Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-03-2002, 13:34
1234remco
1234remco is offline
vraagje voor de donkere meisjes:is het echt dat bij je kut wit is net als exseem en haar schaamlippen hangen is dat normaal?>????
Oud 26-03-2002, 13:43
birdy
birdy is offline
ben wel een blank meisje maar de uitleg is een beetje vaag...
Oud 26-03-2002, 14:14
Verwijderd
dat ze hangen kan best ja, maar dat andere weet ik niet(ben jammer genoeg blank)!
Oud 26-03-2002, 14:42
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Ja,
de schaamlippen van donkere meisjes zijn volgens mij vaak roze of wat witter
dat ze hangen kan idd ook best

Je brengt het alleen nogal alsof je niet van haar houdt
Oud 26-03-2002, 15:04
Verwijderd
pff.. als mijn vriend zo over me zou beginnen... tzz
majah
kan denk ik best wel omdat de handpalmen ook lichter zijn.
Oud 26-03-2002, 15:53
Verwijderd
Als je nou ff in fatsoenlijk nederlands de vraag stelt, begrijp ik het misschien helemaal...
Oud 26-03-2002, 15:58
Verwijderd
Citaat:
^AmArU^ schreef:
Sommige mensen praten nu eenmaal zo.
Oud 26-03-2002, 18:41
joepie3
joepie3 is offline
Citaat:
^AmArU^ schreef:
Ja,

uhmmm nouw denk niet dat ze witter zijn. tenmiste niet ik gezien heb.

maar ik denk eerder dat het gezichtsbedrog is omdat de rest van de huid donkerder is en daardoor de schaamlippen rozer lijken. ik zal morgen wel us even goed kijken bij hum vriendin ahah

Oud 26-03-2002, 18:43
~ Iris ~
~ Iris ~ is offline
zo ongevoelig...
Oud 27-03-2002, 12:20
my baby
my baby is offline
hoeso bot???
Oud 27-03-2002, 14:49
Verwijderd
Damn! Als mijn vriend zo over me zou praten kreeg ie een stoot in z'n kruis dat ie een paar jaar geen sex meer kan hebben en kon die opdonderen!

maar even om op de vraag in te gaan: Vind jij die dingen nou echt belangrijk?

Wat boeit het nou of de schaamlippen hangen, tis vast beter dan dat ze rechtop staan...
En wat voor kleur ze hebben... Damn! Waar je je al niet druk om kan maken...
Oud 27-03-2002, 16:16
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Damn! Als mijn vriend zo over me zou praten kreeg ie een stoot in z'n kruis dat ie een paar jaar geen sex meer kan hebben en kon die opdonderen!

Wat boeit het nou of de schaamlippen hangen, tis vast beter dan dat ze rechtop staan...

Haha
precies
aye aye!
Oud 27-03-2002, 16:38
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

Verder reageer ik niet op dit topic... Tis gewoon te triest.

Oud 27-03-2002, 18:18
Verwijderd
tis gewoon onzin..

het is gewoon een slotje waard
Oud 27-03-2002, 18:22
Verwijderd
Komt hier nog een slotje op of hoe zit dat?
Oud 27-03-2002, 19:51
Ninnoc
Ninnoc is offline
*kijkt* *geschokt* mijn schaamlippen staan ook niet omhoog
Oud 27-03-2002, 22:01
Dark Enchantress
Dark Enchantress is offline
Nou ik ben donker, en k geloof niet echt dat dat voor mij van toepassing is..
zoiezo bij wit als exceem kan ik me weinig voorstellen..
Mgoed ik vind t nogal onduidelijk
Oud 29-03-2002, 20:09
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
*zucht*

Oud 29-03-2002, 20:38
BlackMystery
BlackMystery is offline
Citaat:
Dark Girl! schreef:
dat ze hangen kan best ja, maar dat andere weet ik niet(ben jammer genoeg blank)!
jammer genoeg?

Oud 29-03-2002, 20:42
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
BlackMystery schreef:
Citaat:
Dark Girl! schreef:
jammer genoeg?

Ja voor mij geldt ook 'jammer genoeg'
Oud 29-03-2002, 21:15
Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

Wel, als hij zegt dat ze "wit zien als eczeem" (k denk dat het zo geschreven wordt), dan is hij misschien bang dat ze een ziekte heeft ofzo, zoek maar is op 't net naar fotootjes van geslachtziekten... Moet je gewoon mee uitkijken tegenwoordig.

En dat hij niet echt een beschaafd taalgebruik heeft geef ik toe, maar misschien kan hij daar totaal niet aan doen en doet hij zen best... Subtiliteit is geen basiseigenschap van de mens, heeft hij daarom minder recht ee nvraag te stellen?
Oud 29-03-2002, 23:13
Verwijderd
Citaat:
Boer_kameeL schreef:
Wel, als hij zegt dat ze "wit zien als eczeem" (k denk dat het zo geschreven wordt), dan is hij misschien bang dat ze een ziekte heeft ofzo, zoek maar is op 't net naar fotootjes van geslachtziekten... Moet je gewoon mee uitkijken tegenwoordig.

En dat hij niet echt een beschaafd taalgebruik heeft geef ik toe, maar misschien kan hij daar totaal niet aan doen en doet hij zen best... Subtiliteit is geen basiseigenschap van de mens, heeft hij daarom minder recht ee nvraag te stellen?
zie jij mij zeggen dat hij het recht niet heeft? Nee! Het enige dat ik zeg is dat ie als een respectloze lul overkomt en dat ie domme vragen stelt...
Oud 30-03-2002, 09:00
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
zie jij mij zeggen dat hij het recht niet heeft? Nee! Het enige dat ik zeg is dat ie als een respectloze lul overkomt en dat ie domme vragen stelt...

Haha
Oud 30-03-2002, 13:45
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
^AmArU^ schreef:
Ja,

De binnenste of kleine schaamlippen (want daar gaat het hier om) zijn bij alle vrouwen en meisjes (dus onafhankelijk van de huidskleur) roze van kleur en ondergaan bij sexuele opwinding als gevolg van bloedtoevoer een kleurverandering. Bij vrouwen die geen kinderen hebben gehad gaat de kleur van roze over in helder rood, en bij vrouwen die wel kinderen hebben gehad gaat de kleur van rood naar diep wijnrood.
Het hangen van de schaamlippen lijkt mij op zich vrij normaal. Als de kleine schaamlippen buiten de grote schaamlippen uitsteken valt dit waarschijnlijk meer op.
Oud 30-03-2002, 14:52
stella
stella is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

damn, doe niet zo fucked up man!
en ik vind het trouwens helemaal geen domme vraag, hij stelt het alleen wel iid op een rare manier. maar daar hoef je niet zo para over te doen hoor -----> <----- -

Oud 01-04-2002, 01:29
Verwijderd
Citaat:
stella schreef:
damn, doe niet zo fucked up man!
en ik vind het trouwens helemaal geen domme vraag, hij stelt het alleen wel iid op een rare manier. maar daar hoef je niet zo para over te doen hoor -----> <----- -

jeetje en wat maakt dat van jou, als jij zo mooi ingaat op mijn reply...
Oud 01-04-2002, 11:40
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
girlmetwijdebroeken schreef:
pff.. als mijn vriend zo over me zou beginnen... tzz
majah
kan denk ik best wel omdat de handpalmen ook lichter zijn.

*komt kutopmerking tegen in brein*
'komt omdat ie dan gewerkt heeft, dan worden ze wit'

tis een kutopmerking en het spijt me zeer maar ik moest het zeggen van die stem in me hoofd!

Oud 03-04-2002, 22:37
DeuS
DeuS is offline
Nou goed, je weet wat ze zeggen over zwarte mannen...--> je moet er geen gewoonte van maken....
Oud 03-04-2002, 23:31
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
DeuS schreef:
Nou goed, je weet wat ze zeggen over zwarte mannen...--> je moet er geen gewoonte van maken....
wat zeggen ze dan over zwarte mannen? (en als het is wat ik denk dat het is: dan klopt het niet in slappe toestand althans wel, maar stijf zijn ze gemiddeld zelfs iets korter dan die van blanken... so there )
Oud 04-04-2002, 09:27
stella
stella is offline
Citaat:
cHa0s schreef:

wat zeggen ze dan over zwarte mannen? (en als het is wat ik denk dat het is: dan klopt het niet in slappe toestand althans wel, maar stijf zijn ze gemiddeld zelfs iets korter dan die van blanken... so there )
dat is dus helemaal niet waar.
er is geen gemiddelde en je kan al helemaal niet vergelijken naar zwart en blank.
Oud 04-04-2002, 15:57
Verwijderd
De vraag is een beetje raar gesteld, maar goed. En domme vragen bestaan niet (tenminste dat zeggen ze)

Het is gewoon normaal dat de schaamlippen hangen. That's nature. Tja en bij de een zijn de schaamlippen groter of weet ik wat, maar de penis van alle mannen zijn toch ook niet even groot.

En ik ben het ermee eens dat het een klinkt of je haar niet accepteerd zoals ze is. Maar ja dat ligt misschien aan mij.
Oud 04-04-2002, 16:37
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
Citaat:
stella schreef:

er is geen gemiddelde en je kan al helemaal niet vergelijken naar zwart en blank.
Er is uiteraard wel een gemiddelde.... De gemiddelde lengte van de penis (in stijve toestand) is geloof ik 16 centimeter ongeveer. En het maakt helemaal niets uit of je blank of zwart bent, de kleur heeft niets te maken met de grootte van de penis.
Oud 04-04-2002, 16:46
Günther
Günther is offline
Citaat:
angel chanie schreef:
Het is gewoon normaal dat de schaamlippen hangen. That's nature.
zwaartekracht

[ontopic]de vraag is beetje vaag/bot/gevoeloos enzo gesteld maar k denk dat je je niet druk hoeft te maken hoor, het valt misschien iets meer op door een donkere huidskleur, maar abnormaal is dat toch niet..... ik weet niet wat ik van zo`n vraag eigenlijk moet denken beetje twisted psycho vraag namelijk[/ontopic]
Oud 04-04-2002, 22:20
Verwijderd
Citaat:
1234remco schreef:
vraagje voor de donkere meisjes:is het echt dat bij je kut wit is net als exseem en haar schaamlippen hangen is dat normaal?>????
"Uuh neej ik denk niet dat dat gezond is.. mijn buurvrouw had dat ook dr kut is toen afgestorven op den duur en schaamlippen horen eigenlijk te wapperen ipv te hangen dus ik denk dat het einde nabij is..........." zucht....
Oud 05-04-2002, 00:00
DeuS
DeuS is offline
Citaat:
cHa0s schreef:

Gelezen of zelf ondervonden?
Oud 05-04-2002, 10:02
stella
stella is offline
Citaat:
Wendy Lynn schreef:

En het maakt helemaal niets uit of je blank of zwart bent, de kleur heeft niets te maken met de grootte van de penis.
dat zeg ik toch?
Oud 05-04-2002, 11:32
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
stella schreef:

hoezo 'kan' je niet vergelijken tussen zwart en blank? beetje maf... als je niet mag discrimineren en dus kleurenblind moet zijn, mag je ook vergelijken tussen zwart en blank zonder rascistische tendens.
Oud 05-04-2002, 15:41
stella
stella is offline
Citaat:
cHa0s schreef:

hoezo 'kan' je niet vergelijken tussen zwart en blank? beetje maf... als je niet mag discrimineren en dus kleurenblind moet zijn, mag je ook vergelijken tussen zwart en blank zonder rascistische tendens.
neehee dit bedoel ik helemaal niet, tuurlijk mag je vergelijken, dat doet iedereen, inclusief ik zelf, maar ik (probeer) alleen maar te zeggen dat er geen duidelijk verschil is tussen de grote van de penis tuusen zwarte en blanke mensen, echt niet.
mijn reply was gericht op degene die zei dat donkere mannen een grotere penis hadden in stijve toestand terwijl ik denk dat dat bullshit is.
Oud 05-04-2002, 15:45
stella
stella is offline
andersom bedoel ik, dat nlanke mannen een grotere hebben in stijve..dsfjkjasdfkjd prrrftttt lekker boeie eigenlijk
t'is gewoon onzin
Oud 07-03-2003, 16:29
Verwijderd
Citaat:
1234remc0 schreef:
hey die kutje is nu weer paars wat heeft ze nu? een zikete ofzo? ik durf namelijk haar niet meer te fucken voordat ik dalijk een ziekte ofzo krijgje pussy is dus paars blauwachtig, heeft ze mischien een stomp in haar kut gekregen? want laaste tidjen herinner ik me dat ik haar kutje niet heb geslagen vorige jaar wel maar toen was die kutje geel. ik doe aan SM wurf sex!

kan iemand mij helpen? ze wilt niet naar de dokter ze is te bang en ze is maar 13 jaar oud moeder mag het niet weten help
hierop past maar een antwoord:

Oud 07-03-2003, 16:34
Ellesje
Ellesje is offline
eh, weet je het zeker dat het haar vagina is en niet een kameleon ?

maareh... Stem Vóór, stem -> slotje
Oud 07-03-2003, 16:34
Verwijderd
Citaat:
1234remc0 schreef:
hey die kutje is nu weer paars wat heeft ze nu? een zikete ofzo? ik durf namelijk haar niet meer te fucken voordat ik dalijk een ziekte ofzo krijgje pussy is dus paars blauwachtig, heeft ze mischien een stomp in haar kut gekregen? want laaste tidjen herinner ik me dat ik haar kutje niet heb geslagen vorige jaar wel maar toen was die kutje geel. ik doe aan SM wurf sex!

kan iemand mij helpen? ze wilt niet naar de dokter ze is te bang en ze is maar 13 jaar oud moeder mag het niet weten help
Wil je geband worden ofzo? Up ff topics van eeuwen oud. Nou shoo, opzouten.
Topic gesloten

Regels voor berichten