![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
tjah...gwoon eerst zoenen en strele boven de kleding
en dan met je hand in zun broek enzow wat hier bove al gnoemd wordt en dan doe ik meestal eerst zun broek open en dan naar beneden en dan eerst ff met je hande zeg maar en dan later je mond erbij gebruiken ![]()
||
![]() |
Citaat:
dat wou ik nou net gaan zeggen! NCS
||
Citaat:
Beetje afhankelijk van hoever jullie zijn. Als jullie al naakt bij mekaar liggen, kun je het ook gewoon doen. Kans van 99 uit 100 dat hij het heel plezierig vind ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Damn... Dat zou ik echt niet durfen ![]() Ik snap ook niet hoe ze erop kwam ![]() Maar wel heel stoere actie!!!!! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
nou als ik op dat punt kom met meisjes dan gebeurd dat gewoon uit intiatief van het desbetreffende meisje! Je gaat zoiets niet zeggen van, ik ga je nu pijpen! Dan lijk je wel een sexrobot! Zoiets moet spontaan gebeuren in je geilheid gebeuren deze dingen vaak ook spontaan en als het niet in je opkomt om dat soort zaken te doen bij een jongen moet je het ook niet doen!
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
wat ik bedoel is, als ik geen relatie heb, als ik een relatie had, kreeg ik natuurlijk nog wel een stijve maar zou ik uiteraard onmiddellijk weigeren! wat zie je wel niet in me! een overspelige echtbreker? ![]() Laatst gewijzigd op 15-07-2013 om 13:54. Reden: naam verwijderd |
![]() |
|
![]() |
gewoon steeds langzaam iets verder gaan, hem langzaam steeds iets verder uitkleden, wel blijven strelen/kneden, en als je bij z'n boxer/onderbroek (kan et niet subtieler zeggen) aankomt heel verleidelijk vragen of ie uitmag...en dan gewoon beginnen
![]() ![]() liefs, Chantal
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Leven na de dood ** | 74 | 16-03-2009 09:27 | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je etc etc. deel 17 Dinalfos | 500 | 09-11-2005 11:53 | |
VWO |
Filosofie Upior | 79 | 06-06-2005 09:35 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |