![]() |
|
Hmm, echt een fetisch kan ik het niet noemen, maar oksels (vreselijk woord voor zo'n heerlijk deel van het jonge menselijk lichaam) kunnen het toch wel doen bij mij.
In dezelfde mate heb ik ook wel iets met blote jongensvoeten. Ook niet echt een fetisch, maar toch zeker wel enige extra aantrekkingskracht. Meer kan ik zo gauw niet bedenken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Kheb zelf niet echt fetishes...een fetish is vind ik een seksuele voorkeur die zo 'afwijkend' is dat het grootste gedeelte van de mensen het 'raar' of 'ziek' zouden noemen, zoals SM, poep- en plasseks, dierenseks, etc.etc. Nee, als ik het zo bekijk heb ik geen fetishes, alleen dat ik iets heb met meisjesnaveltjes... ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mja, geen fetish ofzo, maar ik kan ongelofelijk gek - op een positieve manier - van enorm mooie boven armen. Ik heb eens een enorm 'beeld' gezien van een arm, met zo'n moooooie bovenarm, dat ik bijna omviel. Ik heb er een heel rolletje mee vol geschoten en er nog weken enorm van genoten.. Toen bleek dat mijn vriend ook van dat soort mooie bovenarmen heeft, zucht, zooo mooi, ik kan er uuuren mee spelen en naar kijken, aaien, etc etc.... 'k word er helemaal week van
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zijn er nog meer mensen die willen biechten? ![]() ![]() ![]()
|
lang haar, maar dan wel mooi haar, en het liefst bij een knap persoon. maar als het haar gewoon mooi is is het ook al genoeg. dat is zoooo mooi, 't haar van eicca is geweldig, maar laatst liep ik door de stad, zag ik zo'n jongen met ontzettend mooi haar, 'k werd zo geil, haha.
en een mooi gebit, sommige mensen hebben echt van die mooie tanden, hoektanden vooral, dat is ook altijd wel leuk om naar te kijken ![]() ![]() cellospelende mensen heb ik ook een zwak voor ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
ik vind voeten erg mooi... maar het is ook weer niet zo extreem dat ik het meteen fetishme zou noemen.
zit tussen sterke turn-on en zwakke fetishme in denk ik maar helaas is zomer weer voorbij en doen alle meisjes weer dicht schoeisel aan (met open (tenen enzo zichtbaar) zijn ze veel mooier). Mooiste is hoge (45 graden hoek grond/stijging bodem)) hakken en dan van die leren bandjes aan bovenkant 'om voet vast te houden'. mja, als jullie wat meer 'vereisten' voor fetishme geven kan ik misschien bepalen of het turn-on of fetishme is.
|
![]() |
oeh oeh ,toen ik aan het lezen was kwam ik opeens op andere digen die ik wel een turn-on vind,namelijk:
brede rug en schouders (bij mannen) en ook (bij mannen), handen, grote handen, nouja niet persé gróót, maar het moeten geen kleine worstvingertjes zijn, handen die je pijn kunnen doen, sterke handen, oeoeoeoh dat vinnik echt ehm...tja wat is t woord...horny! ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En dat spanking, dat vind ik gewoon geil om te zien, weet ook niet waarom. Ach ja.. ![]()
|
Mijn nickname zegt het al... ik heb een sokken fetish en niet zo'n beetje ook! Voor zowel sokken van jongens en van meisjes, en voor vrijwel alle soorten sokken behalve teensokken en van die soort binnenstebuiten badstof sokken. Echt al te drukke en gekke patroontjes kan ik ook niet zo veel mee
![]() Laatst gewijzigd op 07-08-2014 om 18:15. Reden: woordje vergeten |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Het fetish-topic so much sushi | 61 | 24-01-2006 18:26 | |
Seksualiteit |
heb jij een fetish(of hoe je het ook schrijf) Warsocket | 153 | 08-08-2004 09:55 | |
Seksualiteit |
Slavinnetje zijn Raven | 81 | 27-04-2004 20:35 | |
Seksualiteit |
Fetisj met kleding? MasterJay | 41 | 25-10-2002 15:35 | |
Seksualiteit |
Bloed/lichaamssappen Verwijderd | 7 | 12-10-2002 14:06 | |
Seksualiteit |
Beffen /plasdrang guinevieve juniper | 44 | 16-03-2002 15:56 |