

Double dutch laat minder dan een promille kans over! (pil+condoom)
Met citaat reageren
Oud 19-02-2002, 17:21
Verwijderd
meeste meisjes zijn niet aan de pil omdat hun moeder dat niet wil of iets dergelijks, en jouw moeder is er totaal voor dus grijp die kans en ga aan de pil. en ook als ze er niet voor was, je hoeft niet eens je moeders toestemming, ik niet iig, maar ja ik weet nie hoe dat zit met onder de 18.
ik zou gewoon aan de pil gaan, condoom is wel veilig maar je weet maar nooit he..
Met citaat reageren
Oud 19-02-2002, 20:07
cyrillic
cyrillic is offline
Aan de pil gaan? Je moet toch naar de dokter om het merk te laten bepalen wat je moet slikken?
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 16:34
ingrid15xxx
ingrid15xxx is offline
ik wist niet dat ik aan de pil mocht van mijn moeder, omdat bij mijn vorige vriendje(was ik een half jaar 15) en toen deed ze daar heel moeilijk over. Maar wat ik niet kan uitstaan van mijn moeder is dat ze nu de hele dag kut tegen me doet. Trekt ze de kast open komt ie tegen mijn hoofd aan zegt ze niet eens sorry,ik kan der NIET MEER UITSTAAN!!
dit slaat toch nergens op dat ze zo tegen me doet?Ik haat er nu echt! En dat zeg ik niet snel. Echt een bitch
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 16:36
KazzZ
KazzZ is offline
Citaat:
ingrid15xxx schreef:
jij bent hier de doos

Oud 20-02-2002, 16:50
ingrid15xxx
ingrid15xxx is offline
Citaat:
Miss_Kazzz schreef:
Citaat:
ingrid15xxx schreef:
jij bent hier de doos

hou je bek gewoon! jij weet toch niet hoe het er aan toe gaat bij mij thuis en hoe mijn moeder is? en ik vraag om hulp niet om afgezeken te worden!!!
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 19:01
Verwijderd
Citaat:
ingrid15xxx schreef:
hou je bek gewoon! jij weet toch niet hoe het er aan toe gaat bij mij thuis en hoe mijn moeder is? en ik vraag om hulp niet om afgezeken te worden!!!
sorry hoor,maar je kunt toch zel wel bedenken dat het niet 100 veilig is
je moeder zegt niet voor niks van ga aan de pil,wees daar maar blij om.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 19:35
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
ingrid15xxx schreef:
Chill out!
Geez....
Oud 20-02-2002, 20:17
a_bonneur
a_bonneur is offline
nou bij mij is ie 1 keer gescheurd en 1 keer 'achter' gebleven. dus echt niet zo super veilig hoor.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2002, 13:59
ConnX
ConnX is offline
zeg ik toch

double dutch is de enige 99.99989999% veilige manier
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten