Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-02-2002, 18:06
Moederbord
Moederbord is offline
Hum, vooruut ik zeg het maar:

ik masturbeer al 10 jaar!
Het begon eigenlijk op m'n vijfde, ik ontdekte dat m'n piemeltje op een leuke manier gevoelig is. ik ging op m'n buik liggen in bed en met m'n beide handen om m'n kruis, later in m'n onderbroek om m'n kruis dus om m'n lulletje. en ik begon zowat tegen m'n handen op te rijden, en na ongeveer 3 minuten kreeg ik iets (ik denk dat dat vanaf m'n 7e was) een gevoel, wat ik toen omschreef als 'het zoete gevoel': ik kwam min of meer klaar dus, maar ach, ik moest nog zes jaar wachten totdat er vocht uit zou komen, heb het ook nog zes jaar gedaan en toen stapte ik over op 'gewoon' masturberen. (toen begon ik het ook pas allemaal te begrijpen).

ben ik vreemd en een uitzondering, is dit iets om me over te schamen? (of waarover ik me móest schamen)
Oud 22-02-2002, 18:19
cyrillic
cyrillic is offline
Kvind het knap dat je dat nog weet...
Maarkdeed het ook al voordat ik het begreep. Ik begon er helemaal van te trillen en zag niks meer. Tot ik op een keer te lang doorging en kwam (Voor zover dat gaat als je zo jong bent). Ik voelde me vreselijk rot en dacht dat ik wat stuk gemaakt had Misschien is dat ook wel gebeurd want ttis nooit meer hetzelfde geweest...
Met citaat reageren
Oud 22-02-2002, 18:30
Whuzz
Whuzz is offline
Een goede vriendin van me masturbeert ook al zo lang ze zich kan herinneren, dus die zal ook wel zo rond haar 4e zijn begonnen. Je bent niet de enige dus
Oud 22-02-2002, 18:59
^AmArU^
^AmArU^ is offline
kweet niet
het echte masturberen heb ik nooit gedaan voor mijn 13e geloof ik
ik weet nog wel dat ik vaak een lekker gevoel kreeg als ik op mijn buik ging liggen, maar dat stelde weinig voor
alhoewel ik vroeger wel spelerig te zijn geweest met de edele delen
Met citaat reageren
Oud 22-02-2002, 19:41
Kennedy
Kennedy is offline
schamen? waarom? volgens mij is iedereen wel vrij vroeg bezig met 'friemelen' tussen je benen. okee het is misschien op die leeftijd nog niet echt aftrekken of zo maar wel masturberen vind ik. je bent toch met jezelf aan het knuffelen en dat voelt lekker? dat is masturberen als je het simpel uitlegt.
ik weet niet precies meer hoe oud ik was maar ik deed vroeger als klein kind ook wel es in bed op je buik tegen je kussen of je knuffelbeer 'rijden'. lijkt me erg normaal dat je al op jonge leeftijd ontdekt dat het daar speciaal en lekker voelt.

[Dit bericht is aangepast door Kennedy (22-02-2002).]
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 10:27
YoungSimba
YoungSimba is offline
Zit me niet zo op te geilen!

Maar serieus: nee, je bent geen uitzondering. Het is niet zo dat iedereen er al zo jong achter komt, maar veel wel. Volgens mij speelt zo'n beetje ieder jong kind ermee en dan zijn er natuurlijk zat die daar net lang genoeg mee doorgaan om erachter te komen dat het dan nog lekkerder wordt.

Met je piemel spelen is, zeker voor jonge kinderen, erg ontspannend. Veel kinderen schijnen het daarom dan ook (onbewust) te gebruiken om in slaap te komen (las ik ooit eens in de tekst van een opdracht samenvatting voor het vak nederlands ).

Simba
Oud 23-02-2002, 11:39
Moederbord
Moederbord is offline
Citaat:
YoungSimba schreef:

Maar serieus: nee, je bent geen uitzondering. Het is niet zo dat iedereen er al zo jong achter komt, maar veel wel. Volgens mij speelt zo'n beetje ieder jong kind ermee en dan zijn er natuurlijk zat die daar net lang genoeg mee doorgaan om erachter te komen dat het dan nog lekkerder wordt.

Met je piemel spelen is, zeker voor jonge kinderen, erg ontspannend. Veel kinderen schijnen het daarom dan ook (onbewust) te gebruiken om in slaap te komen (las ik ooit eens in de tekst van een opdracht samenvatting voor het vak nederlands ).

Simba
hm... maar ik deed het (geloof ik) bijna elke avond, was eraan verslaafd (en m'n handen stonken wel eens erna ) ik wilde er altijd al mee stoppen maar is me nooit gelukt. niet dat ik óóit ga stoppen met masturberen natuurlijk! nothing to shame about in that case
Oud 23-02-2002, 12:34
!!0p3n
!!0p3n is offline
You lucky bastard! Ik kwam er pas op mun 13e ofzo achter. Vertrouw me als ik op mijn 5e wist wat ik nu wist ging ik wel iets anders dan dan oorlogje spelen en boomhutten bouwen...
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 13:18
Whuzz
Whuzz is offline
Citaat:
YoungSimba schreef:
Tja, wees er maar trots op...
Oud 23-02-2002, 13:33
Sanuelya
Sanuelya is offline
Neej je bent niet de enige. Ik kan het mij niet meer zo goed herinnernen als jou, maar ik weet wel dat ik er ook al vroeg achter kwam dat als ik tegen een knuffelbeer "aan reed" (zoals jij het over je handen had) ik na een poosje een heel lekker gevoel kreeg van binnen. Ik weet niet of ik toen ook al echt klaarkwam maar het moet er ieder geval op geleken hebben. Ik was ook een jaar of 5 -6 denk ik.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 20:01
YoungSimba
YoungSimba is offline
Citaat:
Whuzz schreef:
Tja, wees er maar trots op...
Ik heb er zelf niets voor hoeven/kunnen doen, dus kan er zeker niet trots op zijn (daarom begrijp ik dan ook geen hol van Gay Pride). Net zo min kan ik me ervoor schamen.

Het zuigt op zich al genoeg, dus een beetje humor op z'n tijd moet kunnen en lijkt me eigenlijk alleen maar gezond. Als je daar een probleem mee hebt: tough luck.

Simba
Oud 23-02-2002, 20:09
YoungSimba
YoungSimba is offline
Citaat:
Moederbord schreef:
hm... maar ik deed het (geloof ik) bijna elke avond, was eraan verslaafd (en m'n handen stonken wel eens erna ) ik wilde er altijd al mee stoppen maar is me nooit gelukt. niet dat ik óóit ga stoppen met masturberen natuurlijk! nothing to shame about in that case
Ja, natuurlijk deed je het dan elke avond toen je er eenmaal achter was. Volgens mij is er bijna niemand die niet aan masturberen verslaafd raakt in het begin (er zullen er vast zijn die er niks aan vinden). Pas na tijdje vinden mensen het saai worden (na 12 jaar heb ik het wel gezien, maar je moet toch wat).

Geloof me: wat je deed is echt heel normaal. Behalve dan dat je handen stonken: wastte je je blijkbaar niet goed genoeg

Simba - die baalt nooit een droog orgasme ervaren te hebben
Oud 23-02-2002, 20:40
soulless
soulless is offline
Ja, sommige mensen zijn al vroeg vindingrijk En ik de gereformeerde jongentjes maar uitlachen want die mochten niet ROFLMAO

Oud 23-02-2002, 21:32
Verwijderd
haha
ik vin 't echt niet stom
k vin 't juist wel grappig.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten