Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2002, 17:51
Lydia16
Lydia16 is offline
bij mij was de eerste keer behoorlijk pijnlijk daarom waren we gestopt maar blijft dat of gaat het nog weg en na hoeveel keer??
Oud 20-03-2002, 17:52
De Ideale Schoonzoon
De Ideale Schoonzoon is offline
daar moet je aan wennen joh, das altijd zo !!!

me vriendin had dat ook bij de 1e keer, maar nu gaat het echt heel makkelijk en pijnloos !!!
Oud 20-03-2002, 17:57
Lydia16
Lydia16 is offline
gelukkig maar dan
Oud 20-03-2002, 19:10
Masked Mage
Masked Mage is offline
ook een reden voor geen sex te hebben
Oud 20-03-2002, 20:05
my baby
my baby is offline
heej meissie

ik had dat ook het gaat na een paar keer weg
maar het is makkelijker als je glijmiddel of zoiets gebruikt,
veel suc6
kus my baby
Oud 20-03-2002, 20:36
choky
choky is offline
Citaat:
Lydia16 schreef:
bij mij was de eerste keer behoorlijk pijnlijk daarom waren we gestopt maar blijft dat of gaat het nog weg en na hoeveel keer??
ik zit met net hetzelfde probleem
het deed zoveel pijn dat ik schrik heb voor de volgende keer
maar ik ben ervan overtuigd dat het alleen maar beter kan gaan

Oud 20-03-2002, 20:56
Verwijderd
Hm jah, de eerste keer deed ut errug pijn en stopten we voor we ergens gekomen waren.
De tweede keer probeerden we toch verder en bloedde het gigantisch

Of het beter wordt? Niet meer geprobeerd 't Ging uit. (Volgens AbsurdMonCher hierom )
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 20:57
Verwijderd
Citaat:
choky schreef:
het deed zoveel pijn dat ik schrik heb voor de volgende keer
[/B]
En daardoor wordt het dubbel zo erg, want dan ga je onbewust je spieren aanspannen... Ja, ervaring mee

Maar ik heb ook goede hoop dat het de volgende keer beter gaat.... In principe moet het passen
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 21:01
jatog
jatog is offline
hey meissie , je moet gewoon lekkah chille ..je weet togg... anders effe jongoe erbij ... maar je hoeft de eerste keer niet eens pijn te hebbe , en anders moet je gewoon rustig doorgaan.. want et moet tog ooit lekker kunne rekke of niet ?? ey succes he , laterrr
Oud 21-03-2002, 07:41
Verwijderd
Citaat:
Masked Mage schreef:

Damn! Jij bent echt tegen sex... Waarom eigenlijk???

Maar ontopic:

De eerste keer deed bij mij geen pijn... Nahja niet op die manier in ieder geval. Als je ontspannen bent, dan lukt het allemaal wel...echt! Tis ook geen onaangename pijn trouwens... Hetzelfde als een jongen heel diep bij je gaat, doet ook pijn, maar tis wel lekker... Kwee niet hoe je dat uit moet leggen... Maar tis niet zo erg als alle fabeltjes doen lijken...

Niets om bang voor te zijn dus
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 07:44
CareZz
CareZz is offline
hmm nou het deed wel pijn de eerste x..
een paar keren erna ook nog..
was wel grappig ging wel stuntelig
Oud 21-03-2002, 07:55
~ Iris ~
~ Iris ~ is offline
Ik ben wel nog maagd, en ben ook bang dat de eerste keer ontzettend veel pijn doet...
Maar het gaat zoiezo een onvergetelijke ervaring zijn. Wat er ook gebeurt!
Als je beiden ontspannen bent en je kan lekker opgewonden raken, hoeft de eerste keer geen pijn te doen.
Je begint te bloeden als je niet opgewonden genoeg bent, en je vagina is dus niet vochtig genoeg. Zo moet de penis zich een weg banen en zo kan hij het maagdenvlies scheuren en bloed je soms.

