![]() |
|
![]() |
Ik vind ook dat ik grote borsten heb, morgen wordt ik veertien en ik heb cup 80B. Ik vind het best veel voor mijn leeftijd. Mijn moeder vind mijn borsten heel normaal, maar ik wil ze wel kleiner.
||
Citaat:
Ik heb nu 75C (bij sommige bh's D) en dat is niet leuk. Soms staat het wel mooi met shirtjes, maar met sporten is het toch wel een probleem... Love |
![]() |
|
Verwijderd
|
een vriendin van mij heeft echt hele grote borsten, maar gaat daar zelf telkens de nadruk op leggen. strakke truitjes met grote inkijk. ze trekt ook bh's aan waar aan alle kanten iets uitpuilt. verder loopt ze op straat keihard te roepen dat iedereen naar haar tieten kijkt...
mij probeert ze bh's met vulling aan te smeren. vermoeiend is dat. ------------------ zeg nooit nooit [Dit bericht is aangepast door La Chupacabra (16-12-2001).] |
![]() |
|
![]() |
Klein maar fijn is nog altijd het mooiste vind ik
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[Vragenlijst] Alles over Borsten supergirl#1 | 32 | 06-03-2012 07:29 | |
Liefde & Relatie |
meisjes en hun borsten! Flickan | 114 | 27-05-2010 13:53 | |
Liefde & Relatie |
borsten Flickan | 55 | 05-02-2010 22:49 | |
Seksualiteit |
borsten Flickan | 14 | 23-01-2010 12:49 | |
Lichaam & Gezondheid |
Borsten... (vragenlijstje erbij =p) Sjanna | 229 | 03-01-2006 13:58 | |
Seksualiteit |
Kleine borsten (vragenlijst erbij) reageer please! Sjanna | 6 | 23-07-2005 19:53 |