![]() |
|
![]() |
Peter van Vossen? Nou volgens mij val je dus op oude mannen als je idd 19 bent. Ha dat had ik nou nooit van hem verwacht. Maar wat moet jij nou met zo'n vent. 15 jaar ouder en dat ie nou zo'n goed figuur heeft. Nee niet echt. Maar ja smaken verschillen, en als ik eerlijk ben jij liever dan ik.
|
en bedankt dries!
![]() uhm me vriendje nu ? ik heb hem via 't broertje(ex) van koen leren kennen en ik vond hem gelijk al heel aardig/ leuk, maar we zagen elkaar weinig en ik was hem al weer bijna vergeten toen ik een smsje kreeg van andries, na een tijdje was het wat geworre duzz ja nooit verw8 eiglijk
|
![]() |
voordat ik met mijn huidige vriendin kreeg, zei ze een keertje: "ik wil door een speciaal iemand ontmaagd worden". ik had het toen niet verwacht maar ik was die speciale iemand enne ik had ook niet verwacht dat ik iets met haar zou krijgen. maar ik heb nu 3 maanden met haar!
NCS
|
Is pijpen ook sex? Ik heb me laatst door iemand laten pijpen (een jongen) waarvan ik niet bepaald verwacht had dat dat ooit zou laten gebeuren met hem.
Was alleen niet zo'n succes, omdat ik het meer deed om aan mezelf te bewijzen dat ik het wou dan dat ik het ook echt wou. Was niet al te beste ervaring in ieder geval. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
knappe mensen!!!!....aanwezig hier???? Paulo Nuñez | 45 | 30-05-2004 13:16 | |
De Kantine |
[GOUWE OUWE] Wat zit er onder jouw Ctrl-V? Tandpasta | 487 | 02-08-2003 11:02 |