Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Bij kort (steil) haar vind ik t altijd leuk dat het aan de voorkant ietsje langer is.. en dan schuin omhoog loopt naar achteren toe.., en dan t onderste gedeelte opgeschoren.. najah, ongeveer dat model dat fallon van kittie had
![]() Ik zal wel plaatjes gaan zoeken, want ik kan niet zo goed uitleggen.. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Mag ik ook een vraag stellen in dit topic?
Wat vinden jullie van jongens met haar van slechts enkele milimeters? Ik ben van plan volgende week mijn haar eraf te scheren (tot 3 mm), denken jullie dat het zal staan? (zo zie ik er nu uit: http://www.teamdistancerunners.nl/upload/63.jpeg) Ik doe het vanwege het hardlopen omdat we op trainingskamp gaan en dan zijn dit soort dingen wel vaker gebruikelijk. |
![]() |
||
Citaat:
ikke zoals mn haar nu is (ongeveer) en nog 1tje..iets duidelijker duidelijker haar ofso ![]() naja maak r wat van, want ik ben er nog steeds niet uit ![]()
|
Wat moet ik met mijn haar? Dat vind ik altijd zo loze vragen om op een forum te stellen. Dat vraag je toch aan je vrienden die jou goed kennen of aan je kapper die je haar goed kent en/of verstand heeft van coupes knippen. Of dan koop je toch een tijdschrift waar 300 hoofden instaan. Mensen worden lui van internet. Ha, daar heb ik het gezegd. Internet. Kijk rond op internet. Iets meer moeite dan dit en toch kan je nog zeggen dat je het zelf heb gedaan.
|||
Citaat:
![]() oja, <voor mezelf> zo'n meisje in de clip van Dj Shadow - "6 days'' heeft errug koel haar, en daar wil ik screenshots van maken, maar weet alleen niet hoe, wie kan me helpen? Citaat:
![]()
|
jeetje mensen, wat een commentaar allemaal, nog aandachtrekkerij ook, en lui zijn ??? zeker niet! ik heb t dus al aan mijn ouders, vrienden gevraagd, ik heb in boekjes gekeken, ik heb op i-net gezocht, ik heb dus al heel erg veel gedaan! maar ik kan gewoon helemaal nix vinden en ik kan niet kiezen! sorry dat ik dan op deze manier vraag of er hier mensen zijn die iets leuks weten...tsss
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Wat moet ik met mijn haar doen voor mijn gala? Liesje(: | 6 | 23-04-2015 13:04 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? Jan159 | 9 | 16-05-2013 22:05 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik met hem? Verwijderd | 85 | 12-02-2012 16:44 | |
Psychologie |
Wat te doen met mijn huidige thuissituatie? Pruts0r | 3 | 07-05-2007 12:17 | |
Liefde & Relatie |
moet ik het haar vertellen...... HelpMePlease | 11 | 23-02-2002 18:37 |