![]() |
||
Citaat:
Condoom is zoals algemeen bekend vrij veilig, tot ie knapt oid. Aan de pil gaan lijkt me dan dus, zeker als je moeder het je aanraad, wel zo verstandig. |
![]() |
||
Als je gewoon goed oplet dat er niet per ongeluk iets eh verkeerd gaat, en geen kermiscondooms gebruikt (gewoon Durex dus) dan is het gewoon veilig.. maar waarom ga jeniet aan de pil anders?
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
edit: heb effe een goeie vriendin gebeld: bij haar viel het toch behoorlijk tegen.. ze was een keer vergeten te slikken toen condoom knapte, dus voor de zekerheid is ze morning-afterpil gaan halen.. [Dit bericht is aangepast door @pie (19-02-2002).]
|
![]() |
Condoom is zeker niet 100% veilig.
Ik kan het weten. Heb het meegemaakt. Gelukkig niet zwanger, maar wel gescheurd. Gelukkig slikte ze de pil, maar het was wel even schrikken hoor. Trouwens, een condoom hoeft niet eens 100% veilig te zijn als het niet scheurt. Er kan altijd wat over de rand gaan als je klaarkomt en niet gelijk stopt.
||
Citaat:
Daarnaast is het zo, dat de mogelijkheid altijd bestaat dat de man (ja, wij mannen zijn klunzig) aan zijn eikel komt en er voorvocht of sperma onopgemerkt aan de hand blijft kleven. Rolt hij daarna het condoom om, plakt dit op de buitenkant vast. Vingeren levert ook een probleem op in zon geval. Condoom is missch een van de makkelijkste voorbehoedsmiddelen, maar zeker niet de veiligste. Double dutch laat minder dan een promille kans over! (pil+condoom) |
![]() |
|
Verwijderd
|
meeste meisjes zijn niet aan de pil omdat hun moeder dat niet wil of iets dergelijks, en jouw moeder is er totaal voor dus grijp die kans en ga aan de pil. en ook als ze er niet voor was, je hoeft niet eens je moeders toestemming, ik niet iig, maar ja ik weet nie hoe dat zit met onder de 18.
ik zou gewoon aan de pil gaan, condoom is wel veilig maar je weet maar nooit he.. |
![]() |
|
![]() |
ik wist niet dat ik aan de pil mocht van mijn moeder, omdat bij mijn vorige vriendje(was ik een half jaar 15) en toen deed ze daar heel moeilijk over. Maar wat ik niet kan uitstaan van mijn moeder is dat ze nu de hele dag kut tegen me doet. Trekt ze de kast open komt ie tegen mijn hoofd aan zegt ze niet eens sorry,ik kan der NIET MEER UITSTAAN!!
dit slaat toch nergens op dat ze zo tegen me doet?Ik haat er nu echt! En dat zeg ik niet snel. Echt een bitch |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|