-x-
Oud 21-03-2002, 11:53
anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
dat moet wennen, het doet niet van de 1 op de andere dag minder pijn
Oud 21-03-2002, 15:24
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Lydia16 schreef:
Bij mij bleef het pijn doen, maar komt door de huidige verhoudingen.. (ik=strak, hij=very groot geschapen )Eerste 3 keertjes waren nie fijn, en de rest sloeg ook nergens op, alleen nu met mijn vriend is het superlekker.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 15:55
NCS
NCS is offline
het deed de eerste keer gelukkig geen pijn bij mijn vriendin! so i was very happy!
NCS
Oud 21-03-2002, 17:54
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Masked Mage schreef:
De nadelen wegen niet op tegen de voordelen.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 18:38
Gwen.
Gwen. is offline
Mijn eerste poging was te pijnlijk, dus zijn we er maar mee opgehouden. Toen hebben we het een keer ofzoiets daarna nog een keer geprobeerd en dat deed nog steeds pijn en ik bloedde ook heel erg en ik heb ook wel een beetje gehuild en het brandde best wel, maar hij was heel erg lief voor me. En elke keer daarna doet het minder pijn en na eenkeer of 5 doet het geen pijn meer en wordt het steeds lekkerder. Jah, er moet toch even iets gescheurd worden denk ik en das niet zo plezant maar ja . Ik wil je niet bang maken met mijn verhaal btw, het is niet zo dat ik niet meer kon lopen erna, het trekt snel weer weg maar het was gewoon niet helemaal rozengeur en manenschijn. Maar, zoals Chimera al zei, de nadelen wegen niet op tegen de voordelen . En niet bij iedereen hoeft het pijn te doen, ik was gewoon niet genoeg "opgerekt" ofzo.
Oud 21-03-2002, 19:02
choky
choky is offline
Citaat:
~ Iris ~ schreef:
Ik ben wel nog maagd
Je begint te bloeden als je niet opgewonden genoeg bent, en je vagina is dus niet vochtig genoeg. Zo moet de penis zich een weg banen en zo kan hij het maagdenvlies scheuren en bloed je soms.
volgens mij was ik meer dan opgewonden genoeg maar zat mijn maagdenvlies echt in de weg, maar ja, da's mijn mening

Oud 21-03-2002, 19:03
choky
choky is offline
Citaat:
~ Iris ~ schreef:
Ik ben wel nog maagd
volgens mij was ik meer dan opgewonden genoeg maar zat mijn maagdenvlies echt in de weg, maar ja, da's mijn mening

Oud 21-03-2002, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Miss Quasy schreef:
Mijn eerste poging was te pijnlijk, dus zijn we er maar mee opgehouden. Toen hebben we het een keer ofzoiets daarna nog een keer geprobeerd en dat deed nog steeds pijn en ik bloedde ook heel erg
Tot zover kwam ik ook

Nie leuk, eigenlijk, maar ik heb ut ook nie vaker geprobeerd... na die tweede keer nie meer geprobeerd, eerst vonnik ut te eng en later heb ik het uitgemaakt
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 20:05
Verwijderd
Citaat:
choky schreef:
Citaat:
~ Iris ~ schreef:
Ik ben wel nog maagd

over dat maagdenvlies gesproken....
wáár zit dat nou eigenlijk??
m'n vriendjuh had op discovery gezien dat het echt een vlies is ofzow, maar dan moet het toch bestwel diep in de vagina zitten, want anders merk je dat wel met tampons inbrengen lijkt mij....
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 20:09
GUANO APES!!
GUANO APES!! is offline
ja deed wel pijn en nog steeds hoor maar als je tijdje door gaat niet meer naja neuke is toch nix aan,maar goed ut scheeld per meisje
Oud 21-03-2002, 21:36
Masked Mage
Masked Mage is offline
Citaat:
Chimera schreef:
De nadelen wegen niet op tegen de voordelen.

zegt u, maar ik niet geloven
Oud 22-03-2002, 05:44
Günther
Günther is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
over dat maagdenvlies gesproken....
wáár zit dat nou eigenlijk??
m'n vriendjuh had op discovery gezien dat het echt een vlies is ofzow, maar dan moet het toch bestwel diep in de vagina zitten, want anders merk je dat wel met tampons inbrengen lijkt mij....

het kan ook scheuren door gym, maturbatie e.d. maar het is dus GEEN echt vlies hoor, het is een of ander ribbelte aan de zijkand van de binnenkant jaja lekker vaag haha maja moeie ff online ergens kijken ofzo
Oud 22-03-2002, 06:43
sofie3
sofie3 is offline
Het maagdenvlies is wel een vlies, maar met een opening in het midden. Die opening is groot genoeg om menstruatiebloed naar buiten te laten. Eigenlijk lijkt het dus inderdaad meer op een rand dan op een echt afsluitend vlies, omwille van dat gat. Overigens is de grootte van de opening bij iedereen anders. En ja -aiiiiiiiiiii- de penis moet inderdaad het gat groter maken de eerste keer... (sofie3 denkt met afschuwen terug aan de eerste vrijpartijen).
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 10:07
Verwijderd
Citaat:
sofie3 schreef:
Het maagdenvlies is wel een vlies, maar met een opening in het midden. Die opening is groot genoeg om menstruatiebloed naar buiten te laten. Eigenlijk lijkt het dus inderdaad meer op een rand dan op een echt afsluitend vlies, omwille van dat gat. Overigens is de grootte van de opening bij iedereen anders. En ja -aiiiiiiiiiii- de penis moet inderdaad het gat groter maken de eerste keer... (sofie3 denkt met afschuwen terug aan de eerste vrijpartijen).

maarrrr....weet je dan ook wáár dat vlies zit? Aan het begin of dieper? Want (zoals ik al zei) als het aan het begin zit kunnen tampons er dus blijkbaar wel door ofzow??

Hmmz nu ben ik toch wel bang geworden dat de eerste keer pijn gaat doen....
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 10:18
sofie3
sofie3 is offline
De rand, of het vlies, of whatever you want to call it, zit vooraan. Als je een speculum zou hebben, kan je makkelijk de ribbeltjes zien zitten (het gat is namelijk niet echt mooi rond, maar geribbeld). Bij de meeste meisjes is het menstruatiegat (haha, wat een woord) groot genoeg om een tampon in te brengen, maar niet groot genoeg om zonder problemen een penis door te laten. Vandaar.

Of je pijn hebt en of het gaat bloeden, hangt dus samen met de grootte en de stugheid van de opening, maar ook met de mate waarin je opgewonden bent (als alles goed vochtig is, glijdt de penis makkelijker binnen).

Er bestaan overigens wel truuks om je maagdenvlies zelf verder in te scheuren/op te rekken, zodat het de eerste keer beter gaat.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 16:32
absurdmoncher
absurdmoncher is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Hm jah, de eerste keer deed ut errug pijn en stopten we voor we ergens gekomen waren.
De tweede keer probeerden we toch verder en bloedde het gigantisch

Of het beter wordt? Niet meer geprobeerd 't Ging uit. (Volgens AbsurdMonCher hierom )
Heb ik dat gezegd?
Maarjah wat mezelf betreft: dat probleem had ik ook. We hebben wel vaker geprobeerd. Elke keer ging het een stukje verder, maar nog steeds niet helemaal. Gewoon blijven oefenen Volgens mn moeder moest ik dat doen, dat werd het vanzelf lekker (heb je ook een leuke discussie met je moeder onder het avondeten.....)
Oud 22-03-2002, 16:55
carla-tje
carla-tje is offline
Ben wel nieuwsgierig naar die truuks... wie kent die?
Oud 24-03-2002, 10:47
John-lover
John-lover is offline
Bij mij deed het de eerste keer helemaal geen pijn, en de tweede keer ook niet en de derde keer ook niet enz...
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 11:20
Verwijderd
Citaat:
Masked Mage schreef:
zegt u, maar ik niet geloven

