![]() |
|
Verwijderd
|
Damn! Als mijn vriend zo over me zou praten kreeg ie een stoot in z'n kruis dat ie een paar jaar geen sex meer kan hebben en kon die opdonderen!
![]() maar even om op de vraag in te gaan: Vind jij die dingen nou echt belangrijk? ![]() Wat boeit het nou of de schaamlippen hangen, tis vast beter dan dat ze rechtop staan... En wat voor kleur ze hebben... Damn! Waar je je al niet druk om kan maken... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
precies aye aye! |
![]() |
||
Citaat:
En dat hij niet echt een beschaafd taalgebruik heeft geef ik toe, maar misschien kan hij daar totaal niet aan doen en doet hij zen best... Subtiliteit is geen basiseigenschap van de mens, heeft hij daarom minder recht ee nvraag te stellen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het hangen van de schaamlippen lijkt mij op zich vrij normaal. Als de kleine schaamlippen buiten de grote schaamlippen uitsteken valt dit waarschijnlijk meer op.
||
![]() |
Citaat:
en ik vind het trouwens helemaal geen domme vraag, hij stelt het alleen wel iid op een rare manier. maar daar hoef je niet zo para over te doen hoor -----> ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
'komt omdat ie dan gewerkt heeft, dan worden ze wit' tis een kutopmerking en het spijt me zeer maar ik moest het zeggen van die stem in me hoofd!
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
er is geen gemiddelde en je kan al helemaal niet vergelijken naar zwart en blank. |
![]() |
|
Verwijderd
|
De vraag is een beetje raar gesteld, maar goed. En domme vragen bestaan niet (tenminste dat zeggen ze)
Het is gewoon normaal dat de schaamlippen hangen. That's nature. Tja en bij de een zijn de schaamlippen groter of weet ik wat, maar de penis van alle mannen zijn toch ook niet even groot. En ik ben het ermee eens dat het een klinkt of je haar niet accepteerd zoals ze is. Maar ja dat ligt misschien aan mij. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() [ontopic]de vraag is beetje vaag/bot/gevoeloos enzo gesteld maar k denk dat je je niet druk hoeft te maken hoor, het valt misschien iets meer op door een donkere huidskleur, maar abnormaal is dat toch niet..... ik weet niet wat ik van zo`n vraag eigenlijk moet denken ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
mijn reply was gericht op degene die zei dat donkere mannen een grotere penis hadden in stijve toestand terwijl ik denk dat dat bullshit is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Seksverhalen Verwijderd | 318 | 04-02-2013 14:43 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Altijd nog een tweede kans Verwijderd | 0 | 03-06-2004 20:48 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal} Planet of the Ducks (part IV) weetikveel | 7 | 01-07-2003 15:14 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |