![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
toen ik dat voor het eerst deed snapte ik er nix van... ![]() maargoed, 1 tip: iig niet onwijs snel met je tong gaan ronddraaien (mixer). Gewoon heel rustig doen, en hopen dat zij dat ook doet natuurlijk. |
![]() |
|
Ehhhhm er is een (engelse) site en daar heb ik er wat over gelezen... en degene met wie ik het eerste zoende was blij dat ik internet heb..... maar ik ben het adres kwijt
![]() maja ik zal wel even proberen een stel bruikbare aanwijzingen te geven. wel doen: - af en toe wat met de lippen de ander zijn tong en zo 'strelen' - veel afwisselen - gewone kusjes er tussendoor - heel voorzichtig bijten, zodat het eerder kietelt dan dat je er verder iets van voelt - over de ander zijn tong aaien - af en toe ook es buiten de mond tongzoenen, gewoon even met de puntjes van de tong tegen mekaar aan ![]() niet doen: - eenzijdig zoenen, rondjes draaien - kwijlen - de adem uit de ander zijn longen zuigen ![]() - of de adem er juist in pompen - tong te ver naar binnen steken - de hele tijd de ander aankijken [Dit bericht is aangepast door Kupu (16-03-2002).]
|
oh ja die site... dat is www.virtualkiss.com als ik me niet vergis. Het schoot me gewoon in eens te binnen. En daar staat echt van alles uitgelegd tot in de puntjes(of mondhoeken eigenlijk
![]()
||
![]() |
Citaat:
ik doe echt niet alleen maar rondjes draaien dan ben je het na 2 keer ook al zat meer variatie erin doen joh rondjes, verticaal, horizontaal, buiten je mond een beetje met elkaars tongen spelen
|
Zal ik t je ff showen
![]() neuh indd t gaat echt vanzelf.. ook al denk je nu misschien wat heb ik dr aan.. gewoon indd veel afwisseling ogen dicht doen en NIET bijten eerst een kus op dr mond en dan zachtjes met je tong over dr lippen gaan, en dan met dr tong beginnen te spelen. zoiets ![]() ach t komt wel goed ![]() ![]() ![]()
|
leuk dat t altijd vanzelf gaat, maar toch liever niet bijten
![]() hehe en niet te snel en niet alleen maar die mond openhouden en helemaal geen "gewone" kussen geven.. en niet de hele tijd hetzelfde doen, ook variëren heb echt een zooi zeer foute zoenen gehad damn ![]()
|
Zag hier dat mn hele post leeg was...naja...anawy iedereen alvast bedankt voor alle tips
[Dit bericht is aangepast door Mabo (18-03-2002).] [Dit bericht is aangepast door Mabo (26-03-2002).]
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Eigenlijk gaat dat vanzelf. Bij mij was dat wel het geval, want ik wist me god ook niet hoe dat moest, maar het ging volledig vanzelf, ze kwam naar me toen, plaatste haar lippen op de mijne, en als vaneigens stak ik me tong in haar.
![]() Het was nog lekker ook. ![]() Eigenlijk viel dat trouwens wel mee, want de eerste keer dat ik dat deed, vond ik d'r eigelijk helemaal niks aan, maar 't was niet verkeerd ofzo. ![]() [Dit bericht is aangepast door Cryptic Winterstorm (25-03-2002).]
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
je draait idd rondjes met je tong, dan kun je je tong af en toen uit de mond nemen en ff over d'r lippen heen likken, langs d'r tanden gaan, of je gaat super super klef tongen jah je kunt vanalles doen met je tong... ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Niet alleen rondjes draaien, maar ook je lippen zelf erbij gebruiken. Dus je moet haar ook af en toe aankijken en dan gewoon een zoentje op de lippen geven. Echt het toppunt van lief-zijn...
En je moet ook zorgen dat je niet puur jouw tong in haar mond duwt, maar dat jullie allebei evenver je tong uitsteken.. ja het klinkt vast heel lomp hoor.. maar dat heb ik dus eens gehad, en dat werd nogal eentonig op den duur. Maar goed, klinkt een beetje vaag ![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
hoe moet je tongzoenen ineedhelp9444 | 1 | 19-08-2015 20:34 | |
Liefde & Relatie |
zoenen floeps | 68 | 01-06-2004 19:17 | |
Seksualiteit |
weet je waar ik nou zo moe van wordt van die eentonige topics gepost door mensen die anonieme_teddybeer | 2 | 21-03-2002 11:20 | |
Seksualiteit |
zoenen vinnonl | 51 | 14-03-2002 13:09 | |
Liefde & Relatie |
Hoe moet je tongzoenen? Crazyhorse20 | 1 | 14-03-2002 11:26 |