![]() |
|
ten eerste zou ik idd ook de hint liefde geven
je eerste keer zonder liefde is echt wel slecht je hebt er veel meer aan als je dat met doet op dat vlak zou ik zeggen, geen van de twee als je toch mee zou doorgaan zou ik het doen met diegene die het al heeft gedaan want een meisje ontmaagden is deels een grote verantwoordelijkheid meestal krijgen ze er later spijt van dat hun eerste keer zonder liefde is geweest |
![]() |
|
![]() |
Ik zou de voordelen en andelen op een rijtje zetten van de twee meisjes, want het uiterlijk telt uiteindelijk niet echt meer, hoor.... Dan zou ik het meisje nemen waar je echt verliefd op bent, want je eerste keer moet wel met iemand zijn waarvan je houdt of waar je tenminste verliefd op bent, dus niet om zo snel mogelijk te neuken, omdat die meisjes dat willen...
Succes verder! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
shit joh, 14 jaar! nu al obsest met sex op de manier dat je er zo snel mogelijk mee wilt beginnen? LIEFDE!!! waarom zou je je eerste keer zo verknallen? Straks belazeren die meisjes je nog ofzo en zetten je vet voor schut of iets dergelijks. Maar oke, moet jij weten... Ik vind iig dat je wel verliefd moet zijn voor dat je "het" doet.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dan ga je categorien maken: borsten, middel, gezicht, ervaring, vriendengroep, populairiteit e.d. Voor elk onderdeel ga je punten geven tussen de 0 en de 10. Punten optellen en vergelijken maar! En wanneer je er dan uit bent laat je het aan je moeder zien en ga je nog eens vragen hoe dat zat met de bloemetjes en natuurlijk ook niet te vergeten de bijtjes. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Als je puur voor jezelf kiest dan ga je met dat meisje naar bed die het al eens eerder heeft gedaan, heb je minder snel kans op gepruts omdat zij het al eerder heeft gedaan en daardoor waarschijnlijk minder zenuwachtig is. Als je dat andere (maagd)meisje leuker vindt dan moet je daarvoor gaan, maar idd pas op met haar gevoelens misschien vindt zij het wel belangrijk met wie ze het doet en wil zij helemaal niet 1 van de 2 zijn waartussen gekozen wordt. vind dit trouwens wel een beetje raar maargoed, jouw keuze en ik zou niet bang zijn voor een afgang bij dat ervaren meisje, komt wel in ordnung dacht ik zo haha
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Que Saai, Que No # 546 Tink* | 500 | 09-03-2009 18:03 | |