Reageer der dan gewoon niet op, want nou ben je weer geflame aan het uitlokken. We weten dat jij er zo over denkt, dat weet Niels ook wel Maar 20 keer hoefje het niet te zeggen hoor...
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 11:37
Verwijderd
Citaat:
sofie3 schreef:
Er bestaan overigens wel truuks om je maagdenvlies zelf verder in te scheuren/op te rekken, zodat het de eerste keer beter gaat.
ow dat klinkt erg interessant
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 13:36
kizzy
kizzy is offline
eerste keer bij mij deed ook heel veel pijn.... eerste 10 keer ofzo denk ik zelfs!!! maar het komt echt vanzelf goed
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 16:19
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
1e keer deed het bij mij erg veel pijn.
2e keer iets minder
3e keer nog minder enz.

Na een keer of 5 begint het echt wel lekker te worden
Oud 24-03-2002, 20:59
sunna
sunna is offline
ik voelde geen ene reed
ja het was een lekker gevoel maar ik kom er niet klaar mee.
maar mijn eerste x deed absoluut geen pijn
Oud 25-03-2002, 09:48
lyndsay
lyndsay is offline
bij mij deed de eerste keer ook pijn, int begin alleen daarna niet meer...
de tweede keer ook..
maar nou niet meer
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 09:53
sofie3
sofie3 is offline
De truuk is eigenlijk heel simpel, ik begrijp niet waarom dit gewoon nooit wordt verteld. Bespaart een hoop pijn en problemen. Alleen jammer dat ik er ook pas achteraf van hoorde

Je kan als meisje zelf je hymen (da's een andere naam voor je maagdenvlies) oprekken. Dit doe je stap voor stap, dag na dag, in een warm bad.

De eerste keren breng je voorzichtig je duim in je schede, met de nagel naar boven toe. Daarna druk je gedurende enkele seconden flink stevig naar beneden, dus richting badkuip. Daarna loslaten en opnieuw proberen. Blijven oefenen, desnoods meerdere dagen achter elkaar, tot het geen pijn meer doet. Daarna herhaal je hetzelfde, maar dan met twee vingers in plaats van je duim. Dus ook weer naar beneden drukken, enkele seconden ter plaatse houden, en loslaten.

Op deze manier kan je op je eigen tempo je hymen wat oprekken. Was het een beetje duidelijk zo?
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 16:39
Verwijderd
Citaat:
sofie3 schreef:
De truuk is eigenlijk heel simpel, ik begrijp niet waarom dit gewoon nooit wordt verteld. Bespaart een hoop pijn en problemen. Alleen jammer dat ik er ook pas achteraf van hoorde

Je kan als meisje zelf je hymen (da's een andere naam voor je maagdenvlies) oprekken. Dit doe je stap voor stap, dag na dag, in een warm bad.

De eerste keren breng je voorzichtig je duim in je schede, met de nagel naar boven toe. Daarna druk je gedurende enkele seconden flink stevig naar beneden, dus richting badkuip. Daarna loslaten en opnieuw proberen. Blijven oefenen, desnoods meerdere dagen achter elkaar, tot het geen pijn meer doet. Daarna herhaal je hetzelfde, maar dan met twee vingers in plaats van je duim. Dus ook weer naar beneden drukken, enkele seconden ter plaatse houden, en loslaten.

Op deze manier kan je op je eigen tempo je hymen wat oprekken. Was het een beetje duidelijk zo?
Hmz.... *gaat proberen*

Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 16:57
Verwijderd
ja.
bij mij deed het wel heel erg pijn .. het naar binnen gaan deed gewoon pijn. Daarna wsa het wel heel lekker Hij was wel voorzichtig en liev enzoow...
het ging beter toen ik met m'n bekken iets naar boven ging en het gaat zowieso makkelijker als je nat bent.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 17:24
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
Hmz.... *gaat proberen*

me2 alleen snap ik t nog niet helemaal, maarjaaaaah
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 18:12
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
jatog schreef:
hey meissie , je moet gewoon lekkah chille ..je weet togg... anders effe jongoe erbij ... maar je hoeft de eerste keer niet eens pijn te hebbe , en anders moet je gewoon rustig doorgaan.. want et moet tog ooit lekker kunne rekke of niet ?? ey succes he , laterrr
Offtopic: sorry kan het gewoon niet laten, is u neger ?? of praat je altijd zo ??

