Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
en het is nog ana jah met me neiuwe vriend, dat gaat steeds beter trouwens maarjah dit zit me gewoon dwars nogsteeds omdat ik op veel dingen nog geen antwoord heb..waarom die sommige dingen zo en zo deed ![]()
||
Citaat:
of in het bestaande topic antwoorden en de rest van je verhaal zetten.. ![]()
|
Uhm mja..
Ik vind iig, als jij je zo bij hem voelde (jaloers, onzeker) al niet goed in een relatie. Als hij jou echt gelukkig wilde zien, zou hij dit proberen te verminderen. Tenminste dat lijkt mij logisch. Maja, ik snap ook dat hij gek werdt van jou jaloezie, maar daar was hij wel weer de directe oorzaak van. Dus ik denk beter is dat het uit is.
|
![]() |
Die gast is gewoon een 'player'. Al de aandacht streelt zijn ego, wat jou weer superonzeker maakt.
Als ik iets met iemand heb, kijk ik amper om naar andere meisjes en zou 100% zeker niets kunnen beginnen met een ander. Hij had gewoon meer rekening met jou moeten houden, een relatie moet van beide kanten werken. Gebruikte jij hem als 'statussymbool', want je zegt dat je 'de jongen had die iedereen wilde'. Speelt dit mee? |
![]() |
|
Ik denk dat het beter is dat je van hem af bent, aangezien hij al die aandacht geweldig vond. Zulke mensen vind ik persoonlijk erg dom.
Daarnaast was hij geen goede vriend als hij soms meer aandacht aan andere meisjes dan aan jou besteedde en jou onzeker maakte... En ik kan het niet eens zijn met de mensen die zeggen dat ze jouw vriend begrijpen omdat je zo verschrikkelijk onzeker was. Als jij dat bent, dan moet hij jou daarbij helpen en jou het gevoel geven dat je de enige voor hem bent, doet ie dat niet: dan geeft ie dus niet superveel om je en loopt het vroeg f later toch wel stuk. Verder is praten in een relatie erg belangrijk. Dat kan een heleboel onzekerheid wegnemen. Als je praat weten jullie beide hoe jullie allebei denken over jullie relatie... En nu je een nieuwe vriend hebt: laat die andere jongen toch lekker barsten en wees gelukkig met je nieuwe vriend. Ik zou niet eens de moeite meer nemen over hem na te denken!
||
Citaat:
|
![]() |
|
nou ik had niet met hem genomen omdat ie zo kanp was maar ik viel gewoon voor hem(zoals de meeste meiden) ik van misschien op de verkeerde types marjah, hij was knap enzo en me nieuwe vriend is wel niet zo knap als hem maar een stuk liever en ik denk dat belangrijker is,
soms moet je niet teveel naar het uiterlijk kijken denk ik, ik wou idd altijd een lekker ding om het zo maar te zeggen, maarjah ik weet nu wel wat de nadelen zijn van een knappe vriend, en hij was popi dat was ook k*t. me nieuwe vriend is ook niet popi enzo en houd niet van aandacht van ander en dat is beter voor mij want me jaloerse gedrag enzo is compleet weg
||
Citaat:
iig je zegt heel de tijd dat je ex zo knap was.. en je nieuwe vriend iets minder enz.. Maar ik lees niks over gevoelens, was je wel echt verliefd? of was het alleen om te pronken met een knappe kop naast je..? (ik weet dat je zegt dat je niet vanwege zijn uiterlijk op hem was gevallen, maar ik lees verder eigenlijk alleen maar over dat hij zo knap was...) En je denkt dat het belangrijker is dat je nieuwe vriend liever is..?? Vond je dat eerst niet belangrijk dan?? Mocht hij je als vuil behandelen omdat hij zo knap was...?? Wat heb je aan iemand die knap is, maar waar verder absoluut niets inzit??? Mijn advies; neem rust, neem tijd voor jezelf, en neem de tijd om na te denken over wat je nu precies wilt en wat je belangrijk vindt in een relatie.. Pas als je je over je ex hebt weten heen te zetten kun je verder met een ander.. Je zit nu met je ex in je hoofd als je seks hebt met je vriend, dat is niet eerlijk tegenover je vriend.. Als je seks hebt dan moet je dat hebben met hem, en niet met de gedachte van je ex.. ![]() Ik hoop dat je eruit kunt komen en je moet het eerste niet opvatten als een belediging ofzo, ik kan er volkomen naast zitten, maar dat is gewoon hoe ik jouw laatste post opvatte. ![]()
||
Citaat:
hmm jah, das kwam ook idd niet echt volwassen over, maar ik wist ff niet hoe ik het anders moest brengen, maar kan begrijpen dat het zo kinds overkomt, maarjah soms weet ik gewoon niet hoe ik me gevoelens of gedachtemn moet beschrijven, en dan doe'k het mar op directe manier..
|
Zoals ik dit nu lees, is t bter dat t uit is. Wat moet je in hemelsnaam met n vriendje die jou niet alle aandacht geeft, naar andere meiden kijkt etc.? Ik kan van hem begrijpen dat ie niet van jaloerse meisjes houdt, maar ik kan van jou weer begrijpen waarom je jaloers werd. Tis moeilijk, maar ik denk dat je erover heen moet zien te komen. Suc6!
||
Citaat:
![]() maar goed het ging ook meer om de rest van de reply (mijn reply dan.. ) En lees vooral mijn advies, ik weet niet of jij er iets aan hebt, maar dat is wat ik in jouw situatie zou doen.. Gewoon rust nemen, tijd voor jezelf, tijd om na te denken wat je nu eigenlijk wilt en wat je voelt.. Ik denk dat het heel belangrijk is dat je je ex verwerkt, zodat je verder kunt gaan met je vriend, dat je seks met hem kunt hebben zonder aan je ex te denken en dat je seks met je vriend ook weer als plezierig ervaart, dat je een liedje aan kunt horen zonder te moeten huilen, met je vriend te praten zonder aan je ex te denken snap je..? Als je met je ex in je hoofd blijft zitten heb je geen plezier met je huidige vriend en het is ook oneerlijk tegenover je vriend, vertel hem wat je denkt en voelt.. ALs hij echt om je geeft dan zal hij je begrijpen en je de tijd gunnen om het allemaal te verwerken ![]() Ik wil je in ieder geval veel sterkte toewensen, ik hoop dat je snel verder kunt, zonder de constante gedachten aan je ex, zodat je ook weer plezier kunt beleven met je huidige vriend ![]()
|
kdenk dat als ie echt soms meer by andere meisjes was dan by jou dat hy je vroeg of laat toch had bedrogen. En je jaloerse gedrag was terecht, en hy had dat moeten begrypen omdat er veel meisjes op hem vallen. En het feit dat hy niet kon praten met je over zyn problemen, dan zou jullie relatie toch vroeg of laat fout gelopen zyn !!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 | |
Psychologie |
Kamp nachtmerrie..............wat moet ik nu? help me mensen..... HelpMePlease | 12 | 07-10-2002 17:35 |