![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik heb ook goede hoop dat het de volgende keer beter gaat.... In principe moet het passen ![]() |
![]() |
|
![]() |
hey meissie , je moet gewoon lekkah chille ..je weet togg... anders effe jongoe erbij ... maar je hoeft de eerste keer niet eens pijn te hebbe , en anders moet je gewoon rustig doorgaan.. want et moet tog ooit lekker kunne rekke of niet ?? ey succes he , laterrr
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar ontopic: De eerste keer deed bij mij geen pijn... Nahja niet op die manier in ieder geval. Als je ontspannen bent, dan lukt het allemaal wel...echt! Tis ook geen onaangename pijn trouwens... Hetzelfde als een jongen heel diep bij je gaat, doet ook pijn, maar tis wel lekker... Kwee niet hoe je dat uit moet leggen... Maar tis niet zo erg als alle fabeltjes doen lijken... Niets om bang voor te zijn dus ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik ben wel nog maagd, en ben ook bang dat de eerste keer ontzettend veel pijn doet...
Maar het gaat zoiezo een onvergetelijke ervaring zijn. Wat er ook gebeurt! Als je beiden ontspannen bent en je kan lekker opgewonden raken, hoeft de eerste keer geen pijn te doen. Je begint te bloeden als je niet opgewonden genoeg bent, en je vagina is dus niet vochtig genoeg. Zo moet de penis zich een weg banen en zo kan hij het maagdenvlies scheuren en bloed je soms. -x-
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Mijn eerste poging was te pijnlijk, dus zijn we er maar mee opgehouden. Toen hebben we het een keer ofzoiets daarna nog een keer geprobeerd en dat deed nog steeds pijn en ik bloedde ook heel erg en ik heb ook wel een beetje gehuild en het brandde best wel, maar hij was heel erg lief voor me. En elke keer daarna doet het minder pijn en na eenkeer of 5 doet het geen pijn meer en wordt het steeds lekkerder. Jah, er moet toch even iets gescheurd worden denk ik en das niet zo plezant maar ja
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Nie leuk, eigenlijk, maar ik heb ut ook nie vaker geprobeerd... na die tweede keer nie meer geprobeerd, eerst vonnik ut te eng en later heb ik het uitgemaakt ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
wáár zit dat nou eigenlijk?? m'n vriendjuh had op discovery gezien dat het echt een vlies is ofzow, maar dan moet het toch bestwel diep in de vagina zitten, want anders merk je dat wel met tampons inbrengen lijkt mij.... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
het kan ook scheuren door gym, maturbatie e.d. maar het is dus GEEN echt vlies hoor, het is een of ander ribbelte aan de zijkand van de binnenkant ![]()
|
Het maagdenvlies is wel een vlies, maar met een opening in het midden. Die opening is groot genoeg om menstruatiebloed naar buiten te laten. Eigenlijk lijkt het dus inderdaad meer op een rand dan op een echt afsluitend vlies, omwille van dat gat. Overigens is de grootte van de opening bij iedereen anders. En ja -aiiiiiiiiiii- de penis moet inderdaad het gat groter maken de eerste keer...
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maarrrr....weet je dan ook wáár dat vlies zit? Aan het begin of dieper? Want (zoals ik al zei) als het aan het begin zit kunnen tampons er dus blijkbaar wel door ofzow?? Hmmz nu ben ik toch wel bang geworden dat de eerste keer pijn gaat doen.... ![]() |
![]() |
|
De rand, of het vlies, of whatever you want to call it, zit vooraan. Als je een speculum zou hebben, kan je makkelijk de ribbeltjes zien zitten (het gat is namelijk niet echt mooi rond, maar geribbeld). Bij de meeste meisjes is het menstruatiegat (haha, wat een woord) groot genoeg om een tampon in te brengen, maar niet groot genoeg om zonder problemen een penis door te laten. Vandaar.
Of je pijn hebt en of het gaat bloeden, hangt dus samen met de grootte en de stugheid van de opening, maar ook met de mate waarin je opgewonden bent (als alles goed vochtig is, glijdt de penis makkelijker binnen). Er bestaan overigens wel truuks om je maagdenvlies zelf verder in te scheuren/op te rekken, zodat het de eerste keer beter gaat. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maarjah wat mezelf betreft: dat probleem had ik ook. We hebben wel vaker geprobeerd. Elke keer ging het een stukje verder, maar nog steeds niet helemaal. Gewoon blijven oefenen ![]()
|
De truuk is eigenlijk heel simpel, ik begrijp niet waarom dit gewoon nooit wordt verteld. Bespaart een hoop pijn en problemen. Alleen jammer dat ik er ook pas achteraf van hoorde
![]() Je kan als meisje zelf je hymen (da's een andere naam voor je maagdenvlies) oprekken. Dit doe je stap voor stap, dag na dag, in een warm bad. De eerste keren breng je voorzichtig je duim in je schede, met de nagel naar boven toe. Daarna druk je gedurende enkele seconden flink stevig naar beneden, dus richting badkuip. Daarna loslaten en opnieuw proberen. Blijven oefenen, desnoods meerdere dagen achter elkaar, tot het geen pijn meer doet. Daarna herhaal je hetzelfde, maar dan met twee vingers in plaats van je duim. Dus ook weer naar beneden drukken, enkele seconden ter plaatse houden, en loslaten. Op deze manier kan je op je eigen tempo je hymen wat oprekken. Was het een beetje duidelijk zo? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
[ontopic] dit is iig zeer aanmoedigend voor me als jongenzijnde ![]()
|
![]() |
hmm die truukjes zijn handig om te weten! moet dit in bad gebeuren? ik vind een bad zo grotig, lig je effe te weken in je eigen vuil
bah! dus mijn vraag is: moet dit in bad gebeuren? ben jij soms sexuologe ofzo omdat jij dat allemaal zo precies weet?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hoe weet je nou wat je maagdenvlies is dan..? Zit het aan beide kanten vd vagina en is het een soort "ribbel" en voelt het stevig? Of is dat gewoon 1 of andere spier ofzow...? En dat naar beneden drukken....nu jah ik vat het nog niet helemaal...komt nog wel eens goed ofzow ![]() |
![]() |
|
Ben helemaal geen sexuoloog hoor, maar 'k heb de truuk al op meerdere plaatsen gelezen.
Het maagdenvlies zit rondom rond de vaginawand. Bij het inbrengen van je duim of vingers ga je dus eigenlijk door de opening heen. Door dan naar beneden te drukken, vergroot je de opening. Zo eenvoudig is het. Je hoeft helemaal niet op zoek naar het maagdenvlies. Duim inbrengen en naar beneden drukken volstaat. De reden waarom je het in een warm bad moet doen is denk ik dat het dan allemaal makkelijker naar binnen glijdt, en je ook ontspannen bent door het warme water. Maar wellicht gaat het ook gewoon in bed (wel opletten als het vlies inscheurt en het gaat bloeden, dus hou een doekje bij de hand). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Enne, of het pijn gaat doen, ligt heel erg aan de persoon. Een vriendin van mij heeft nooit pijn gehad, bij de eerste keer niet en daarna ook nooit. Een andere vriendin de eerste keer niet, de tweede keer lukte het niet omdat het toen wel veel pijn deed. Van mezelf weet ik dat ik meer had moeten ontspannen, maar ookal dacht ik dat ik dat deed, ik deed het toch niet echt... ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe verkering te vragen? Mickeeeyy | 18 | 01-01-2013 03:02 | |
Seksualiteit |
tips voor jonges in bed :] Verwijderd | 15 | 04-07-2009 16:22 | |
Seksualiteit |
tips voor jonges in bed :] Verwijderd | 0 | 04-07-2009 12:07 | |