[ontopic] dit is iig zeer aanmoedigend voor me als jongenzijnde
Oud 26-03-2002, 08:09
sofie3
sofie3 is offline
Wat snappen jullie precies niet? Dan leg ik het effe beter uit...
Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 15:59
Verwijderd
Citaat:
sofie3 schreef:
Snapput al
Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 17:53
~ Iris ~
~ Iris ~ is offline
hmm die truukjes zijn handig om te weten! moet dit in bad gebeuren? ik vind een bad zo grotig, lig je effe te weken in je eigen vuil
bah! dus mijn vraag is: moet dit in bad gebeuren?
ben jij soms sexuologe ofzo omdat jij dat allemaal zo precies weet?
Oud 27-03-2002, 07:35
Verwijderd
Citaat:
sofie3 schreef:
nou ehhh......
Hoe weet je nou wat je maagdenvlies is dan..?
Zit het aan beide kanten vd vagina en is het een soort "ribbel" en voelt het stevig? Of is dat gewoon 1 of andere spier ofzow...? En dat naar beneden drukken....nu jah ik vat het nog niet helemaal...komt nog wel eens goed ofzow
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 08:43
sofie3
sofie3 is offline
Ben helemaal geen sexuoloog hoor, maar 'k heb de truuk al op meerdere plaatsen gelezen.

Het maagdenvlies zit rondom rond de vaginawand. Bij het inbrengen van je duim of vingers ga je dus eigenlijk door de opening heen. Door dan naar beneden te drukken, vergroot je de opening. Zo eenvoudig is het. Je hoeft helemaal niet op zoek naar het maagdenvlies. Duim inbrengen en naar beneden drukken volstaat.

De reden waarom je het in een warm bad moet doen is denk ik dat het dan allemaal makkelijker naar binnen glijdt, en je ook ontspannen bent door het warme water. Maar wellicht gaat het ook gewoon in bed (wel opletten als het vlies inscheurt en het gaat bloeden, dus hou een doekje bij de hand).
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:

maarrrr....weet je dan ook wáár dat vlies zit? Aan het begin of dieper? Want (zoals ik al zei) als het aan het begin zit kunnen tampons er dus blijkbaar wel door ofzow??

Hmmz nu ben ik toch wel bang geworden dat de eerste keer pijn gaat doen....

Dat ribbeltje/vlies zit vooraan, je kunt wel een iets bobbelig randje voelen.

Enne, of het pijn gaat doen, ligt heel erg aan de persoon. Een vriendin van mij heeft nooit pijn gehad, bij de eerste keer niet en daarna ook nooit. Een andere vriendin de eerste keer niet, de tweede keer lukte het niet omdat het toen wel veel pijn deed.
Van mezelf weet ik dat ik meer had moeten ontspannen, maar ookal dacht ik dat ik dat deed, ik deed het toch niet echt...
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 19:58
Ninnoc
Ninnoc is offline
waarom zijn wij eigenlijk uitgerust met een maagdenvlies, het heeft in mijn ogen helemaal geen nut (enkel nadelen).
Oud 27-03-2002, 21:20
Just me*
Just me* is offline
K d8 oowk eg dat ut pijn ging doen .... maaaruuh dat viel eg supper meej .. deed gewoon egt geeeeeeeeeen zeer !! best beter
Oud 29-03-2002, 19:23
Verwijderd
Citaat:
Ninnoc schreef:
waarom zijn wij eigenlijk uitgerust met een maagdenvlies, het heeft in mijn ogen helemaal geen nut (enkel nadelen).
Waarom zit de clitoris niet in de vagina, zodat je meer lol hebt aan het hele gebeuren...

Tja, moeilijke vragen
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten