Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-03-2002, 18:04
paajper
paajper is offline
hey ik zit met klein probleempje, ik heb zo'n 3 maanden een relatie en het gaat wel goed, soms liggen we op bed en kan/mag ik ook al wel eens aan haar borsten... maar zij is precies nogal "preuts" en ja kzou het altij fijn vinde als ze misschien eens iets zou doen bij mij, als je brijpt wat ik bedoel....:-) maar hoe kan ik da stimulere ofzo? graag hulp
Met citaat reageren
Oud 16-03-2002, 18:20
Verwijderd
lullig dat je dat preuts noemt....
Ik heb nu 4 maanden en nix anders gedaan dan wat jij hierboven noemt..
Nou ja, douchen dan wel maar toen was ik niet een naakt (hij wel ), en toen nix gedaan ofzow...
Je kan wel voorzichtig proberen iets verder te gaan ofzow en dan haar vragend aankijken ofzow.......maar niet iets doen voordat je zeker weet dat zij het wel wil
Met citaat reageren
Oud 16-03-2002, 18:35
paajper
paajper is offline
je begrijpt me verkeerd, ik ben genen obsedee ze, met preuts bedoel ik da zij nooit initiatief neemt om op bed te gaan liggen te kussen etc... toch bedankt hoor!
Met citaat reageren
Oud 16-03-2002, 18:58
Verwijderd
Citaat:
paajper schreef:
je begrijpt me verkeerd, ik ben genen obsedee ze, met preuts bedoel ik da zij nooit initiatief neemt om op bed te gaan liggen te kussen etc... toch bedankt hoor!
hmmz
dat initiatief..........
dat wil ik bij mijn vriendjuh ook wel meer zien!!!!
Met citaat reageren
Oud 16-03-2002, 19:28
Soullar
Soullar is offline
als er geen intiatief is... is er dan wel interesse?
Oud 16-03-2002, 19:43
paajper
paajper is offline
wrom zou er geen interesse zijn? da meisje is echt wel verliefd ze...(al zeg ik het zelf) ma ze is gewoon ni iemand die da direct zelf ga forcere of probere....
Met citaat reageren
Oud 16-03-2002, 19:48
Verwijderd
Misschien is ze gewoon een beetje onzeker en bang dat ze iets verkeerd doet??
Misschien helpt het als je haar bijvoorbeeld complimentjes geeft, of duidelijk laat zien dat je het lekker vindt als ze je streelt.. Dan durft ze vanzelf meer!
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 09:27
Verwijderd
Citaat:
Soullar schreef:
als er geen intiatief is... is er dan wel interesse?

In begin had ik ook wel moeite met initiatief nemen hoor, omdat het voor mij allemaal nieuw was, en das eng. Was vooral bang iets verkeerd te doen ofzo
Maja dat verschuil ik dan weer en da deed ik wel goed he?

Maar effe ontopic:

Ik zou er gewoon eens met haar over praten. Dat moet toch kunnen in een goede relatie. Het feit dat je wel aan der mag zitten geeft aan dat ze het niet erg vind om intiem met je te zijn. Vraag haar waarom ze zo terughoudend is. Waarschijnlijk is ze, net als ik hierboven zei, gewoon onzeker en bang iets te doen wat jij niet goed vindt, bang iets fout te doen, of misschien schaamt ze zich om initiatief te nemen (dat is moeilijk uit te leggen maar daar heb ik ook nog wel eens last van).
daarbij kan het ook zijn dat zij een ouderwets idee heeft: jongens moeten initiatief nemen...

Ik kan er nix over zeggen, praat met der...
Succes
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 15:07
hotstuff
hotstuff is offline
je kunt altijd als jullie een beetje bezig zijn haar hand pakken en die neer leggen waar je em wilt(of daar in de buurt zodat ze kan wennen en dan later verder kan gaan )met haar praten kan ook......er kan iets zijn waar ze bang voor is

Regels voor berichten