Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vond Kaas een geweldig boek destijds, maar ik houdt ook wel van die vrij simpele stijl terwijl er meer achter steekt. Het leidt de lezer dan niet af.
Dat boek dan Dorrestein heb ik nog nooit gelezen, maar ik heb er vaker van gehoord. Ik heb hier wel het boek 'Over leven en schrijven' van Stephen King in de kast staan. Staan wat handige tips in, maar het lezen van steriele handboeken maakt je niet van de ene op de andere dag tot een literaire waterstofbom. is mijn overtuiging. LUH-3417 |
![]() |
|
![]() |
Kaas is een van de beste boeken die ik las. Inhoudelijk zeer sterk. Geloof dat ik zelfs heb gepoogd, voor een schoolopdrachtje, een stukje in dezelfde stijl te schrijven.
Post ik morgen. Heb ik op school opgeslagen... hoop ik. Sorry voor deze weinig constructieve bijdrage ![]() Ow, nog één ding: het geweldige boek van R. D is in werkelijkheid een ramp. Die vrouw is gek! Groet, |
![]() |
||
Citaat:
![]() Was dat maar zo, dan waren we nu allemaal beroemd! (saaie boel zou het dan worden ![]() Wie heeft dit topic omhoog gehaald? Ik had hem al maanden geleden gepost! ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
aanrader literair boek Jessikaas | 31 | 13-05-2008 14:14 | |
Verhalen & Gedichten |
boeken voor je lijst runningwild | 35 | 08-10-2005 14:19 | |
Verhalen & Gedichten |