![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ik hars (veet) of epileer (epilady) m'n benen en als ik echt geen tijd heb scheer ik. heb ook zo'n scrubhandschoendingetje daarmee gaan de haartjes ook weg. zo heel af en toe wil ik dat ook nog wel eens doen, krijg je ook heele zachte benen van ![]() bikinilijn scheren en oksels ook, en m'n wenkbrouwen haal ik alleen een paar ongewenste haartjes weg..
|
![]() |
de fijnste manier vind ik scheren van mijn benen, oksels en de rest
![]() mijn wenkbrauwen epileer ik met een pincet enzow harsen heb ik eens gedaan en toen werden mijn benen helemaal blauw en de helft bleef ook nog zitten ![]() ontharingscreme stinkt meestal en het duurt naar mijn idee langer dan scheren mouse em spray spull ken ik niet ![]() |
![]() |
|
![]() |
na kben er nog niet helemaal uit wat ik okee vin.. bij m'n benen :harsen ( koud) werkt dus ech nie bij mij..scheren vin ik maar minder omdat ut binnen 'n halve dag ong. weer terug is.. naja.. epileren eigenlijk nog niet geprobeerd.. moet ik dat maar doen.. ??
de rest scheer ik gwoon..
||
Citaat:
![]() Kuzzje IK ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik ben mijn (boven) benen aant laseren, dit is meer als je haargroei wat erger is. tis wel duur maar het uiteindelijke resultaat is dat er nooit meer haar komt. Dit laseren kan op alle plekken maar het kan alleen bij mensen met een blanke huid. In een donkere huid zit namelijk te veel pigment.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nee NIET scheren en NIET met creme. Je kunt het het best harsen, dan komen de haartjes zacht terug en blijven ze lang weg. Is wel pijnlijk.
|
|